W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Pieniężno

 

ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno

 

tel. 55 237 46 00

 

email: urzad@pieniezno.pl

 

Skrzynka ePUAP – /ucc8u547w1/skrytka 

 

NIP: 582-156-21-96
REGON: 170748005

przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na zarządzanie składowiskiem odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne połozonym kol.Żugienie
Status zamówienia unieważnione
Zamawiający Gmina Pieniężno
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 60.000 euro
Termin składania ofert
unieważnienie
Wynik postępowania dostępny jest po otwarciu szczegółów przetargu

Pliki do pobrania:

 

GK-341/10/2007  Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym do 60.000 euro  
 
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Pieniężno 14-520 Pieniężno, ul. Generalska 8
tel. (0-55) 243-60-75, fax: (0-55) 243-61-59
1.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
„ZARZĄDZENIE SKŁADOWISKIEM ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJĘTNE POŁOŻONYM KOL. ŻUGIENIE ”
            Materiały przetargowe konieczne do pobrania przez Wykonawców w celu wzięcia udziału w przetargu (specyfikacja istotnych warunków zamówienia) dostępne są w siedzibie Zamawiającego, w Wydziale Gospodarki Komunalnej – II piętro, pok. nr 23 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00 oraz na stronie internetowej: bip.pieniezno.pl
2.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Rozpoczęcie: 1 lipca 2007 roku.  Zakończenie: 31 grudnia 2009 rok.
3.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3.  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4.  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.;
5.  złożą prawidłowo wypełnioną ofertę zgodną z wymogami SIWZ;
6.  zaakceptują wszystkie zapisy SIWZ oraz warunki umowne zgodnie z projektem Umowy - rozdział II niniejszej SIWZ.
7.  wykonali w okresie ostatnich 3 latach co najmniej jedną usługę polegającą na pracach stanowiących przedmiot zamówienia;
8.  posiadają kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana systemem: spełnia/nie spełnia
4.
PRACOWNIKIEM UPRAWNIONYM DO KONTAKTÓW Z OFERENTAMI JEST:
Fryderyk Czapliński – inspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej       (II p. pok. 23),
 tel. (0-55) 243-60-75 w godz. 8.00-15.00.
5.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Pieniężnie, 14-520 Pieniężno, ul. Generalska 8 w pokoju Nr 14 piętro I do dnia 21.06.2007 r. do godz. 11.30
6.
MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Pieniężnie, ul. Generalska 8 w pokoju nr 12 w dniu 21.06.2007 r. o godz. 12.00.
7.
KRYTERIA WYBORU OFERTY Cena                     - 100 %
8.
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH, ANI WARIANTOWYCH
9.
TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Termin związania z oferta upływa po 30 dniach od daty wyznaczonej jako termin złożenia ofert.
10.
UMOWA RAMOWA, DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW,  AUKCJA ELEKTRONICZNA nie dotyczy
11.
KOSZT POBRANIA SPECYFIKACJI – Nie dotyczy.


 
ZAMAWIAJĄCY:
 
Gmina Pieniężno, 14- 520 Pieniężno, ul. Generalska 8, woj. warm- maz., pow. braniewski
tel. (0-55) 243-60-75, fax. (0-55) 243-61-59 wew 23, e-mail:  urzad@pieniezno.pl,
Adres, siedziba: Urząd Miejski Pieniężno 14- 520 Pieniężno, ul. Generalska 8,
tel./fax: (0-55) 243-61-59, NIP . 582-10-01-02, REGON 000530815
 
  
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA 
 
 
Oznaczenie sprawy : Znak GK. 341-10/07
 
 
Dotyczy :
ZARZĄDZENIA  SKŁADOWISKIEM ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJĘTNE POŁOŻONYM KOL.  ŻUGIENIE
 
 
 
 
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego powyżej 6000, a poniżej 60.000
euro stosownie do ustawy z 29 stycznia 2004 r. tekst jednolity – Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2006 r., Nr 164, poz.1163 oraz 170, poz.1217) prowadzone w
trybie przetargu nieograniczonego.
 
