Rejestr skarg i wniosków
Wyciąg z regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Pieniężnie:
VII
ORGANIZACJA PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SKARG I WNIOSKÓW
§ 32. Skargi i wnioski obywateli przyjmuje Burmistrz i Zastępca Burmistrza zgodnie z podziałem kompetencji.
§ 33. 1. Wydział Organizacyjny ewidencjonuje i kwalifikuje sprawy skarg i wniosków.
2. Skargi i wnioski przekazuje się odpowiednim Wydziałom wg ich właściwości.
3. Kierownicy Wydziałów są odpowiedzialni za załatwianie spraw i w odpowiednim czasie poprzez Wydział Organizacyjny informują Burmistrza o sposobie załatwiania skargi lub wniosku.
§ 34. Kierownik Wydziału Organizacyjnego odpowiedzialny jest za:
1) prawidłową ewidencję skarg i wniosków,
2) kwalifikowanie spraw w skargach i wnioskach,
3) opracowanie okresowej analizy źródeł powstawania skarg i wniosków udzielonych odpowiedzi na skargi i wnioski,
4) wykorzystanie materiałów zawartych w skargach i wnioskach do usprawnienia pracy Urzędu.
§ 35. Kierownicy Wydziałów odpowiedzialni są za:
1) terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami załatwianie przekazanych im skarg i wniosków,
2) przekazanie do Wydziału Organizacyjnego, po zakończeniu sprawy kompletu dokumentów dotyczących skarg i wniosków.
§ 36. Odpowiedzi na skargi i wnioski podpisują Burmistrz, Zastępca Burmistrza wg podziału kompetencji.