załącznik nr 1 do zarządzenia

 Burmistrza Pieniężna nr 29/2022 z dnia 04.05.2022 r. 

 

OBWIESZCZENIE 

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2021.1372 z późn. zm.), oraz Zarządzenia nr 75/2021 Burmistrza Pieniężna z dnia 31 grudnia 2021 r., w sprawie powołania stałej komisji likwidacyjnej, określenia trybu jej pracy 
i sposobu likwidacji składników majątkowych Gminy Pieniężno, Burmistrz Pieniężna ogłasza

przetarg ustny nieograniczony

na sprzedaż koparko-ładowarki Ursus Mikrus typ 7T H57 wraz z urządzeniami, tj.: łyżka koparkowa podsiębierna o szerokości 300 mm i poj. 0,06 m3, łyżka melioracyjna o szer. 1100mm, mechanizm chwytaka wraz z łupinami do materiałów sypkich o poj. 0,20 m3.  

 

Cena wywoławcza wynosi 18.115,00 zł netto (osiemnaście tysięcy sto piętnaście złotych netto).

Cena ruchomości została ustalona przez rzeczoznawcę uprawnionego inż. Władysława Tatarczuk. 

 

Ogłoszona do przetargu ustnego nieograniczonego koparko-ładowarki Ursus Mikrus 7T wraz z urządzeniami, tj.: łyżka koparkowa podsiębierna o szerokości 300 mm i poj. 0,06 m3, łyżka melioracyjna o szer. 1100 mm, mechanizm chwytaka wraz z łupinami do materiałów sypkich o poj. 0,20 m3 będzie sprzedana na własność za cenę osiągniętą w przetargu płatną jednorazowo, w terminie 7 dni od daty przetargu na konto w Braniewsko-Pasłęckim Banku Spółdzielczym z siedzibą w Pasłęku  nr 03 8313 0009 0042 6015 2000 0020. Nabywca, który w ww. terminie nie uiści pozostałej ceny nabycia, traci prawo wynikające z przebicia oraz wpłacone wadium. Do ustalonej ceny zostanie naliczony podatek VAT w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami. 

 

Opis i dane techniczne:

Koparko-ładowarka  Mikrus, typ 7 T H57, rok produkcji 2014,  przeznaczona jest do zawieszania na trzypunktowym układzie zawieszenia narzędzi ciągnika. Ma zastosowanie do różnych prac załadunkowych i wyładunkowych, przemieszczania materiałów sypkich i objętościowych oraz wykonywania różnorodnych wykopów. Koparko-ładowarka wyposażona jest w n/w urządzenia:

- łyżka koparkowa podsiębierna o szer. 300 mm i poj. 0,06 m3,

- łyżka melioracyjna o szer. 1100 mm,

- mechanizm chwytaka wraz z łupinami do materiałów sypkich o poj. 0,20 m3. 

Charakterystyka:

- maksymalny zasięg - 4580 mm,

- maksymalna głębokość kopania – 2890 mm,

- maksymalna wysokość wyładunku – 3510/3250 mm,

- kąt obrotu – 180 0,

- siła skrawania łyżką – 1950 kg,

- udźwig maksymalny – 630 – 450 kg,

- ciśnienie robocze – 160 bar,

- masa własna 690 kg,

- masa z łyżką – 740 kg,

- napęd wałka odbioru mocy poprzez przekładanie i własną pompę, 

- wbudowany zbiornik oleju

- producent Ursus. 

W dniu wyceny, stan techniczny nie wskazywał żadnych usterek, ani wycieków płynów z układu hydrauliki siłowej. 

 

Wadium:

1.       Do przetargu mogą przystąpić osoby fizyczne i osoby prawne, które wpłacą na konto w Braniewsko-Pasłęckim Banku Spółdzielczym z siedzibą w Pasłęku nr 03 8313 0009 0042 6015 2000 0020 wadium w wysokości 2.228,10 zł (dwa tysiące dwieście dwadzieścia osiem złotych 10/100). Z takim wyprzedzeniem, aby najpóźniej w dniu 19 maja 2022 roku nastąpiło uznanie rachunku bankowego Gminy Pieniężno.

2.       Wadium przepada na rzecz jednostki organizacyjnej, jeżeli żaden z uczestników licytacji nie zaoferuje ceny nabycia równej co najmniej cenie wywoławczej powiększonej o jedno postąpienie.

3.       Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostaną przyjęte, zostanie zwrócone bezpośrednio po dokonaniu wyboru oferty, a oferentowi, którego oferta została przyjęta, zostanie zaliczona na poczet ceny.