 
Pieniężno, dnia  8 czerwiec 2007 r.  Burmistrz Pieniężna
 
 
 
 
 
 
SPIS TREŚCI :
 
ROZDZIAŁ I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
ROZDZIAŁ II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
ROZDZIAL III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
ROZDZIAŁ IV. OFERTY CZĘŚCIOWE
ROZDZIAŁ V. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE
ROZDZIAŁ VI. OFERTY WARIANTOWE
ROZDZIAŁ VII. TERMIN WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA
ROZDZIAŁ VIII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ROZDZIAŁ IX. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY JAKIE MA DOSTARCZYĆ
WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ W CELU POTWIERDZENIA OKREŚLONYCH WYMAGAŃ W STOSUNKU DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
ROZDZIAŁ X. SPOSÓB KOMUNIKACJI ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
ROZDZIAL XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
ROZDZIAŁ XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
ROZDZIAŁ XIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
ROZDZIAŁ XIV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
ROZDZIAŁ XV. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
ROZDZIAŁ XVI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH
ROZDZIAŁ XVII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU CENY OFERT
ROZDZIAŁ XVIII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
ROZDZIAŁ XIX. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
ROZDZIAL XX. WZÓR UMOWY
ROZDZIAŁ XXI. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ
ROZDZIAŁ XXII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
 
 
 
 
ROZDZIAL I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Gmina Pieniężno zwana dalej „ zamawiającym”, w imieniu którego postępowanie prowadzi
Burmistrz Pieniężna.
Adres, siedziba: Urząd Miejski Pieniężno  14- 520 Pieniężno, ul. Generalska 8,
tel./fax: (0-55) 243 -61-59, NIP . 582-10-01-02, REGON 000530815
 
 
ROZDZIAŁ II.TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
 
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego powyżej 6000, a poniżej 60.000
euro stosownie do ustawy z 29 stycznia 2004 r. tekst jednolity – Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2006 r., Nr 164, poz.1163 oraz 170, poz.1217) prowadzone w
trybie przetargu nieograniczonego
 
 
ROZDZIAŁ III. OPIS PRZDMIOTU ZAMÓWIENIA
 
Przedmiotem zamówienia jest:
ZARZĄDZENIE  SKŁADOWISKIEM ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJETNE POŁOŻONYM  kol.  ŻUGIENIE
 
2.Opis przedmiotu zamówienia :
zakres zamówienia obejmuje wykonywanie czynności związanych z zarządzaniem gminnym  składowiskiem odpadów komunalnych zwanych dalej „ składowiskiem”  urządzonym na działce nr ewid. 263/1, 263/2 i 263/3 obręb Żugienie o łącznej pow  4,71ha – zgodnie z instrukcją eksploatacji składowiska dla odpadów obojętnych, innych niż niebezpieczne i komunalnych kol. Żugienie.
Wykonawca w ramach sprawowanego zarządu obowiązany jest w szczególności do :
      1)   przyjmowania na składowisko odpadów komunalnych od przedsiębiorców
            prowadzących działalność w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych
            z terenu miasta i gminy Pieniężno z wyłączeniem nieczystości gromadzonych w     
           zbiornikach bezodpływowych i odpadów niebezpiecznych,
2)   pobieranie od przedsiębiorców zbierających i transportujących odpady opłat za  
       przyjmowanie stałych odpadów komunalnych w wysokości uchwalonej przez Radę
      Miasta Pieniężno,
3)   utrzymywania i eksploatowania składowiska w sposób zapewniający właściwe
      funkcjonowanie urządzeń stanowiących wyposażenie składowiska,
4)   zachowania wymagań sanitarnych, bezpieczeństwa i higieny pracy, 
      przeciwpożarowych, a także zasad ochrony środowiska,
5)   zawiadomienia właściciela składowiska, organu, który jest uprawniony do wydawania
      decyzji o pozwolenie na użytkowanie składowiska oraz wojewódzkiego inspektora
      ochrony środowiska o zakończeniu eksploatacji i wykonywaniu prac rekultywacyjnych,
6)   wykonania czynności związanych z rekultywacją terenu składowiska,
7) nadzorowanie składowiska.
8) przyjmowanie wyłącznie odpadów komunalnych z terenu gminy Pieniężno dostarczanych przez podmioty legitymujące się zezwoleniem na prowadzenie działalności polegającej na wywozie odpadów komunalnych.
9) utrzymanie przejezdności drogi dojazdowej do składowiska w okresie zimy na własny koszt,
10) prowadzenie pełnego zakresu monitorowania,
11) przystosowania składowiska do wymogów ustawy o odpadach i rozporządzeń wykonawczych.
Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy przy użyciu sprzętu i środków własnych.
 
