przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | zarządzanie składowiskiem odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne połozonym kol.Żugienie |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
Zamawiający | Gmina Pieniężno |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | poniżej 60.000 euro |
Termin składania ofert |
Pliki do pobrania:
GK-341/10/2007 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym do 60.000 euro
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Pieniężno 14-520 Pieniężno, ul. Generalska 8
tel. (0-55) 243-60-75, fax: (0-55) 243-61-59
1.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
„ZARZĄDZENIE SKŁADOWISKIEM ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJĘTNE POŁOŻONYM KOL. ŻUGIENIE ”
Materiały przetargowe konieczne do pobrania przez Wykonawców w celu wzięcia udziału w przetargu (specyfikacja istotnych warunków zamówienia) dostępne są w siedzibie Zamawiającego, w Wydziale Gospodarki Komunalnej – II piętro, pok. nr 23 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00 oraz na stronie internetowej: bip.pieniezno.pl
2.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Rozpoczęcie: 1 lipca 2007 roku. Zakończenie: 31 grudnia 2009 rok.
3.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.;
5. złożą prawidłowo wypełnioną ofertę zgodną z wymogami SIWZ;
6. zaakceptują wszystkie zapisy SIWZ oraz warunki umowne zgodnie z projektem Umowy - rozdział II niniejszej SIWZ.
7. wykonali w okresie ostatnich 3 latach co najmniej jedną usługę polegającą na pracach stanowiących przedmiot zamówienia;
8. posiadają kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana systemem: spełnia/nie spełnia
4.
PRACOWNIKIEM UPRAWNIONYM DO KONTAKTÓW Z OFERENTAMI JEST:
Fryderyk Czapliński – inspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej (II p. pok. 23),
tel. (0-55) 243-60-75 w godz. 8.00-15.00.
5.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Pieniężnie, 14-520 Pieniężno, ul. Generalska 8 w pokoju Nr 14 piętro I do dnia 21.06.2007 r. do godz. 11.30
6.
MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Pieniężnie, ul. Generalska 8 w pokoju nr 12 w dniu 21.06.2007 r. o godz. 12.00.
7.
KRYTERIA WYBORU OFERTY Cena - 100 %
8.
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH, ANI WARIANTOWYCH
9.
TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Termin związania z oferta upływa po 30 dniach od daty wyznaczonej jako termin złożenia ofert.
10.
UMOWA RAMOWA, DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW, AUKCJA ELEKTRONICZNA nie dotyczy
11.
KOSZT POBRANIA SPECYFIKACJI – Nie dotyczy.
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Pieniężno, 14- 520 Pieniężno, ul. Generalska 8, woj. warm- maz., pow. braniewski
tel. (0-55) 243-60-75, fax. (0-55) 243-61-59 wew 23, e-mail: urzad@pieniezno.pl,
Adres, siedziba: Urząd Miejski Pieniężno 14- 520 Pieniężno, ul. Generalska 8,
tel./fax: (0-55) 243-61-59, NIP . 582-10-01-02, REGON 000530815
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Oznaczenie sprawy : Znak GK. 341-10/07
Dotyczy :
ZARZĄDZENIA SKŁADOWISKIEM ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJĘTNE POŁOŻONYM KOL. ŻUGIENIE
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego powyżej 6000, a poniżej 60.000
euro stosownie do ustawy z 29 stycznia 2004 r. tekst jednolity – Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2006 r., Nr 164, poz.1163 oraz 170, poz.1217) prowadzone w
trybie przetargu nieograniczonego.
