a:46:{s:4:"name";s:80:"Całoroczne utrzymanie czystości i porządku na terenie Pieniężna w roku 2016";s:8:"position";i:10000;s:7:"listing";s:3:"yes";s:15:"entityProviding";s:18:"Zofia Gałczyńska";s:9:"createdBy";s:30:"Wydział Gospodarki Komunalnej";s:11:"createdDate";s:10:"2015-10-22";s:18:"responsibleContent";s:16:"Jolanta Karbanik";s:10:"accessible";s:3:"yes";s:14:"seoDescription";N;s:11:"seoKeywords";N;s:9:"seoRobots";s:3:"yes";s:9:"startShow";N;s:13:"startShowTime";N;s:8:"stopShow";N;s:12:"stopShowTime";N;s:8:"moveDate";N;s:8:"moveTime";N;s:10:"moveParent";N;s:7:"content";s:6024:"

SIWZ - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia 

Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

 

90.62.00.00-9 – usługi odśnieżania

 90.61.10.00-3 – usługi zamiatania ulic

 3.1. Przedmiot zamówienia:

[start]Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu czystości i porządku ulic, chodników i placów na terenie Pieniężna wraz z ich zimowym utrzymaniem.[koniec] 

  3.2. Zakres robót będzie obejmował:

-        utrzymywanie czystości ulic, chodników i placów – usuwanie zanieczyszczeń minimum 2 razy w tygodniu,

-        opróżnianie rozmieszczonych na terenie miasta koszy ulicznych co najmniej 2 razy

w tygodniu lub w zależności od potrzeb, a w okresie letnim tj. od miesiąca maja do miesiąca września  co najmniej 3 razy w tygodniu,

-        obsługa imprez plenerowych (ustawianie i opróżnianie pojemników na śmieci),

-        lustrację terenu i bieżące usuwanie odpadów komunalnych (papiery, butelki, puszki, gałęzie, opakowania plastykowe, itp.),

-        systematyczne usuwanie chwastów rosnących przy krawężnikach i obrzeżach,

-        wywożenie nieczystości z ulic, chodników, placów i koszy ulicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami,

-        w przypadku wystąpienia anomalii pogodowych (ulewne opady deszczu, silne wichury itp.)  przystąpienie do usuwania ich skutków w okresie nie dłuższym niż 2 godziny po ich ustąpieniu,

-        interwencyjny wywóz śmieci zgromadzonych na terenie miasta,

-        uprzątanie bieżące z jezdni i chodników zabitych zwierząt,

-        odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni lub gołoledzi z ulic, chodników
i placów wraz z posypywaniem mieszanką soli,

-        skutki zjawiska powodującego śliskość (gołoledź, śliskość pośniegowa, lodowica, szadź itp.),  należy usunąć w ciągu 2 godzin od jego wystąpienia,

-        wywóz nadmiaru śniegu z ulic, chodników i placów w przypadku nagromadzenia się takiej ilości śniegu, która utrudniać będzie ruch pieszy lub kołowy,

-        utrzymanie czystości ulic, chodników i placów w okresie bezśnieżnym,

-        odśnieżanie należy prowadzić na całej szerokości jezdni usuwając śnieg na pobocze,

-        zapewnienie przejezdności wyjazdów i skrzyżowań ze wszystkich dróg bocznych na drogi główne,

-        odśnieżanie przeprowadzać nie później niż po dwóch godzinach od zaprzestania opadów, przy odśnieżaniu chodników należy zastosować taki sprzęt aby nie doszło do uszkodzenia nawierzchni i urządzeń. 

 

Ogłoszenie o zamówieniu na stronie Urzędu Zamówień Publicznych

 

Załącznik nr 1 - formularz oferty

Załącznik nr 2 - Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 

Załącznik nr 3 - Oświadczenie w sprawie nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych (teks jednolity Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)

Załącznik nr 4 - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń 

Załącznik nr 5 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia

Załącznik nr 6 - Oświadczenie oferenta 

Załącznik nr 7 - Wykaz robót

Załącznik nr 8 - Projekt umowy 

 

Mapy utrzymanie całoroczne

Mapy utrzymanie zimowe rar

 