Wykonawca uprawniony jest do zawierania umów z podmiotami uprawnionymi do świadczenia usług w zakresie zbierania i transportu odpadów na terenie Gminy Pieniężno, na własne ryzyko i odpowiedzialność.
 
Miesięczne rozliczenia się ze Zleceniodawcą z pobieranych opłat za przyjmowanie odpadów na Składowisko nie później niż  do 10 dnia następnego miesiąca.
 
Przechowywanie dokumentów związanych z pobieraniem opłaty za przyjmowanie odpadów na Składowisku przez okres 5 lat po upływie roku podatkowego, którego dotyczą.
 
ROZDZIAL IV. OFERTY CZĘŚCIOWE
 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
 
ROZDZIAŁ V. ZAMOWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE
 
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówienia uzupełniającego.
 
ROZDZIAŁ VI. OFERTY WARIANTOWE
 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
 
ROZDZIAL VII. TERMIN WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA
 
            1. Termin realizacji zamówienia – obowiązywania umowy: od dnia 1 lipca 2007 r.
            do dnia 31 grudnia 2009 r.
 
ROZDZIAL VIII. OPIS WARUNKOW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art.22
    ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. :
            1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
                jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają
                niezbędną wiedzę i doświadczenie ( wykonali w ciągu ostatnich trzech lat,
                licząc od dnia upływu terminu składania ofert, co najmniej jedną usługę
                polegającą na pracach opisanych w rozdziale III pkt 2 )
                oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania
                zamówienia (kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do
                wykonywania przedmiotu zamówienia),
            2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
                zamówienia,
            3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 PZP.
 
2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
            1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował
                regułą: „spełnia albo nie spełnia”
            2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem 
                Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za
                odrzuconą.
ROZDZIAŁ IX. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MA DOSTARCZYĆ WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPELNŁENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ W CELU POTWIERDZENIA OKREŚLONYCH WYMAGAŃ W STOSUNKU DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
 
1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
    zgodnie z art.22 ust. 1 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 PZP.
    Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2
2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do
    wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlegają wykluczeniu na
    podstawie art.24 PZP następującego dokumentu:
            odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
            gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszeń do
            ewidencji działalności gospodarczej – wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy
            przed upływem terminu składania ofert.
3. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i
    doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
    wykonania zamówienia, następującego dokumentu:
            1) wykazu wykonanych usług ( wykonawca wykonał w ciągu ostatnich trzech lat,
                licząc od dnia upływu terminu składania ofert, co najmniej jedną usługę
               polegającą na pracach opisanych w rozdziale III pkt 2 ) w okresie ostatnich
               trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
               okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających
               swoim rodzajem i wartością dostawom i usługom stanowiącym przedmiot
               zamówienia, z podaniem dat wykonania i odbiorców -(wg wzoru stanowiącego  
              załącznik Nr 3 ),
           
2)    wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienia lub będą uczestniczyć     w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich
       czynności, ( wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ);
       Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje
niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
 4.  Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienia ( konsorcjum ), zgodnie z art.23
      w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda :
      1)   wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane
             od Wykonawców wymienione w pkt. 2. a dokumenty wymienione w pkt. 3 składane
 mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie.
      2)   wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem
            konsorcjum
      3)   w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum,
            Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem
            umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum;
      4)  umowa o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel
działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakresie prac przewidzianych przez każdą ze stron zasady dokonywania rozliczeń.
5)   Jeżeli Wykonawca ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania poza terytorium
      Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do            
      wykonywania określonej  działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 
   rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów 
      dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te
      dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87,poz. 605 ).
6)   Zamawiający wymaga, aby żądanie przez niego dokumenty zostały złożone  w formie
       oryginału  lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
 
ROZDZIAŁ X. SPOSÓB KOMUNIKACJI ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
 