Pieniężno, dnia 8 czerwiec 2007 r. Burmistrz Pieniężna
SPIS TREŚCI :
ROZDZIAŁ I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
ROZDZIAŁ II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
ROZDZIAL III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
ROZDZIAŁ IV. OFERTY CZĘŚCIOWE
ROZDZIAŁ V. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE
ROZDZIAŁ VI. OFERTY WARIANTOWE
ROZDZIAŁ VII. TERMIN WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA
ROZDZIAŁ VIII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ROZDZIAŁ IX. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY JAKIE MA DOSTARCZYĆ
WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ W CELU POTWIERDZENIA OKREŚLONYCH WYMAGAŃ W STOSUNKU DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
ROZDZIAŁ X. SPOSÓB KOMUNIKACJI ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
ROZDZIAL XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
ROZDZIAŁ XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
ROZDZIAŁ XIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
ROZDZIAŁ XIV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
ROZDZIAŁ XV. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
ROZDZIAŁ XVI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH
ROZDZIAŁ XVII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU CENY OFERT
ROZDZIAŁ XVIII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
ROZDZIAŁ XIX. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
ROZDZIAL XX. WZÓR UMOWY
ROZDZIAŁ XXI. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ
ROZDZIAŁ XXII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
ROZDZIAL I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Gmina Pieniężno zwana dalej „ zamawiającym”, w imieniu którego postępowanie prowadzi
Burmistrz Pieniężna.
Adres, siedziba: Urząd Miejski Pieniężno 14- 520 Pieniężno, ul. Generalska 8,
tel./fax: (0-55) 243 -61-59, NIP . 582-10-01-02, REGON 000530815
ROZDZIAŁ II.TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego powyżej 6000, a poniżej 60.000
euro stosownie do ustawy z 29 stycznia 2004 r. tekst jednolity – Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2006 r., Nr 164, poz.1163 oraz 170, poz.1217) prowadzone w
trybie przetargu nieograniczonego
ROZDZIAŁ III. OPIS PRZDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest:
ZARZĄDZENIE SKŁADOWISKIEM ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJETNE POŁOŻONYM kol. ŻUGIENIE
2.Opis przedmiotu zamówienia :
zakres zamówienia obejmuje wykonywanie czynności związanych z zarządzaniem gminnym składowiskiem odpadów komunalnych zwanych dalej „ składowiskiem” urządzonym na działce nr ewid. 263/1, 263/2 i 263/3 obręb Żugienie o łącznej pow 4,71ha – zgodnie z instrukcją eksploatacji składowiska dla odpadów obojętnych, innych niż niebezpieczne i komunalnych kol. Żugienie.
Wykonawca w ramach sprawowanego zarządu obowiązany jest w szczególności do :
1) przyjmowania na składowisko odpadów komunalnych od przedsiębiorców
prowadzących działalność w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych
z terenu miasta i gminy Pieniężno z wyłączeniem nieczystości gromadzonych w
zbiornikach bezodpływowych i odpadów niebezpiecznych,
2) pobieranie od przedsiębiorców zbierających i transportujących odpady opłat za
przyjmowanie stałych odpadów komunalnych w wysokości uchwalonej przez Radę
Miasta Pieniężno,
3) utrzymywania i eksploatowania składowiska w sposób zapewniający właściwe
funkcjonowanie urządzeń stanowiących wyposażenie składowiska,
4) zachowania wymagań sanitarnych, bezpieczeństwa i higieny pracy,
przeciwpożarowych, a także zasad ochrony środowiska,
5) zawiadomienia właściciela składowiska, organu, który jest uprawniony do wydawania
decyzji o pozwolenie na użytkowanie składowiska oraz wojewódzkiego inspektora
ochrony środowiska o zakończeniu eksploatacji i wykonywaniu prac rekultywacyjnych,
6) wykonania czynności związanych z rekultywacją terenu składowiska,
7) nadzorowanie składowiska.
8) przyjmowanie wyłącznie odpadów komunalnych z terenu gminy Pieniężno dostarczanych przez podmioty legitymujące się zezwoleniem na prowadzenie działalności polegającej na wywozie odpadów komunalnych.
9) utrzymanie przejezdności drogi dojazdowej do składowiska w okresie zimy na własny koszt,
10) prowadzenie pełnego zakresu monitorowania,
11) przystosowania składowiska do wymogów ustawy o odpadach i rozporządzeń wykonawczych.
Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy przy użyciu sprzętu i środków własnych.
Wykonawca uprawniony jest do zawierania umów z podmiotami uprawnionymi do świadczenia usług w zakresie zbierania i transportu odpadów na terenie Gminy Pieniężno, na własne ryzyko i odpowiedzialność.
Miesięczne rozliczenia się ze Zleceniodawcą z pobieranych opłat za przyjmowanie odpadów na Składowisko nie później niż do 10 dnia następnego miesiąca.
Przechowywanie dokumentów związanych z pobieraniem opłaty za przyjmowanie odpadów na Składowisku przez okres 5 lat po upływie roku podatkowego, którego dotyczą.
ROZDZIAL IV. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
ROZDZIAŁ V. ZAMOWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówienia uzupełniającego.
ROZDZIAŁ VI. OFERTY WARIANTOWE
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
ROZDZIAL VII. TERMIN WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin realizacji zamówienia – obowiązywania umowy: od dnia 1 lipca 2007 r.
do dnia 31 grudnia 2009 r.
ROZDZIAL VIII. OPIS WARUNKOW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art.22
ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. :
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie ( wykonali w ciągu ostatnich trzech lat,
licząc od dnia upływu terminu składania ofert, co najmniej jedną usługę
polegającą na pracach opisanych w rozdziale III pkt 2 )
oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania
zamówienia (kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do
wykonywania przedmiotu zamówienia),
2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 PZP.
2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował
regułą: „spełnia albo nie spełnia”
2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem
Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za
odrzuconą.
ROZDZIAŁ IX. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MA DOSTARCZYĆ WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPELNŁENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ W CELU POTWIERDZENIA OKREŚLONYCH WYMAGAŃ W STOSUNKU DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
zgodnie z art.22 ust. 1 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 PZP.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2
2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlegają wykluczeniu na
podstawie art.24 PZP następującego dokumentu:
odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszeń do
ewidencji działalności gospodarczej – wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert.
3. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i
doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia, następującego dokumentu:
1) wykazu wykonanych usług ( wykonawca wykonał w ciągu ostatnich trzech lat,
licząc od dnia upływu terminu składania ofert, co najmniej jedną usługę
polegającą na pracach opisanych w rozdziale III pkt 2 ) w okresie ostatnich
trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających
swoim rodzajem i wartością dostawom i usługom stanowiącym przedmiot
zamówienia, z podaniem dat wykonania i odbiorców -(wg wzoru stanowiącego
załącznik Nr 3 ),
2) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich
czynności, ( wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ);
Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje
niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienia ( konsorcjum ), zgodnie z art.23
w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda :
1) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane
od Wykonawców wymienione w pkt. 2. a dokumenty wymienione w pkt. 3 składane
mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie.
2) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem
konsorcjum
3) w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum,
Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem
umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum;
4) umowa o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel
działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakresie prac przewidzianych przez każdą ze stron zasady dokonywania rozliczeń.
5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do
wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów
dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te
dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87,poz. 605 ).
6) Zamawiający wymaga, aby żądanie przez niego dokumenty zostały złożone w formie
oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
ROZDZIAŁ X. SPOSÓB KOMUNIKACJI ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje Zamawiający i Wykonawca przekazuje drogą elektroniczną, faksem lub
pisemnie.
2. Zamawiający dopuszcza i preferuje sposób komunikacji z Wykonawcami drogą
elektroniczną , przy wykorzystaniu adresu poczty elektronicznej.
3. Wszelkie informacje dotyczące podjętych przez Zamawiającego czynności będą
przekazywane Wykonawcom za pośrednictwem poczty elektronicznej, a ponadto w
uzasadnionych przypadkach, w szczególności braku adresu Wykonawców, umieszczane
na stronie internetowej Zamawiającego.
