W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Pieniężno

 

ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno

 

tel. 55 237 46 00

 

email: urzad@pieniezno.pl

 

Skrzynka ePUAP – /ucc8u547w1/skrytka 

 

NIP: 582-156-21-96
REGON: 170748005

Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego

Kod wydziału:

GK


Nazwa usługi:

Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego


Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.);
  • Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Pieniężno – uchwała nr IV/19/2002 Rady Miejskiej w Pieniężnie z dnia 30 grudnia 2002r.;
  • Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Pieniężno obejmujący obszar Starego Miasta wraz z terenem Przedmieścia Staromiejskiego – uchwała Nr XXVII/168/05 Rady Miejskiej Pieniężna z dnia 19 maja 2005r. (Dz. Urz. Woj. Warmińsko- Mazurskiego Nr 71, poz. 1006 z dnia 13 czerwca 2005r.)
  • Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy Pieniężno obejmujący obszar wsi Glebiska wraz z terenem pomiędzy wsią a brzegiem jeziora – uchwała Nr XXIX/178/05 Rady Miejskiej Pieniężna z dnia 22 września 2005r. (Dz. Urz. Woj. Warmińsko- Mazurskiego Nr 160, poz. 1816 z dnia 28 października 2005r.)


Potrzebne dokumenty:

  • Wydawanie zaświadczeń odbywa się na wniosek zainteresowanego (wzór wniosku w załączeniu)
    We wniosku należy podać: numer ewidencyjny działki (działek), obręb geodezyjny i powierzchnię nieruchomości, której wniosek dotyczy.


Wysokość opłat:

  • Opłata skarbowa zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635 ze zm.) w wysokości 17 zł (zgodnie z zał. do ustawy - część II poz. 21, kol. 3.);
  • opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa – 17 zł.


Dokładne określenie miejsca wykonywania usługi:

Dokumenty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pieniężnie, ul. Generalska 8.
Jednostka odpowiedzialna: Wydział Gospodarki Komunalnej UM w Pieniężnie,

pokój 22, tel. 55 237 46 00 lub 55 237 46 71, w godz. 7.30 – 15.30.


Czas realizacji usługi:

Zaświadczenie powinno być wydane bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni – art. 217 § 3 Kodeksu postępowania administracyjnego.


Informacje o trybie odwoławczym:

Zgodnie z art. 219 Kodeksu postępowania administracyjnego odmowa wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie następuje w drodze postanowienia, na które służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Elblągu, ul. Zw. Jaszczurczego 14A, za pośrednictwem Burmistrza Pieniężna w terminie siedmiu dni od dnia doręczenia postanowienia.


Ulgi:

Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635 ze zm.).


Pliki do pobrania:

Załączniki

Powiadom znajomego