Gmina Pieniężno


ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno


tel. 55 237 46 00
fax 55 237 46 01


email: urzad@pieniezno.pl


NIP: 582-156-21-96
REGON: 170748005

Samodzielne satnowisko ds oświaty

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

uzasadnienie wyboru

wybrany kandydat Krysiuk Teresa, Pieniężno

uzasadnienie wyboru Kandydatka spełniła wszystkie wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze.

Szczegóły

stanowisko Samodzielne satnowisko ds oświaty

miejsce pracy Urząd Miejski w Pieniężnie

termin składania ofert

miejsce składania ofert Urząd Miejski w Pieniężnie, pok 14

Treść

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

z dnia 3 listopada 2017 r.

 

BURMISTRZ   PIENIĘŻNA

OGŁASZA NABÓR

NA STANOWISKO DO URZĘDU MIEJSKIEGO W PIENIĘŻNIE

„Samodzielne stanowisko ds. oświaty”

 

 

 1.    Nazwa i adres jednostki

Urząd Miejski w Pieniężnie, ul. Generalska 8, 14-520 Pieniężno

2.    Rodzaj i miejsce zatrudnienia

Umowa o pracę 3/8 etatu, Urząd Miejski w Pieniężnie

3.    Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

Wymagania niezbędne:

1) Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

2) Wykształcenie wyższe,

3) Co najmniej czteroletni staż pracy w administracji samorządowej na podobnym stanowisku,

4) Biegła znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie oświaty,

5) Znajomość i umiejętność obsługi programów: SIO, pakietu Microsoft Office,

6) Niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7) Nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe:

1) Prawo jazdy kat. B wraz z samochodem do dyspozycji,

2) Umiejętność obsługi Systemu Informacji Prawnej LEX,

3) Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność dobrej organizacji pracy,

4) Dyspozycyjność, komunikatywność,

5) Wysoki stopień zaangażowania w pracę,

6) Gotowość do pogłębiania wiedzy,

7) Predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, otwartość na nowe rozwiązania, samodzielność wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność pracy w sytuacjach kryzysowych (odporność na stres).

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) Koordynacja spraw oświatowych na terenie miasta i gminy,

2) Organizacja dowożenia uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez gminę,

3) Przygotowywanie projektów uchwał rady miasta z zakresu oświaty,

4) Prowadzenie spraw związanych z tworzeniem, likwidacją i przekształcenie placówek oświatowych oraz opiniowanie ich lokalizacji,

5) Prowadzenie kontroli w placówkach oświatowych w zakresie wynikającym z ustawy o systemie oświaty,

6) Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej awansów zawodowych nauczycieli,

7) Organizacja przeprowadzania awansów zawodowych nauczycieli,

8) Analizowanie arkuszy organizacyjnych szkół i przedszkola oraz przedstawianie ich do akceptacji,

9) Opracowywanie projektów sieci szkół oraz określanie granic ich obwodów,

10) Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej przeprowadzania konkursów na dyrektorów szkół,

11) Organizacja przeprowadzania konkursów na dyrektorów szkół,

12)  Bezpośrednia współpraca z dyrektorami szkół,

13)  Współpraca z Kuratorium Oświaty i Ministerstwem Edukacji Narodowej,

14)  Sporządzanie zbiorczych sprawozdań statystycznych,

15)  Organizacja szkoleń z zakresu oświaty,

16)  Przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych i danych osobowych oraz tajemnicy skarbowej,

17)  Prowadzenie spraw i ewidencji w zakresie realizacji obowiązku nauki przez
młodzież w wieku 16-18 lat,

18)  Bieżące analizowanie danych i informacji z wojewódzkiej strony internetowej SIO,

19)  Zbierane i scalanie danych z placówek oświatowych działających na terenie gminy.

Warunki pracy na stanowisku:

1)  Praca administracyjno-biurowa,

2)  Przemieszczanie się po całym budynku Urzędu,

3)  Praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,

4)  Oświetlenie naturalne i sztuczne,

5)  Pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do 6-u miesięcy.

Informacje dodatkowe:

1) Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902) zobowiązane będą do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 3 miesiące i uzyskać pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą,

2) Burmistrz Pieniężna może zwolnić z obowiązku służby przygotowawczej pracownika, którego wiedza lub umiejętności umożliwią należyte wykonanie obowiązków, szczegóły określa Zarządzenie 12/2009 z dnia 23 lutego 2009 r. w sprawie szczegółowego sposobu przeprowadzenia służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego tę służbę w Urzędzie Miejskim w Pieniężnie.


Wymagane dokumenty:

1) życiorys (CV), list motywacyjny,

2) dokument poświadczający wykształcenie,

3) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełnych praw publicznych,

4) kserokopie świadectw pracy,

5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

6) zaświadczenie lekarskie stwierdzające dobry stan zdrowia oraz braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na ww. stanowisku,

7) oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r.,  922) w celach przeprowadzenia konkursu.

Uwaga! Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2, o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016, poz. 902) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

4.    Inne informacje:

1) Oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Samodzielne stanowisko ds. oświaty’’ w siedzibie Urzędu, sekretariat pokój 14 lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Pieniężnie, ul. Generalska 8, 14-520 Pieniężno w terminie do dnia 14.11.2017 do godziny 14:00,

2) Pierwszy etap naboru polega na wstępnej selekcji ofert kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych,

3) Informacja o kandydatach spełniających wymogi formalne, terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej ukażą się w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Pieniężno w ciągu 3 dni,

4) Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane, 

5) Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, o zachowaniu terminu decyduje data wpływu,

6) Otrzymane dokumenty nie będą odsyłane - można je odebrać osobiście w Sekretariacie Urzędu w pok. 14,

7) Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 55 237 46 03,

8) Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej). W/W dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych   ( Dz. U. z 2016, poz. 902)”.

5.    Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Pieniężnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6 %.

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij