W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Pieniężno

 

ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno

 

tel. 55 237 46 00

 

email: urzad@pieniezno.pl

 

Skrzynka ePUAP – /ucc8u547w1/skrytka 

 

NIP: 582-156-21-96
REGON: 170748005

Elektroniczna Skrzynka Podawcza na platformie ePUAP



Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Urzędu Miejskiego w Pieniężnie na platformie ePUAP

Skrzynka ta działa w ramach rządowego projektu e-PUAP, który udostępnia platformę wymiany korespondencji elektronicznej na stronie www.epuap.gov.pl
Obecna funkcjonalność skrzynki będzie poszerzana. Opiekę nad tym procesem sprawuje Departament ds. Informatyzacji przy MSWiA.

Aby używać systemu ePUAP do korespondencji ze Urzędem Miejskim w Pieniężnie:
1. Zarejestrować się, a następnie zalogować na platformie www.epuap.gov.pl
Instrukcja dotycząca zakładania konta

2. Ze strony głównej platformy ePUAP przejść do zakładki Katalog Usług i wyszukać podmiot: Urząd Miejski w Pieniężnie (Województwo Warmińsko-Mazurskie, Powiat Braniewski)
Instrukcja wyszukiwania podmiotów

3. Następnie po dokonaniu wyboru podmiotu pojawi się okno ze spisem dokumentów elektronicznych jakie można aktualnie przesyłać drogą cyfrową do danego urzędu.
Po wybraniu odpowiedniej pozycji i zaznaczeniu opcji 'Szczegółowe informacje' zostaną Państwo przekierowani do strony z opisem danego dokumentu.
Jeżeli są Państwo aktualnie zalogowani, w informacjach na temat dokumentu aktywna będzie opcja Przejdź do formularza, po wybraniu której będą mieli Państwo możliwość wypełnienia formularza elektronicznego.

4. Ostatnim krokiem po wypełnieniu formularza jest jego podpisanie za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem. Po podpisaniu aktywowana zostanie opcja umożliwiająca wysłanie dokumentu.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

  1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profilem zaufanym ePUAP
  2. Akceptowalne formaty załączników to:
      • DOC, RTF, ODT
      • XLS, ODS 
      • CSV 
      • TXT 
      • GIF, TIF, BMP, JPG , PNG 
      • PDF 
      • ZIP, RAR (archiwa mogą zawierać wyłącznie akceptowalne formaty załączników)
  3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
  4. Dokumenty zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

Powiadom znajomego