na podstawie art.4 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | zarządzanie składowiskiem odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne położonym kolonia Żugienie |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Zamawiający | Gmina Pienięzno |
Tryb zamówienia | na podstawie art.4 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych |
Wartość zamówienia | poniżej 14.000 Euro |
Termin składania ofert |
GK-341/4/2008 Pieniężno, dnia 08.12.2008r.
Zaproszenie Do Złożenia Oferty Cenowej
Burmistrz Pieniężna zaprasza do składania oferty cenowej na „ZARZĄDZENIE SKŁADOWISKIEM ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJĘTNE POŁOŻONYM KOL. ŻUGIENIE ”
1.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
„ZARZĄDZENIE SKŁADOWISKIEM ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJĘTNE POŁOŻONYM KOL. ŻUGIENIE ”
Materiały przetargowe konieczne do pobrania przez Wykonawców w celu wzięcia udziału w przetargu (specyfikacja istotnych warunków zamówienia) dostępne są w siedzibie Zamawiającego, w Wydziale Gospodarki Komunalnej – II piętro, pok. nr 23 od poniedziałku do piątku w godz.
8.00-15.00 oraz na stronie internetowej: bip.pieniezno.pl
2.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Rozpoczęcie: 01 stycznia 2009 roku. Zakończenie: 31 grudnia 2009 rok.
3.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.;
5. złożą prawidłowo wypełnioną ofertę zgodną z wymogami SIWZ;
6. zaakceptują wszystkie zapisy SIWZ oraz warunki umowne zgodnie z projektem Umowy.
7. wykonali w okresie ostatnich 3 latach co najmniej jedną usługę polegającą na pracach stanowiących przedmiot zamówienia;
8. przedłożą kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana systemem: spełnia/nie spełnia
4.
PRACOWNIKIEM UPRAWNIONYM DO KONTAKTÓW Z OFERENTAMI JEST:
Fryderyk Czapliński – inspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej (II p. pok. 23),
tel. (0-55) 237-4674 w godz. 8.00-15.00.
5.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Pieniężnie, 14-520 Pieniężno, ul. Generalska 8 w pokoju Nr 14 piętro I do dnia 18.12.2008 r. do godz. 11.30
6.
MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Pieniężnie, ul. Generalska 8 w pokoju nr 12 w dniu 18.12.2008 r. o godz. 12:00
7.
KRYTERIA WYBORU OFERTY Cena - 100 %
8.
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH, ANI WARIANTOWYCH
9.
TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Termin związania z oferta upływa po 30 dniach od daty wyznaczonej jako termin złożenia ofert.
10.
UMOWA RAMOWA, DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW, AUKCJA ELEKTRONICZNA nie dotyczy
11.
KOSZT POBRANIA SPECYFIKACJI – Nie dotyczy.
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Pieniężno, 14- 520 Pieniężno, ul. Generalska 8, woj. warm- maz., pow. braniewski
tel. (0-55) 237 4600, fax. (0-55) 237 4601 wew 23, e-mail: urzad@pieniezno.pl,
Adres, siedziba: Urząd Miejski Pieniężno 14- 520 Pieniężno, ul. Generalska 8,
NIP . 582-10-01-02, REGON 000530815
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Oznaczenie sprawy : Znak GK. 341- 4/08
Dotyczy :
ZARZĄDZENIA SKŁADOWISKIEM ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJĘTNE POŁOŻONYM KOL. ŻUGIENIE
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z 29 stycznia 2004 r. tekst jednolity – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655, zmiany Dz.U z 2008 r. nr 171, poz. 1058 prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
SPIS TREŚCI :
ROZDZIAŁ I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
ROZDZIAŁ II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
ROZDZIAL III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
ROZDZIAŁ IV. OFERTY CZĘŚCIOWE
ROZDZIAŁ V. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE
ROZDZIAŁ VI. OFERTY WARIANTOWE
ROZDZIAŁ VII. TERMIN WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA
ROZDZIAŁ VIII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ROZDZIAŁ IX. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY JAKIE MA DOSTARCZYĆ
WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ W CELU POTWIERDZENIA OKREŚLONYCH WYMAGAŃ W STOSUNKU DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
ROZDZIAŁ X. SPOSÓB KOMUNIKACJI ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
ROZDZIAL XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
ROZDZIAŁ XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
ROZDZIAŁ XIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
ROZDZIAŁ XIV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
ROZDZIAŁ XV. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
ROZDZIAŁ XVI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH
ROZDZIAŁ XVII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU CENY OFERT
ROZDZIAŁ XVIII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
ROZDZIAŁ XIX. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
ROZDZIAL XX. WZÓR UMOWY
ROZDZIAŁ XXI. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ
ROZDZIAŁ XXII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
ROZDZIAL I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Gmina Pieniężno zwana dalej „ zamawiającym”, w imieniu którego postępowanie prowadzi
Burmistrz Pieniężna.