 

 Przetarg odbędzie się w siedzibie UM w Pieniężnie ul. Generalska 8 pokój nr 12 dnia 24 maja 2022 roku  o godzinie  10.00. 

 

Warunkiem udziału w przetargu jest okazanie komisji przetargowej przed otwarciem przetargu:

1.       dowodu wniesienia wadium, 

2.       w przypadku osób fizycznych dowodu tożsamości, 

3.       w przypadku osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej,  a podlegających wpisom do rejestru – aktualnego wypisu z rejestru, właściwych pełnomocnictw potwierdzonych notarialnie, dowodów tożsamości osób reprezentujących podmiot,

4.       w przypadku osób pozostających w związku małżeńskim, do dokonania czynności przetargowych konieczna jest obecność obojga małżonków albo jednego z nich ze stosownym potwierdzonym notarialnie pełnomocnictwem, zawierającym zgodę na odpłatne nabycie ruchomości ze środków pochodzących z majątku wspólnego za cenę ustaloną w przetargu, albo złożenie oświadczenia o nabywaniu ruchomości z majątku odrębnego bądź przedłożenia dokumentu potwierdzającego zniesienie współwłasności majątkowej małżeńskiej.      

 

            Informacje dodatkowe:                            

1.       Postąpienie nie może wynosić mniej niż 1% ceny wywoławczej, z zaokrągleniem w górę do pełnych dziesiątek złotych, a o jego ostatecznej wysokości decydują uczestnicy przetargu.      

2.       Przetarg jest ważny bez względu na liczbę uczestników, jeżeli przynajmniej jeden uczestnik zaoferował co najmniej jedno postąpienie powyżej ceny wywoławczej. 

3.       Przetarg może być odwołany przez Burmistrza Pieniężna. Informacje dotyczące przetargu można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Pieniężnie - pokój nr 23, tel. (55) 237 46 73 lub 
(55) 237-46-60 .

4.       Ruchomość ze stanem znajduje się na terenie Spółdzielni Socjalnej Sąsiedzi w Pieniężnie. 

5.       Burmistrz Pieniężna nie udziela gwarancji ani rękojmi na sprzedawane ruchomości oraz nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte. 

6.       Organizatorowi przetargu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert. 

7. Nabywca po podpisaniu umowy kupna-sprzedaży odbierze sprzęt we własnym zakresie. 

 

 

Wypełniając obowiązek określony w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: RODO) informuję, że:

 

Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Burmistrz  Pieniężna z siedzibą w Urzędzie Miejskim 
w Pieniężnie (dalej: Burmistrz). Może się Pani/Pan z nami skontaktować w następujący sposób:

·         listownie na adres: ul. Generalska 8, 14-520 Pieniężno

·         przez e-mail:urzad@pieniezno.pl

·         telefonicznie: (55) 237-46-00

Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych 
z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować w następujący sposób:

·         listownie na adres: ul. Generalska 8, 14-520 Pieniężno

·         przez e-mail: iodo@pieniezno.pl

Dane osobowe uzyskane przez Burmistrza przetwarzamy w celu:

·         Prowadzenia spraw związanych ze sprzedażą nieruchomości komunalnych oraz rzeczy ruchomych, 

                Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:

·         obowiązek prawny ciążący na Burmistrzu – art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z ustawą   z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami,  

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom administracji samorządowej oraz organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd). W pozostałym zakresie Burmistrz nie przekazuje  Pani/ Pana danych osobowych do odbiorców w rozumieniu art. 4 pkt 9 RODO.

 

Burmistrz w ramach prowadzonego postępowania nie przekazuje Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego, czyli poza obszar EOG (obejmujący swym zasięgiem: Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein 
i Islandię).

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, w którym przepisy nakazują Burmistrzowi przechowywać dokumentację sprawy (Instrukcja Kancelaryjna).

Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

Może Pani/Pan złożyć do Burmistrza wniosek  dotyczący danych osobowych o:

·         sprostowanie / poprawienie danych osobowych (art. 16 RODO);

·         ograniczenie przetwarzania danych osobowych, tj. wstrzymanie operacji na danych osobowych lub nieusuwanie danych – stosownie do złożonego wniosku (art. 18 RODO);

·         dostęp do danych osobowych (o informację o przetwarzanych przez tut. organ danych oraz o kopię danych – art. 15 RODO);

 

Aby skorzystać z powyższych praw może Pani/Pan skontaktować się bezpośrednio z naszym inspektorem ochrony danych.

 

Ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa. 

 

Dane osobowe podane przez Panią/Pana są wymogiem ustawowym.

Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Burmistrza, w tym profilowaniu.

 



Załączniki:

Zarządzenie