4. Adres poczty elektronicznej Zamawiającego urzad@pieniezno.pl
5. Zamawiający zastrzega, iż dla protestów oraz przystąpień do protestów jedyną właściwą
dla Wykonawców formą komunikacji z Zamawiającym jest forma pisemna.
6. W przypadku gdy Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną lub faksem, każda ze stron na żądanie
drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Zamawiający żąda, w każdym
przypadku, potwierdzenia otrzymanej wiadomości.
7. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę
domniemuje się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na ostatni znany adres mailowy
lub numer faksu podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób
umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z tym pismem.
8. Protesty oraz przystąpienia do protestów przekazane drogą elektroniczną lub za pomocą
faksu będą złożone w terminie, jeżeli przed upływem terminu zostaną potwierdzone
pisemnie.
9. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, w każdym czasie przed
upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść specyfikacji istotnych
warunków zamówienia. Dokonaną w ten sposób modyfikację przekazuje się niezwłocznie
wszystkim Wykonawcom.
10. Osoby upoważnione do kontaktowania się z wykonawcami:
Fryderyk Czapliński tel. (0-55) 243-60-75 wew. 23
11. Porozumienie się Wykonawcy z uprawnionymi pracownikami odbywać się może w
godzinach od 8:00 do 15:30 w dni powszednie od poniedziałku do piątku w siedzibie
Zamawiającego.
12. W przypadku gdy zostanie złożony do Zamawiającego wniosek o udostępnienie do
wglądu protokołu wraz z załącznikami, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin i
spisze protokół z tej czynności.
ROZDZIAŁ XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
ROZDZIAŁ XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawcy zostają związani ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
ROZDZIAŁ XIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej, zgodnie ze wzorem formularza oferty –załącznik Nr 1.
2. Załącznik do oferty :
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22
ust.1 PZP,
2) oraz, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 PZP – wg
wzoru stanowiącego załącznik Nr 2,
3) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert,
4) wykaz wykonywania usług, (Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich
trzech lat, licząc od dnia upływu terminu składania ofert, co najmniej jedną
usługę polegającą na pracach opisanych w rozdziale III pkt 2 ), w okresie
ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom
stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te
dostawy lub usługi zostały wykonane należycie – wg wzoru stanowiącego
załącznik Nr 3 ,
Zamawiający dopuszcza, aby doświadczenie zawodowe potwierdzone zostało
referencjami bądź protokołami odbioru,
5) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienia lub będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nich czynności – wg wzoru załącznika Nr 4,
Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje
niezbędnie do wykonania przedmiotu zamówienia,
6) oświadczenie na temat podwykonawców, przy udziale których Wykonawca
zamierza wykonać zamówienie wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 ( w
przypadku gdy Wykonawca nie zamierza powierzyć podwykonawcom
wykonania
części usług, nie ma obowiązku wypełnienia powyższego dokumentu oraz nie musi
załączać go do oferty);
7) parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków
- wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 ( parafowany, nie opatrzony pieczęcią
wzór umowy jako akceptację jej treści i warunków).
3. Wszystkie załączniki do oferty powinny być ułożone w kolejności jak w pkt 2
( podpunktach od 1 do 7)
4. Zamawiający wymaga, aby treść oferty była jednoznaczna i nie przedstawiała propozycji
alternatywnych.
5. Oferta i wszystkie załączniki muszą być sporządzone w języku polskim i napisane pismem
maszynowym, za pomocą komputera lub ręcznie pismem wyraźnym, nieścieralnym,
atramentem.
6. Wykonawca składający dokumenty w innym języku niż polski zobowiązany jest do
złożenia ich wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego.
7. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane (można nie numerować i nie
podpisywać stron niezapisanych ) oraz spięte w sposób zapobiegający zdekompletowaniu
i podpisane przez Wykonawcę.
8. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty musi być dołączone do oferty o ile
nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo)
musi być przedstawione w formie oryginału
9. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem
osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy.
