W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Pieniężno

 

ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno

 

tel. 55 237 46 00

 

email: urzad@pieniezno.pl

 

Skrzynka ePUAP – /ucc8u547w1/skrytka 

 

NIP: 582-156-21-96
REGON: 170748005

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie remontu dachu budynku mieszkalnego przy ul. Lidzbarskiej 2 i 4 w Pieniężnie.
Status zamówienia unieważnione
Zamawiający Gmina Pieniężno
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 60 000 EURO
Termin składania ofert
unieważnienie
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). Nie złożono żadnej oferty.

Ogłoszenie
o przetargu nieograniczonego poniżej 60 000 euro

1. Zamawiający:
Gmina Pieniężno
14-520 Pieniężno, ul. Generalska 8
tel. (0-55) 243 60 75, fax: (0-55) 243 61 59

2. Opis przedmiotu zamówienia:
CPV: 45261910-6

„Wykonanie remontu dachu budynku mieszkalnego przy ul. Lidzbarskiej 2 i 4 w Pieniężnie.”

Roboty muszą być wykonane zgodnie z Polskimi Normami i sztuką budowlaną. Przedmiot zamówienia obejmuje:

  • pokrycie dachowe,
  • wymiana lub wzmocnienie uszkodzonych elementów konstrukcji dachu,
  • przemurowanie kominów,
  • obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe,
  • instalacja odgromowa.

Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH, ANI WARIANTOWYCH

3. Określenie sposobu uzyskania SIWZ:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z przedmiarem robót, dostępna jest w siedzibie Zamawiającego, w Wydziale Budownictwa i Gospodarki Komunalnej – II piętro, pok. nr 21 od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 13:00.

Specyfikacja wydawana jest za odpłatnością 7 zł.

4. Wymagany termin realizacji zamówienia:
Do dnia 28.10.2005r.

5. W przetargu mogą brać udział oferenci:
a) którzy wnieśli wadium w kwocie 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100) w gotówce przelewem lub innej formie zgodnie z art. 45 ust. 6 prawa zamówień publicznych,
b) nie wykluczeni na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych,
c) spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych,
d) spełniający warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

6. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest:
Piotr Sawicki – Inspektor w Wydziale Budownictwa i Gospodarki Komunalnej – II p. pok. 22, tel. (0-55) 243 60 75 w godz. 9:00 – 13:00.

7. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Pieniężnie, 14-520 Pieniężno, ul. Generalska 8 w terminie do dnia 21.06.2005r. do godz. 10:00.

8. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Pieniężnie, ul. Generalska 8 w pokoju nr 12 w dniu 21.06.2004r. o godz. 12:00.

9. Kryteria wyboru oferty:
Cena – 100%

10. Termin związania z ofertą:
Wykonawca jest związany z ofertą do dnia 21.07.2005r.

Powiadom znajomego