1.   W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
      informacje Zamawiający i Wykonawca przekazuje drogą elektroniczną, faksem lub
      pisemnie.
2.  Zamawiający  dopuszcza i preferuje sposób komunikacji z Wykonawcami drogą  
     elektroniczną , przy wykorzystaniu adresu poczty elektronicznej.
3.   Wszelkie informacje dotyczące podjętych przez Zamawiającego czynności będą   
      przekazywane  Wykonawcom za pośrednictwem poczty elektronicznej, a ponadto w
      uzasadnionych przypadkach, w szczególności braku adresu Wykonawców, umieszczane
      na stronie internetowej Zamawiającego.
4.  Adres poczty elektronicznej Zamawiającego urzad@pieniezno.pl
5.  Zamawiający zastrzega, iż dla protestów oraz przystąpień do protestów jedyną właściwą
     dla Wykonawców formą komunikacji z Zamawiającym jest forma pisemna.
 6.  W przypadku gdy Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski,  
      zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną lub faksem, każda ze stron na żądanie
      drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Zamawiający żąda, w każdym
      przypadku, potwierdzenia otrzymanej wiadomości.
7.   W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę
      domniemuje się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na ostatni znany adres mailowy
      lub numer faksu podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób
      umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z tym pismem.
8.   Protesty oraz przystąpienia do protestów przekazane drogą elektroniczną lub za pomocą
      faksu będą złożone w terminie, jeżeli przed upływem terminu zostaną potwierdzone
      pisemnie.
9.   W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, w każdym czasie przed
      upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść specyfikacji istotnych  
      warunków zamówienia. Dokonaną w ten sposób modyfikację przekazuje się niezwłocznie
      wszystkim Wykonawcom.
10. Osoby upoważnione do kontaktowania się z wykonawcami:
      Fryderyk Czapliński  tel. (0-55) 243-60-75   wew. 23
11. Porozumienie się Wykonawcy z uprawnionymi pracownikami odbywać się może w
      godzinach od 8:00 do 15:30 w dni powszednie od poniedziałku do piątku w siedzibie
      Zamawiającego.
12. W przypadku gdy zostanie złożony do Zamawiającego wniosek o udostępnienie do  
      wglądu protokołu wraz z załącznikami, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin i  
      spisze protokół z tej czynności.
 
 
ROZDZIAŁ XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
 
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
 
ROZDZIAŁ XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1.  Wykonawcy zostają związani ofertą przez okres 30 dni.
2.  Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
ROZDZIAŁ XIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej, zgodnie ze wzorem formularza oferty –załącznik Nr 1.
2. Załącznik do oferty :
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22  
    ust.1 PZP,
2) oraz, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 PZP – wg
    wzoru stanowiącego załącznik Nr 2,
3) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
    gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
    ewidencji działalności gospodarczej  -  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
    przed upływem terminu składania ofert,
       4) wykaz wykonywania usług, (Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich
                trzech lat, licząc od dnia upływu terminu składania ofert, co najmniej jedną
                usługę polegającą na pracach opisanych w rozdziale III pkt 2 ), w okresie 
                ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,
                a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
                odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom
                stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
                wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te
                dostawy lub usługi zostały wykonane należycie – wg wzoru stanowiącego
                załącznik Nr 3 ,
                Zamawiający dopuszcza, aby doświadczenie zawodowe potwierdzone zostało
                referencjami bądź protokołami odbioru,
            5) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienia lub będą
                uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich
               kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu    
               wykonywanych przez nich czynności – wg wzoru załącznika Nr 4,
                Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje
    niezbędnie do wykonania przedmiotu zamówienia,
6) oświadczenie na temat podwykonawców, przy udziale których Wykonawca  
    zamierza wykonać zamówienie wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 ( w
    przypadku gdy Wykonawca nie zamierza powierzyć podwykonawcom  wykonania
    części usług, nie ma obowiązku wypełnienia powyższego dokumentu oraz nie musi
    załączać go do oferty);
7) parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków
    - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 ( parafowany, nie opatrzony pieczęcią
     wzór umowy jako akceptację jej treści i warunków).
 