10.Kopie wszystkich dokumentów dołączonych do oferty muszą być potwierdzone za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
11.Wykonawca, składając ofertę, może zastrzec znajdujące się w jego ofercie informacje
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji. Zastrzeżenie musi być dokonane przez złożenie oferty w dwóch
częściach opisanych jako „ Część jawna oferty” i jako „ Część zastrzeżona oferty”.
Wszystkie strony „ części zastrzeżonej oferty” i „ części jawnej oferty” muszą być
ponumerowane. Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu
wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
12. Oferta musi być złożona w opakowaniu :
1/ nieprzejrzystym, zamkniętym;
2/ zaadresowana następująco:
Nazwa i adres
Wykonawcy
telefony
„ ZARZĄDZENIE SKŁADOWISKIEM ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJETNE POŁOŻONYM KOL. ŻUGIENIE”
W przypadku dostarczenia pocztą dopisek „dostarczyć do dnia 14.06.2007r..do godz. 11.30
13.Zmiana i wycofanie oferty
1/ Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed
upływem terminu ofert;
2/ powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofania oferty musi zostać złożone w sposób i formie przewidzianej dla oferty, z tym że opakowanie będzie dodatkowo oznaczone określenie „zmiana” lub „wycofanie”. Do
zmiany lub wycofania oferty konieczne jest załączenie dokumentu
stwierdzającego, że osoba podpisująca zmianę lub wycofanie jest uprawniona od reprezentowania Wykonawcy.
14.Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
15.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
ROZDZIAŁ XIV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 14, piętro I do
dnia 21.06.2007 r., do godziny 11:30.
2. Oferty złożone po terminie będą zwrócone bez otwarcia po upływie terminu
przewidzianego na wniesienie protestu.
3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert, informując o tym wszystkich
Wykonawców, zgodnie z art.38 ust. 6 PZP
4. Otwarcie ofert:
1/ otwarcie oferty nastąpi w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 12, I piętro w
dniu 21.06.2007r. o godz. 12.00.
2/ otwarcie oferty jest jawne,
3/ bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
4/ podczas otwarcia ofert ( część jawna postępowania) Zamawiający ogłosi
nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców i ceny ofert.
5. Informacje, o których mowa w ust. 4 pkt. 3 i 4, Zamawiający przekazuje
Wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek.
ROZDZIAŁ XV. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
Wykonawca określi miesięcznie wynagrodzenie na podstawie własnej kalkulacji z tytułu
sprawowania zarządu w wysokości procentowej pobranych za dany miesiąc opłat netto za
przyjmowanie odpadów na Składowisku.
Wynagrodzenie, o którym mowa wyżej będzie płatne w terminie 10 dni od dnia
wpłacenia opłat i przedłużenia przez Zleceniobiorcę faktury VAT.
Wynagrodzenie obejmuje wszystkie poniesione koszty i opłaty związane z wykonaniem
przedmiotu zamówienia.
Wszystkie wartości, w tym ceny jednostkowe powinny być liczone z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w sposób określony w
art.88 ustawy Prawo zamówień publicznych.
ROZDZIAŁ XVI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH
Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
ROZDZIAŁ XVII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT
1. Kryterium oceny ofert : Cena – 100 %.
Punkty za kryterium „Cena” będą liczone przez komisję wspólnie wg następującego
wzoru:
W x = ( C min : C x ) x 100 x 100% - waga
gdzie:
W x – ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę ( procentowe wynagrodzenie
miesięczne ),
C min – najniższa cena ( procentowe wynagrodzenie miesięczne ) zaoferowana w przetargu,
C x – cena ( procentowe wynagrodzenie miesięczne ) badanej oferty.
Tak uzyskany wynik (Wx) stanowić będzie końcową ocenę dla danej oferty przeliczoną
wspólnie przez członków komisji przetargowej.
2. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie oceny ofert określonej
powyżej.
ROZDZIAL XVIII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPELNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. O wyborze oferty Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali
się o udzielenie zamówienia, podając nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, którego ofertę
wybrano oraz jej cenę.
2. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym
niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, ale przed upływem terminu
związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród
pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki,
o których mowa w art.93 ust. 1 PZP.
ROZDZIAŁ XIX. ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający odstępuje od pobierania zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
ROZDZIAŁ XX. WZÓR UMOWY
Wzór umowy jest przedstawiony w załączniku nr 6.
ROZDZIAŁ XXI. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ
Wykonawcom, których interes prawny, w uzyskaniu zamówienia, doznał lub może doznać uszczerbku, w wyniku naruszenia przez zamawiającego zasad określonych w ustawie PZP, przepisach wykonawczych oraz specyfikacji, przysługuje protest przewidziany w Dziale VI ustawy. Prawo zamówień publicznych zgodnie z art.179 – art.183 PZP.
ROZDZIAŁ XXII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W sprawach nieregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy
Prawo zamówień publicznych i przepisy Kodeksu Cywilnego.
2. Integralną częścią niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia są:
1) załącznik nr 1 – formularz oferty
2) załącznik nr 2 – oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
3) załącznik nr 3 – dostaw i usług
4) załącznik nr 4 – wykaz osób i przedmiotów,
5) załącznik nr 5 – wykaz podwykonawców,
6) załącznik nr 6 – wzór umowy.
Załącznik nr 1 do SIWZ
FORMULARZ OFERTY
Nazwa i adres Wykonawcy :
NIP
REGON:
Nr konta bankowego
TEL
Faks:
E-mail
Zamawiający: Gmina Pieniężno
14 – 520 Pieniężno
ul. Generalska nr 8
W związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
ZARZĄDZENIE SKŁADOWISKIEM ODPADOW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJETNE POŁOŻONYM KOL. ŻUGIENIE”
1.Oferuję wykonanie całego zamówienia, zgodnie z wszystkimi zawartymi w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia przedmiotowego postępowania następująco:
za miesięczną prowizję w wysokości………………% (z VAT)
(słownie:………………………………………………………………………………………)
od wielkości pobranej opłaty za przyjmowanie odpadów na składowisko odpadów komunalnych w Żugieniach.
2. Zobowiązuje się do comiesięcznego rozliczenia się ze zleceniodawcą z pobieranych opłat
za przyjmowanie odpadów na składowisko nie później niż do 10 dnia następnego miesiąca.
3. Oświadczam, że *zamierzam / *nie zamierzam/ powierzyć podwykonawcom wykonanie
następujących części zamówienia:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
* (wybrane podkreślić)
4. Deklaruję, że przedmiot zamówienia wykonam w terminie od dnia 1 lipca 2007 r. do
dnia 31 grudnia 2009 r.
5.Ośwaidczam, że wyrażam zgodę na zapłatę przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami w
projekcie umowy.
6. Oświadczam, że zapoznałem się z dokumentami przetargowymi, stanem faktycznym oraz
dokonałem wizji lokalnej
7. Oświadczam, że załączam parafowany wzór umowy jako akceptację jej treści i warunków i
zobowiązuje się do zawarcia jej w przypadku wyboru mojej oferty.
8. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
9. W przypadku wyboru oferty firma zobowiązuje się do podpisania umowy w terminie i
miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
10. Oferta została złożona na ……………. ponumerowanych stronach.
Załączniki do niniejszego formularza stanowiącymi integralną część oferty są:
Strona
1) …………………………………………………………………………… ……..
2) …………………………………………………………………………… ……..
3) …………………………………………………………………………… ……..
4) …………………………………………………………………………… ……..
5) …………………………………………………………………………… ……..
6) …………………………………………………………………………… ……..
7) …………………………………………………………………………… ……..
…………………….., …………… 2007 r.
……………………………………………………….
(podpis i pieczątka imienna uprawnionego(-ych) przedstawiciela(-li) Wykonawcy)
Załącznik nr 2 do SIWZ
Wykonawca
……………………………..
