Sekretarz Gminy
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Justyna Podleś, 11-130 Orneta |
---|---|
Uzasadnienie wyboru | Kandydatka spełniła wszystkie wymogi ogłoszone w konkursie oraz przeszła pozytywnie rozmowę kwalifikacyjną. |
Stanowisko | Sekretarz Gminy |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miejski w Pieniężnie |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miejski w Pieniężnie, ul. Generalska 8 - Sekretariat |
Status | rozstrzygnięte |
Burmistrz Pieniężna
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Sekretarz Gminy
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2 ustawy o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
c) brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
f) nieposzlakowana opinia,
g) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art.11 ust.2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
2. Wymagania dodatkowe:
a) dyspozycyjność, kreatywność,
b) odporność na stres, obowiązkowość,
c) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi ,skutecznej komunikacji i pracy w zespole,
d) samodzielność, inicjatywa, wysoka kultura osobista,
e) znajomość regulacji z zakresu ustaw: o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, prawo oświatowe, o dostępie do informacji publicznej, o finansach publicznych, kodeks wyborczy, kodeks pracy, prawo zamówień publicznych,
f) umiejętność sporządzania projektów aktów prawnych,
g) ukończone szkolenia i kursy dotyczące funkcjonowania samorządu, zarządzania zespołem,
3. Zakres wykonywanych obowiązków
a) organizacja pracy Urzędu Miejskiego w Pieniężnie , koordynowanie działań podejmowanych przez samodzielne stanowiska,
b) nadzór nad organizacją pracy, przestrzeganiem regulaminu pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych oraz obiegiem dokumentów i informacji,
c) przygotowywanie projektów oraz zmian regulaminów i innych aktów wewnętrznych z zakresie organizacji Urzędu,
d) nadzór nad poprawnością projektów przygotowywanych pism, decyzji oraz projektów aktów prawnych Burmistrza i Rady Miejskiej
e) usprawnianie pracy Urzędu i nadzór nad doskonaleniem kadr,
f) kontrola dyscypliny pracy, nadzór nad bezpieczeństwem, higieną i ochroną przeciwpożarową w Urzędzie,
g) nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i terminowego załatwiania interpelacji, skarg i wniosków,
h) prowadzenie działań związanych z dokonywaniem okresowych ocen pracowników,
i) prowadzenie kontroli zarządczej
j) sprawowanie kontroli wewnętrznej w zakresie spraw powierzonych przez Burmistrza ,
k) nadzorowanie organizacji spraw związanych ze spisami powszechnymi, wyborami i referendami,
l) nadzorowanie zadań w zakresie naboru pracowników,
m) przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy,
n) kontrola gospodarowania mieniem na terenie Miasta i Gminy Pieniężno ,
o) gromadzenie i analiza oświadczeń majątkowych pracowników Urzędu i przesyłanie do Urzędu Skarbowego,
r) przygotowywanie projektów uchwał,
s) prowadzenie działań związanych z przygotowywaniem Raportu o stanie Gminy
a) wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza Pieniężna
4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Pieniężnie , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi więcej niż 6%.
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym:
a) stanowisko pracy zlokalizowane jest w Urzędzie Miejskim w Pieniężnie
b) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
c) praca przy monitorze ekranowym 8godzin,
d) praca z narażeniem na stres,
6. Wymagane dokumenty:
a) CV z opisem przebiegu pracy zawodowej
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie,
d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
e) dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (szkolenia, kursy),
f) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ( w załączeniu)
g) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku pracy, na który prowadzony jest nabór ( w załączeniu)
h) oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze ( w załączeniu)
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskim w Pieniężnie ul. Generalska 8, lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Pieniężnie ,ul. Generalska 8, 14-520 Pieniężno , z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy” w terminie do dnia 06 czerwca 2024 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędzie Miejski w Pieniężnie ul Generalska 8, 14-520 Pieniężno
7. Informacje o otwarciu ofert:
Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Urzędzie Miejskim w Pieniężnie
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 55 237 46 00. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu - rozmowy kwalifikacyjnej o ich terminie będą poinformowani telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.