3.  Wszystkie załączniki do oferty powinny być ułożone w kolejności jak w pkt 2
     ( podpunktach od 1 do 7)
4.  Zamawiający wymaga, aby treść oferty była jednoznaczna i nie przedstawiała propozycji
     alternatywnych.
5.  Oferta i wszystkie załączniki muszą być sporządzone w języku polskim i napisane pismem
     maszynowym, za pomocą komputera lub ręcznie pismem wyraźnym, nieścieralnym,
     atramentem.
6.  Wykonawca składający dokumenty w innym języku niż polski zobowiązany jest do
      złożenia ich wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego.
7.  Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane (można nie numerować i nie
      podpisywać stron niezapisanych ) oraz spięte w sposób zapobiegający zdekompletowaniu
      i podpisane przez Wykonawcę.
8.  Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty musi być dołączone do oferty o ile
     nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo)
     musi być przedstawione w formie oryginału
9.  Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem
     osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy.
10.Kopie wszystkich dokumentów dołączonych do oferty muszą być potwierdzone za
      zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
11.Wykonawca, składając ofertę, może zastrzec znajdujące się w jego ofercie informacje
      stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
      nieuczciwej konkurencji. Zastrzeżenie musi być dokonane przez złożenie oferty w dwóch
      częściach opisanych jako „ Część jawna oferty” i jako „ Część zastrzeżona oferty”.
      Wszystkie strony „ części zastrzeżonej oferty” i „ części jawnej oferty” muszą być
      ponumerowane. Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu
      wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
12. Oferta musi być złożona w opakowaniu :
                        1/ nieprzejrzystym, zamkniętym;
                        2/ zaadresowana następująco:
Nazwa i adres
Wykonawcy
telefony
 
„ ZARZĄDZENIE  SKŁADOWISKIEM ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJETNE POŁOŻONYM KOL. ŻUGIENIE”
 
W przypadku dostarczenia pocztą dopisek „dostarczyć do dnia 14.06.2007r..do godz. 11.30
 
13.Zmiana i wycofanie oferty
                        1/ Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed
                        upływem terminu ofert;
                        2/ powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofania oferty musi zostać                 złożone w sposób i formie przewidzianej dla oferty, z tym że opakowanie              będzie dodatkowo oznaczone określenie „zmiana” lub „wycofanie”. Do
                        zmiany lub wycofania oferty konieczne jest załączenie dokumentu
                        stwierdzającego, że osoba podpisująca zmianę lub wycofanie jest uprawniona                        od reprezentowania Wykonawcy.
14.Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
15.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
 
ROZDZIAŁ XIV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
 
            1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 14, piętro I do  
                dnia 21.06.2007 r., do godziny 11:30.
            2. Oferty złożone po terminie będą zwrócone bez otwarcia po upływie terminu
                przewidzianego na wniesienie protestu.
            3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert, informując o tym wszystkich
               Wykonawców, zgodnie z art.38 ust. 6 PZP
            4. Otwarcie ofert:
                        1/ otwarcie oferty nastąpi w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 12, I piętro w   
                           dniu 21.06.2007r. o godz. 12.00.
                        2/ otwarcie oferty jest jawne,
                        3/ bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką
                           zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
                        4/ podczas otwarcia ofert ( część jawna postępowania) Zamawiający ogłosi
                           nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców i ceny ofert.
5. Informacje, o których mowa w ust. 4 pkt. 3 i 4, Zamawiający przekazuje  
    Wykonawcom,  którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek.
 
ROZDZIAŁ XV. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
 
       Wykonawca określi miesięcznie wynagrodzenie na podstawie własnej kalkulacji z tytułu
       sprawowania zarządu w wysokości procentowej pobranych za dany miesiąc opłat netto za
       przyjmowanie odpadów na Składowisku.
 
 
        Wynagrodzenie, o którym mowa wyżej będzie płatne w terminie 10 dni od dnia
        wpłacenia opłat i przedłużenia przez Zleceniobiorcę faktury VAT.
        Wynagrodzenie obejmuje wszystkie poniesione koszty i opłaty związane z wykonaniem
        przedmiotu zamówienia.
 
        Wszystkie wartości, w tym ceny jednostkowe powinny być liczone z dokładnością do
        dwóch miejsc po przecinku.
 
         Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w sposób określony w
         art.88 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
ROZDZIAŁ XVI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH
 
Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
 
ROZDZIAŁ XVII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT
 
1. Kryterium oceny ofert : Cena – 100 %.
    Punkty za kryterium „Cena” będą liczone przez komisję wspólnie wg następującego
    wzoru:
           
            W x = ( C min : C x ) x 100 x 100% - waga     
    gdzie:
  W x – ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę ( procentowe wynagrodzenie
          miesięczne ),
  C min – najniższa cena ( procentowe wynagrodzenie miesięczne ) zaoferowana w przetargu,
  C x – cena ( procentowe wynagrodzenie miesięczne ) badanej oferty.
 
  Tak uzyskany wynik (Wx) stanowić będzie końcową ocenę dla danej oferty przeliczoną 
  wspólnie przez członków komisji przetargowej.
 
2. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą  na podstawie oceny ofert określonej
    powyżej.
 