OŚWIADCZENIE
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Zgodnie z art..24 ust.2 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. Nr 19, poz 177), składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczamy, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
1) posiadamy uprawnienia do występowania w obrocie prawnym zgonie z wymaganiami
ustawowymi,
2) posiadamy uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
3) posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także
dysponujemy osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
5) nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
……………………..., dnia………………….
……………………………….
Podpis osoby uprawnionej lub osób
uprawnionych do reprezentowania
wykonawcy w dokumentach
rejestrowych lub we właściwym
upoważnieniu/
Załącznik nr 3 do SIWZ
WYKAZ USŁUG
Zestawienie sporządza się podając informacje o usługach zrealizowanych i przekazanych do użytku w ciągu ostatnich ……. lat.
Nazwa i adres
Zamawiającego
Nazwa
i lokalizacja
Terminy
realizacji
rozpoczęcie
zakończenia
…………………,dnia ……………… 2007 r.
…………………………………………………….
( podpis upoważnionego przedstawiciela oferenta )
Załącznik Nr 6 do SIWZ
Umowa o usługę
Nr GK – 342/ ….. /2007
zawarta w dniu ………………………………..na podstawie art. 4 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. Nr 19, poz. 177, z póżń. zm.) w Urzędzie Miejskim w Pieniężnie pomiędzy Gminą Pieniężno reprezentowaną przez:
zwaną dalej „Zleceniodawcą”,:
1. Burmistrza Pieniężna Kazimierza Kiejdo
zwanym dalej „Zleceniodawcą”,
a
……………………………………………………………………….
reprezentowanym przez:
1. ……………………………………………..
2. ……………………………………………..
na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty w trybie przetargu nieograniczonego
przeprowadzonego przetargu w dniu …………………………………………… .
§ 1.
1. Przedmiotem umowy jest zarządzenie gminnym składowiskiem odpadów komunalnych zwanych
dalej „Składowiskiem” położonym w Żugieniach urządzonym na działce nr263/1,263/2i 263/3
obręb Żugienie o lącznej pow. 4,71 ha – zgodnie z instrukcją eksploatacji miejskiego składowiska stałych odpadów komunalnych w Żugieniach.
2. Przekazanie składowiska nastąpi protokołem zdawczo – odbiorczym.
§ 2.
1. Zleceniobiorca w ramach sprawowanego zarządu obowiązany jest do przeprowadzenia składowiska
odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności do :
1) przyjmowanie na składowisko odpadów komunalnych od przedsiębiorców prowadzących
działalność w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych z terenu gminy
Pieniężno z wyłączeniem nieczystości gromadzonych w zbiornikach bezodpływowych i
odpadów niebezpiecznych,
2) pobierania od przedsiębiorców zbierających i transportujących odpady opłat za
przyjmowanie stałych odpadów komunalnych w wysokości uchwalonej przez Radę Miasta
Pieniężno,
3) utrzymania i eksploatowania składowiska w sposób zapewniający właściwe
funkcjonowanie urządzeń stanowiących wyposażenie składowiska,
4) zachowania wymagań sanitarnych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowych, a
także zasad ochrony środowiska,
5) zawiadomienia właściciela składowiska, organu, który jest uprawniony do wydania decyzji
o pozwoleniu na użytkowanie składowiska oraz wojewódzkiego inspektora ochrony
środowiska o zakończeniu eksploatacji i wykonaniu prac rekultywacyjnych,
6) wykonania czynności związanych z rekultywacją terenu składowiska,
7) nadzorowania składowiska,
8) przyjmowanie wyłącznie odpadów komunalnych z terenu gminy Pieniężno
dostarczanych przez podmioty legitymujące się zezwoleniem na prowadzenie
działalności polegającej na wywozie odpadów komunalnych.
9) utrzymanie przejezdności drogi dojazdowej do składowiska w okresie zimy na
własny koszt,
10) prowadzenie pełnego zakresu monitorowania,
11) przystosowania składowiska do wymogów ustawy o odpadach i rozporządzeń
wykonawczych.