";s:13:"accessibleYes";s:3:"yes";s:20:"moveDeleteCategories";N;s:14:"moveDeleteNews";N;s:3:"www";N;s:7:"wwwOpen";N;s:7:"addDate";s:19:"2015-10-22 10:22:20";s:8:"editDate";s:19:"2015-10-22 10:22:20";s:6:"editBy";s:3:"215";s:4:"tags";N;s:7:"banners";N;s:9:"frontpage";a:1:{s:16:"contentFrontpage";s:0:"";}s:15:"interpellations";a:5:{s:7:"type_id";s:2:"-1";s:6:"number";s:0:"";s:9:"regarding";s:0:"";s:7:"term_id";s:2:"-1";s:14:"interpellation";s:0:"";}s:3:"rss";N;s:4:"sios";a:20:{s:6:"number";s:7:"14/2015";s:7:"kind_id";s:2:"-1";s:12:"documentName";s:0:"";s:5:"range";s:0:"";s:4:"area";s:17:"Gmina Pieniężno";s:8:"signcase";s:0:"";s:9:"createdBy";s:0:"";s:11:"createdDate";s:0:"";s:8:"approved";s:0:"";s:12:"approvedDate";s:0:"";s:9:"placeName";s:0:"";s:8:"place_id";s:1:"0";s:12:"placeDetails";s:0:"";s:3:"url";s:0:"";s:5:"final";s:0:"";s:16:"finalDescription";s:0:"";s:7:"numbers";s:0:"";s:8:"listDate";s:0:"";s:12:"reservations";s:0:"";s:5:"notes";s:0:"";}s:16:"competitionsCare";a:4:{s:7:"subject";s:0:"";s:8:"signcase";s:0:"";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";}s:12:"recruitments";a:10:{s:8:"position";s:0:"";s:9:"workplace";s:0:"";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";s:5:"place";s:0:"";s:9:"completed";s:1:"0";s:13:"completedType";s:1:"0";s:18:"recruitmentsPerson";a:1:{i:1;a:2:{s:4:"name";s:16:"Imię i nazwisko";s:4:"home";s:13:"Miejscowość";}}s:8:"canceled";s:1:"0";s:6:"result";s:0:"";}s:7:"notices";a:3:{s:8:"signcase";s:0:"";s:7:"type_id";s:2:"-1";s:10:"expiration";s:0:"";}s:10:"ngosOffers";a:5:{s:7:"subject";s:0:"";s:8:"signcase";s:0:"";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";s:9:"status_id";s:2:"-1";}s:6:"assets";a:2:{s:8:"identity";s:0:"";s:8:"group_id";s:2:"-1";}s:18:"competitionsOffers";a:6:{s:7:"subject";s:0:"";s:8:"signcase";s:0:"";s:11:"category_id";s:2:"-1";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";s:9:"status_id";s:2:"-1";}s:7:"tenders";a:13:{s:6:"access";s:1:"1";s:12:"procedure_id";i:2;s:11:"contracting";s:17:"Gmina Pieniężno";s:5:"order";s:84:"Całoroczne utrzymanie czystości i porządku na terenie Pieniężna w roku 2016. ";s:7:"orderNo";s:16:"IN. 271.1.4.2015";s:8:"value_id";i:286;s:5:"value";N;s:7:"kind_id";N;s:8:"deadline";s:10:"2015-11-03";s:12:"deadlineTime";s:8:"11:30:00";s:5:"place";s:47:"Urząd Miejski w Pieniężnie, ul. Generalska 8";s:8:"canceled";s:1:"0";s:6:"result";N;}s:7:"estates";a:9:{s:7:"type_id";s:2:"-1";s:5:"order";s:0:"";s:7:"address";s:0:"";s:5:"price";s:0:"";s:7:"kind_id";s:2:"-1";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";s:8:"canceled";s:1:"0";s:6:"result";s:0:"";}s:5:"cases";a:3:{s:4:"case";s:0:"";s:11:"category_id";s:2:"-1";s:7:"unit_id";s:2:"-1";}s:11:"resolutions";a:11:{s:12:"resolutionNo";s:0:"";s:17:"resolutionCreator";s:2:"-1";s:14:"resolutionDate";s:0:"";s:9:"regarding";s:0:"";s:7:"basedOn";s:0:"";s:18:"voivodshipsJournal";s:2:"-1";s:13:"voivodship_id";s:2:"-1";s:20:"voivodshipsJournalNo";s:0:"";s:15:"voivodshipsDate";s:0:"";s:5:"notes";s:0:"";s:9:"status_id";s:2:"-1";}s:9:"important";a:4:{s:9:"startShow";s:0:"";s:13:"startShowTime";s:0:"";s:8:"stopShow";s:0:"";s:12:"stopShowTime";s:0:"";}s:10:"ordinances";a:8:{s:11:"ordinanceNo";s:0:"";s:16:"ordinanceCreator";s:0:"";s:13:"ordinanceDate";s:0:"";s:9:"topicType";s:0:"";s:20:"topicOrdinanceChange";s:0:"";s:5:"topic";s:0:"";s:5:"notes";s:0:"";s:9:"status_id";s:2:"-1";}s:11:"attachments";a:1:{s:6:"access";s:1:"1";}}