ROZDZIAL XVIII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPELNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. O wyborze oferty Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali
    się o udzielenie zamówienia, podając nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, którego ofertę
    wybrano oraz jej cenę.
2. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym
    niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, ale przed upływem terminu
    związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w
    sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród
    pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki,
    o których mowa w art.93 ust. 1 PZP.
 
ROZDZIAŁ XIX. ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający odstępuje od pobierania zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
 
ROZDZIAŁ XX. WZÓR UMOWY
Wzór umowy jest przedstawiony w załączniku nr 6.
 
ROZDZIAŁ XXI. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ
 
Wykonawcom, których interes prawny, w uzyskaniu zamówienia, doznał lub może doznać uszczerbku, w wyniku  naruszenia przez zamawiającego zasad określonych w ustawie PZP, przepisach  wykonawczych oraz specyfikacji, przysługuje protest przewidziany w Dziale VI ustawy. Prawo zamówień publicznych zgodnie z art.179 – art.183 PZP.
 
ROZDZIAŁ XXII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
 
1. W sprawach nieregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy
    Prawo zamówień publicznych i przepisy Kodeksu Cywilnego.
2. Integralną częścią niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia są:
      1) załącznik nr 1 – formularz oferty
      2) załącznik nr 2 – oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
      3) załącznik nr 3 – dostaw i usług
   4) załącznik nr 4 – wykaz osób i przedmiotów,
   5) załącznik nr 5 – wykaz podwykonawców,
   6) załącznik nr 6 – wzór umowy.
 
 
 
Załącznik nr 1 do SIWZ
 
 
FORMULARZ OFERTY
 
Nazwa i adres Wykonawcy :
 
 
 
NIP
REGON:
Nr konta bankowego
TEL
Faks:
E-mail
 
Zamawiający:                                                       Gmina Pieniężno
                                                                           14 – 520 Pieniężno
                                                                           ul. Generalska nr 8
            W związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
ZARZĄDZENIE SKŁADOWISKIEM  ODPADOW  INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJETNE POŁOŻONYM KOL. ŻUGIENIE”
 
1.Oferuję wykonanie całego zamówienia, zgodnie z wszystkimi zawartymi w specyfikacji
   istotnych warunków zamówienia przedmiotowego postępowania następująco:
 
za miesięczną prowizję w wysokości………………% (z VAT)
(słownie:………………………………………………………………………………………)
od wielkości pobranej opłaty za przyjmowanie odpadów na składowisko odpadów komunalnych w Żugieniach.
 
2. Zobowiązuje się do comiesięcznego rozliczenia się ze zleceniodawcą z pobieranych opłat
    za przyjmowanie odpadów na składowisko nie później niż do 10 dnia następnego miesiąca.
 
3. Oświadczam, że *zamierzam / *nie zamierzam/ powierzyć podwykonawcom wykonanie
    następujących części zamówienia:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
* (wybrane podkreślić)
 
4. Deklaruję, że przedmiot zamówienia  wykonam w terminie od dnia 1 lipca 2007 r. do
   dnia 31 grudnia 2009 r.
 
5.Ośwaidczam, że wyrażam zgodę na zapłatę przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami w  
   projekcie umowy.
 
6. Oświadczam, że zapoznałem się z dokumentami przetargowymi, stanem faktycznym oraz
   dokonałem wizji lokalnej
7. Oświadczam, że załączam parafowany wzór umowy jako akceptację jej treści i warunków i
    zobowiązuje się do zawarcia jej w przypadku wyboru mojej oferty.
 
8. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
 
9. W przypadku wyboru oferty firma zobowiązuje się do podpisania umowy w terminie i
    miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
 
10. Oferta została złożona na ……………. ponumerowanych stronach.
Załączniki do niniejszego formularza stanowiącymi integralną część oferty są:
Strona
1)         ……………………………………………………………………………                     ……..
2)         ……………………………………………………………………………                     ……..
3)         ……………………………………………………………………………                     ……..
4)         ……………………………………………………………………………                     ……..
5)         ……………………………………………………………………………                     ……..
6)         ……………………………………………………………………………                     ……..
7)         ……………………………………………………………………………                     ……..
 
 
 
 
…………………….., …………… 2007 r.
 