2. Zleceniobiorca będzie wykonywał przedmiot umowy przy użyciu sprzętu i środków własnych,
3. Zleceniobiorca uprawniony jest do zawierania umów z podmiotami uprawnionymi do świadczenia
usług w zakresie zbierania i transportu odpadów na terenie miasta Pieniężno, na własne ryzyko i
odpowiedzialność,
§ 3.
Zleceniobiorca zobowiązany jest do uzyskania decyzji właściwego organu zatwierdzającego instrukcję eksploatacji Składowiska odpadów lub wystąpienia z wnioskiem do właściwego organu o przeniesienie takiej decyzji na jego rzecz -wydanej na rzecz poprzedniego zarządcy.
§ 4.
Po zakończeniu umowy Zleceniobiorca zobowiązany jest do zdania Składowiska w stanie nie pogorszonym. Z powyższej czynności zostanie spisany protokół zdawczo – odbiorczy.
§ 5.
Zleceniobiorca jest zobowiązany do:
1) miesięcznego rozliczenia się ze Zleceniodawcą z pobieranych opłat za przyjmowanie odpadów na
Składowisku nie później niż do 10 następnego miesiąca,
2) przechowywania dokumentów związanych z poborem opłaty za przyjmowanie odpadów na
Składowisku przez okres 5 lat po upływie roku podatkowego, którego dotyczą.
§ 6.
1. Ustala się miesięczne wynagrodzenie brutto z tytułu sprawowania zarządu w wysokości …%
pobranych za dany miesiąc opłat netto za przyjmowanie odpadów na Składowisku.
2. Wynagrodzenie, o którym mowa wyżej będzie płatne w terminie 10 dni od dnia wpłacenia opłat i
przedłożenia przez Zleceniobiorcę faktury VAT.
3. W przypadku uchybienia terminu rozliczenia pobranych opłat za przyjmowanie odpadów na
składowisku naliczane będą odsetki według stawek jak za zwłokę od zaległości podatkowych.
4. Wynagrodzenie określone w ust. 1 obejmuje wszystkie wydatki i koszty związane z zarządzaniem
Składowiskiem, w tym wydatki w zakresie obowiązków nałożonych przepisami prawa.
§ 7.
Zleceniobiorca nie może powierzyć wykonania umowy osobie trzeciej.
§ 8.
1. Zleceniobiorca zobowiązuje się do wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą
starannością, do czuwania nad prawidłowością realizacji umów z osobami trzecimi, a także do
ochrony interesów Zleceniodawcy w realizacji powierzonych zadań i czynności.
2. Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy przy wykonaniu umowy.
3. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do kontrolowania prawidłowości wykonywani a zadań
wynikających z umowy.
§ 9.
1. Zleceniobiorca zapłaci Zleceniodawcy kary z tytułu nienależytego wykonania obowiązków
określonych w § 2 ust. 1 oraz innych obowiązków nałożonych przepisami prawa w wysokości 5%
miesięcznego wynagrodzenia brutto za miesiąc, w którym stwierdzono nienależyte wykonanie
umowy.
2. Zleceniobiorca wyraża zgodę na potrącenie z faktury ewentualnych kar umownych.
§ 10
Zleceniobiorca zobowiązuje się do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością – zarządzeniem gminnym składowiskiem odpadów komunalnych w Żugieniach.
§ 11.
1. Umowa obowiązuje od dnia 1 lipca 2007 r. do dnia 31 grudnia 2009 r. z tym że w przypadku wydatkowania kwoty …………… umowa wygaśnie przed upływem tego terminu.
2. Umowa może być rozwiązana z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia ze
skutkiem na koniec miesiąca.
§ 12.
Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 13.
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o wprowadzeniu ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych ustaw oraz przepisy wykonawcze do w/w ustaw.
§ 14.
Umowę sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, po dwa dla każdej ze stron.
Zleceniodawca: Zleceniobiorca: