Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Obsługę prawną Urzędu Miejskiego w Pienięznie oraz Rady Miejskiej w Pieniężnie |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Zamawiający | Gmina Pieniężno |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | poniżej 60 000 EUR |
Termin składania ofert |
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA
„OBSŁUGĘ PRAWNĄ URZĘDU MIEJSKIEGO W PIENIĘŻNIE
ORAZ RADY MIEJSKIEJ W PIENIĘŻNIE”
Pieniężno, dnia 23 listopada 2005r.
Nazwa zamawiającego: Gmina Pieniężno
Adres: ul. Generalska 8, 14-520 Pieniężno
REGON: 170748005
Numer telefonu: +48 55 243 60 75, +48 55 243 60 59
Numer telefaksu: +48 55 243 61 59
GMINA PIENIĘŻNO REPREZENTOWANA PRZEZ BURMISTRZA PIENIĘŻNA OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA „OBSŁUGĘ PRAWNĄ URZĘDU MIEJSKIEGO W PIENIĘZNIE ORAZ RADY MIEJSKIEJ W PIENIĘŻNIE”
1. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie będzie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z 2004r.).
2.Określenie sposobu uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w prowadzonym postępowaniu można uzyskać w siedzibie Zamawiającego: ul. Generalska 8, 14-520 Pieniężno, II piętro, pokój nr 21, w godzinach pracy Zamawiającego.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
4. Opis przedmiotu zamówienia:
Wspólny słownik i kod dla dostaw i usług (CPV): 74.11.00.00-3
Podstawowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje prowadzenie obsługi prawnej Urzędu Miejskiego w Pieniężnie oraz Rady Miejskiej w Pieniężnie. Obsługa prawna Urzędu Miejskiego oraz Rady Miejskiej w Pieniężnie dotyczy wydziałów i jednostek organizacyjnych Gminy w zakresie:
a) opracowywania i opiniowania pod względem prawnym i redakcyjnym projektów uchwał, zarządzeń, umów, decyzji, postanowień, porozumień, pism, regulaminów i innych aktów prawnych wydanych przez organy Gminy,
b) udzielania opinii prawnych związanych z działalnością gminy,
c) opiniowania umów i porozumień, w których stroną jest Gmina Pieniężno,
d) zastępowania gminy przed sądem i innymi organami orzekającymi,
e) wykonywania innych czynności o charakterze prawnym zleconych przez organy Gminy,
f) obsługi prawnej sesji Rady Miejskiej,
g) opiniowania i weryfikacji dokumentacji w zakresie zamówień publicznych udzielanych przez Gminę,
h) pomocy przy prowadzeniu oraz weryfikacja i opiniowanie korespondencji dotyczącej zamówień publicznych,
i) udzielanie pomocy prawnej w zakresie działalności finansowej i budżetowej Gminy,
j) wydawanie opinii prawnych w sprawach kadrowych z zakresu prawa pracy i ustaw okołokodeksowych,
k) udzielania opinii i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa pracownikom Urzędu oraz kierownikom gminnych jednostek samorządowych,
l) przy wydawaniu opinii prawnych obowiązuje forma pisemna.
Obsługa prawna będzie prowadzona w siedzibie Urzędu przy ul. Generalskiej 8 w Pieniężnie, 1 raz w tygodniu łącznie 6 godzin tygodniowo. Dni i godziny pracy zostaną uzgodnione w umowie z wybranym wykonawcą.
W inne dni tygodnia pomoc będzie udzielana w siedzibie Wykonawcy bądź telefonicznie, e- mailem lub faksem. Potrzebne do realizacji zadań materiały będą przekazywane wcześniej przez zainteresowane wydziały i jednostki. W przypadku konieczności występowania w trakcie rozpraw przed sądami, dni i godziny mogą ulec zmianie w sposób uzgodniony wzajemnie pomiędzy stronami.
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w pełnym zakresie, zgodnie z treścią SIWZ oraz obowiązującymi przepisami prawa.
5. Termin wykonania zamówienia:
1 stycznia 2006r. do 31 grudnia 2008r.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, którzy:
a) posiadają uprawnienia wymagane przepisami do świadczenia pomocy prawnej,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a w szczególności wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 zamówienie na usługi o podobnym charakterze. Zamawiający za usługi o podobnym charakterze uzna takie, które polegać będą na świadczeniu jednostkom samorządu terytorialnego pomocy prawnej w zakresie odpowiadającym opisowi przedmiotu zamówienia.
c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy,
d) usługę określoną jako przedmiot zamówienia wykonają bez angażowania podwykonawców.
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena – 100%
8. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: ul. Generalska 8, 14-520 Pieniężno, Sekretariat, w terminie do dnia 9 grudnia 2005r. do godziny 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 9 grudnia 2005 roku o godzinie 12:00 w siedzibie Zamawiającego: pokój nr 12, I piętro.
9. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.