……………………………………………………….
(podpis i pieczątka imienna uprawnionego(-ych) przedstawiciela(-li) Wykonawcy)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Załącznik nr 2 do SIWZ
 
 
Wykonawca
 
 
 
 
……………………………..
 
 
OŚWIADCZENIE
 
 
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
 
 
    Zgodnie z art..24 ust.2 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. Nr 19, poz 177), składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczamy, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
 
 
 
1) posiadamy uprawnienia do występowania w obrocie prawnym zgonie z wymaganiami
    ustawowymi,
 
2) posiadamy uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
    nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
 
3) posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także
   dysponujemy osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
 
4) znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
    zamówienia,
 
5) nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
 
 
……………………..., dnia………………….
 
……………………………….
Podpis osoby uprawnionej lub osób
                                                                                                 uprawnionych do reprezentowania
                                                                                         wykonawcy w dokumentach
                                                                                              rejestrowych lub we właściwym
                                                                     upoważnieniu/
 
 
 
 
        Załącznik nr 3 do SIWZ
 
WYKAZ USŁUG
Zestawienie sporządza się podając informacje o usługach zrealizowanych i przekazanych do użytku w ciągu ostatnich ……. lat.
 
 
Nazwa i adres
Zamawiającego
 
Nazwa
i lokalizacja
Terminy
realizacji
 
rozpoczęcie
zakończenia 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 …………………,dnia ……………… 2007 r.
 
 
 
…………………………………………………….
 
( podpis upoważnionego przedstawiciela oferenta )
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik Nr 6 do SIWZ        
 
Umowa o usługę
Nr GK – 342/ ….. /2007
 
zawarta w dniu ………………………………..na podstawie art. 4 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. Nr 19, poz. 177, z póżń. zm.)  w Urzędzie Miejskim w Pieniężnie pomiędzy Gminą Pieniężno reprezentowaną przez:
 zwaną dalej „Zleceniodawcą”,:
1. Burmistrza Pieniężna Kazimierza Kiejdo
zwanym dalej „Zleceniodawcą”,

……………………………………………………………………….
reprezentowanym przez:
1.  ……………………………………………..
2.  ……………………………………………..
 
na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty w trybie przetargu nieograniczonego
przeprowadzonego przetargu w dniu …………………………………………… .
 
 
§ 1.
 
1. Przedmiotem umowy jest zarządzenie gminnym składowiskiem odpadów komunalnych zwanych
    dalej „Składowiskiem” położonym w Żugieniach urządzonym na działce nr263/1,263/2i 263/3
obręb Żugienie o lącznej  pow. 4,71 ha –  zgodnie z instrukcją eksploatacji miejskiego składowiska stałych odpadów komunalnych w  Żugieniach.
2. Przekazanie składowiska nastąpi protokołem zdawczo – odbiorczym.
 
§ 2.
 
1. Zleceniobiorca w ramach sprawowanego zarządu obowiązany jest do przeprowadzenia składowiska
    odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności do :
            1) przyjmowanie na składowisko odpadów komunalnych od przedsiębiorców prowadzących
                działalność w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych z terenu gminy
                Pieniężno z wyłączeniem nieczystości gromadzonych w zbiornikach bezodpływowych i
                odpadów niebezpiecznych,
            2) pobierania od przedsiębiorców zbierających i transportujących odpady opłat za
                przyjmowanie stałych odpadów komunalnych w wysokości uchwalonej przez Radę Miasta
                Pieniężno,
            3) utrzymania i eksploatowania składowiska w sposób zapewniający właściwe
                funkcjonowanie urządzeń stanowiących wyposażenie składowiska,
            4) zachowania wymagań sanitarnych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowych, a
                także zasad ochrony środowiska,
            5) zawiadomienia właściciela składowiska, organu, który jest uprawniony do wydania decyzji
                o pozwoleniu na użytkowanie składowiska oraz wojewódzkiego inspektora ochrony
                środowiska o zakończeniu eksploatacji i wykonaniu prac rekultywacyjnych,
            6) wykonania czynności związanych z rekultywacją terenu składowiska,
       7) nadzorowania składowiska,
       8) przyjmowanie wyłącznie odpadów komunalnych z terenu gminy Pieniężno 
          dostarczanych przez podmioty legitymujące się zezwoleniem na prowadzenie 
          działalności polegającej na wywozie odpadów komunalnych.
       9) utrzymanie przejezdności drogi dojazdowej do składowiska w okresie zimy na  
           własny koszt,
      10) prowadzenie pełnego zakresu monitorowania,
      11) przystosowania składowiska do wymogów ustawy o odpadach i rozporządzeń  
            wykonawczych.
2. Zleceniobiorca będzie wykonywał przedmiot umowy przy użyciu sprzętu i środków własnych,
3. Zleceniobiorca uprawniony jest do zawierania umów z podmiotami uprawnionymi do świadczenia
   usług w zakresie zbierania i transportu odpadów na terenie miasta Pieniężno, na własne ryzyko i
   odpowiedzialność,
 
§ 3.
 
Zleceniobiorca zobowiązany jest do uzyskania decyzji właściwego organu zatwierdzającego instrukcję eksploatacji Składowiska odpadów lub wystąpienia z wnioskiem do właściwego organu o przeniesienie takiej decyzji na jego rzecz -wydanej na rzecz poprzedniego zarządcy.
 
§ 4.
 
Po zakończeniu umowy Zleceniobiorca zobowiązany jest do zdania Składowiska  w stanie nie pogorszonym. Z powyższej czynności zostanie spisany protokół zdawczo – odbiorczy.
 
 
§ 5.
 
Zleceniobiorca jest zobowiązany do:
1)  miesięcznego rozliczenia się ze Zleceniodawcą z pobieranych opłat za przyjmowanie odpadów na
     Składowisku nie później niż do 10 następnego miesiąca,
 2) przechowywania dokumentów związanych z poborem opłaty za przyjmowanie odpadów na
     Składowisku przez okres 5 lat po upływie roku podatkowego, którego dotyczą.
 
§ 6.
1. Ustala się miesięczne wynagrodzenie brutto z tytułu sprawowania zarządu w wysokości …%
    pobranych za dany miesiąc opłat netto za przyjmowanie odpadów na Składowisku.
2. Wynagrodzenie, o którym mowa wyżej będzie płatne w terminie 10 dni od dnia wpłacenia opłat i
    przedłożenia przez Zleceniobiorcę faktury VAT.
3. W przypadku uchybienia terminu rozliczenia pobranych opłat za przyjmowanie odpadów na
   składowisku naliczane będą odsetki według stawek jak za zwłokę od zaległości podatkowych.
4. Wynagrodzenie określone w ust. 1 obejmuje wszystkie wydatki i koszty związane z zarządzaniem
    Składowiskiem, w tym wydatki w zakresie obowiązków nałożonych przepisami prawa.
 
 
§ 7.
 
Zleceniobiorca nie może powierzyć wykonania umowy osobie trzeciej.
 
 
§ 8.
 
1. Zleceniobiorca zobowiązuje się do wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą
    starannością, do czuwania nad prawidłowością realizacji umów z osobami trzecimi, a także do
    ochrony interesów Zleceniodawcy w realizacji powierzonych zadań i czynności.
2. Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy przy wykonaniu umowy.
3. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do kontrolowania prawidłowości wykonywani a zadań
   wynikających z umowy.
 
 
 
§ 9.
 
1. Zleceniobiorca zapłaci Zleceniodawcy kary z tytułu nienależytego wykonania obowiązków
   określonych w § 2 ust. 1 oraz innych obowiązków nałożonych przepisami prawa w wysokości 5%
   miesięcznego wynagrodzenia brutto za miesiąc, w którym stwierdzono nienależyte wykonanie
   umowy.
2. Zleceniobiorca wyraża zgodę na potrącenie z faktury ewentualnych kar umownych.
 
§ 10
 
Zleceniobiorca zobowiązuje się do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością – zarządzeniem gminnym składowiskiem odpadów komunalnych w Żugieniach.
 
 
§ 11.
 
1. Umowa obowiązuje od dnia 1 lipca 2007 r. do dnia 31 grudnia 2009 r. z tym że w przypadku wydatkowania kwoty ……………  umowa wygaśnie przed upływem tego terminu.
2. Umowa może być rozwiązana z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia ze
    skutkiem na koniec miesiąca.
 
 
§ 12.
 
Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
 
 
§ 13.
 
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o wprowadzeniu ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych ustaw oraz przepisy wykonawcze do w/w ustaw.
 
 
§ 14.
 
Umowę sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, po dwa dla każdej ze stron.
 
 
 
 
Zleceniodawca:                                                                                   Zleceniobiorca:

Załączniki

Powiadom znajomego