Adres, siedziba: Urząd Miejski Pieniężno 14- 520 Pieniężno, ul. Generalska 8,
tel./fax: (0-55) 23 4600, ( 055 ) 237 4601, NIP . 582-10-01-02, REGON 000530815
ROZDZIAŁ II.TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Pzp. stosownie do ustawy z 29 stycznia 2004 r. tekst jednolity – Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz.1655zmiany, Dz..U z 2008 r. nr 171 poz. 1058).
ROZDZIAŁ III. OPIS PRZDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest:
ZARZĄDZENIE SKŁADOWISKIEM ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJETNE POŁOŻONYM kol. ŻUGIENIE
2.Opis przedmiotu zamówienia :
zakres zamówienia obejmuje wykonywanie czynności związanych z zarządzaniem gminnym składowiskiem odpadów komunalnych zwanych dalej „ składowiskiem” urządzonym na działkach: nr ewid. 263/1, 263/2 i 263/3 obręb Żugienie o łącznej pow 4,71ha – zgodnie z instrukcją eksploatacji składowiska dla odpadów obojętnych, innych niż niebezpieczne i komunalnych kol. Żugienie. Miesięczna dostawa odpadów ok. 150 m3.
Wykonawca w ramach sprawowanego zarządu obowiązany jest w szczególności do :
1) przyjmowania na składowisko odpadów komunalnych z terenu miasta i gminy
Pieniężno z wyłączeniem nieczystości gromadzonych w zbiornikach
bezodpływowych i odpadów niebezpiecznych,
2) pobieranie opłat za przyjmowanie stałych odpadów komunalnych,
3) utrzymywania i eksploatowania składowiska w sposób zapewniający właściwe
funkcjonowanie urządzeń stanowiących wyposażenie składowiska,
4) zachowania wymagań sanitarnych, bezpieczeństwa i higieny pracy,
przeciwpożarowych, a także zasad ochrony środowiska,
5) nadzorowanie składowiska.
6) utrzymanie przejezdności drogi dojazdowej do składowiska w okresie zimy na własny
koszt,
7) prowadzenie monitoringu,
8) rozplantowanie nieczystości stałych, ich zagęszczanie i rozplantowanie pospółki,
9) zgromadzenie materiału na wykonanie warstwy izolacyjnej,
10) przedkładanie sprawozdań do Urzędu Marszałkowskiego w Olsztynie i wnoszenie
opłat od złożonych nieczystości na składowisku,
11) przystosowania składowiska do wymogów ustawy o odpadach i rozporządzeń
wykonawczych.
Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy przy użyciu sprzętu i środków własnych.
Wykonawca uprawniony jest do zawierania umów z podmiotami uprawnionymi do świadczenia usług w zakresie zbierania i transportu odpadów na terenie Gminy Pieniężno, na własne ryzyko i odpowiedzialność.
Miesięczne rozliczenia się ze Zleceniodawcą z pobieranych opłat za przyjmowanie odpadów na Składowisko nie później niż do 10 dnia następnego miesiąca.
Przechowywanie dokumentów związanych z pobieraniem opłaty za przyjmowanie odpadów na Składowisku przez okres 5 lat po upływie roku podatkowego, którego dotyczą.
ROZDZIAL IV. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
ROZDZIAŁ V. ZAMOWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówienia uzupełniającego.
ROZDZIAŁ VI. OFERTY WARIANTOWE
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
ROZDZIAL VII. TERMIN WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin realizacji zamówienia – obowiązywania umowy: od dnia 01 stycznia 2009 r. do dnia 31 grudnia 2009 r.
ROZDZIAL VIII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. :
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie ( wykonali w ciągu ostatnich trzech lat,
licząc od dnia upływu terminu składania ofert, co najmniej jedną usługę
polegającą na pracach opisanych w rozdziale III pkt 2 )
oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania
zamówienia (kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do
wykonywania przedmiotu zamówienia),
2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 PZP.
2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował
regułą: „spełnia albo nie spełnia”
2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem
Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za
odrzuconą.
ROZDZIAŁ IX. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MA DOSTARCZYĆ WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPELNŁENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ W CELU POTWIERDZENIA OKREŚLONYCH WYMAGAŃ W STOSUNKU DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
zgodnie z art.22 ust. 1 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2
2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlegają wykluczeniu na
podstawie art.24 PZP następującego dokumentu:
odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszeń do
ewidencji działalności gospodarczej – wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert.
3. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i
doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia, następującego dokumentu:
1) wykazu wykonanych usług ( Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich trzech lat, licząc od dnia upływu terminu składania ofert, co najmniej jedną usługę polegającą na pracach opisanych w rozdziale III pkt 2 ) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem dat wykonania i odbiorców -(wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 ),
2) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, ( wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ);
Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje
niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienia ( konsorcjum ), zgodnie z art.23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda :
1) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane
od Wykonawców wymienione w pkt. 2. a dokumenty wymienione w pkt. 3 składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie.
2) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem
konsorcjum
3) w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum,
Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem
umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum;
4) umowa o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel
działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakresie prac przewidzianych przez każdą ze stron zasady dokonywania rozliczeń.
5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do
wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów
dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te
dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87,poz. 605 ).
6) Zamawiający wymaga, aby żądanie przez niego dokumenty zostały złożone w formie
oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
ROZDZIAŁ X. SPOSÓB KOMUNIKACJI ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje Zamawiający i Wykonawca przekazuje drogą elektroniczną, faksem lub
pisemnie.
2. Zamawiający dopuszcza i preferuje sposób komunikacji z Wykonawcami drogą
elektroniczną , przy wykorzystaniu adresu poczty elektronicznej.
3. Wszelkie informacje dotyczące podjętych przez Zamawiającego czynności będą
przekazywane Wykonawcom za pośrednictwem poczty elektronicznej, a ponadto w
uzasadnionych przypadkach, w szczególności braku adresu Wykonawców, umieszczane
na stronie internetowej Zamawiającego.
4. Adres poczty elektronicznej Zamawiającego urzad@pieniezno.pl
5. Zamawiający zastrzega, iż dla protestów oraz przystąpień do protestów jedyną właściwą
dla Wykonawców formą komunikacji z Zamawiającym jest forma pisemna.
6. W przypadku gdy Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną lub faksem, każda ze stron na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Zamawiający żąda, w każdym przypadku, potwierdzenia otrzymanej wiadomości.
7. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę
domniemuje się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na ostatni znany adres mailowy lub numer faksu podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób
umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z tym pismem.
8. Protesty oraz przystąpienia do protestów przekazane drogą elektroniczną lub za pomocą faksu będą złożone w terminie, jeżeli przed upływem terminu zostaną potwierdzone pisemnie.
9. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, w każdym czasie przed
upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść specyfikacji istotnych
warunków zamówienia. Dokonaną w ten sposób modyfikację przekazuje się niezwłocznie wszystkim Wykonawcom.
10. Osoby upoważnione do kontaktowania się z wykonawcami:
Fryderyk Czapliński tel. (0-55) 237 4674
11. Porozumienie się Wykonawcy z uprawnionymi pracownikami odbywać się może w
godzinach od 8:00 do 15:00 w dni powszednie od poniedziałku do piątku w siedzibie
Zamawiającego.
12. W przypadku gdy zostanie złożony do Zamawiającego wniosek o udostępnienie do
wglądu protokołu wraz z załącznikami, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin i
spisze protokół z tej czynności.
ROZDZIAŁ XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
ROZDZIAŁ XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawcy zostają związani ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
ROZDZIAŁ XIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej, zgodnie ze wzorem formularza oferty –załącznik Nr 1.
2. Załącznik do oferty :
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22
ust.1, oraz art.24 ust. 1 i 2 Pzp. wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2,
2) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert,
3) wykaz wykonywania usług, (Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich
trzech lat, licząc od dnia upływu terminu składania ofert, co najmniej jedną
usługę polegającą na pracach opisanych w rozdziale III pkt 2 ), w okresie
ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom
stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te
dostawy lub usługi zostały wykonane należycie – wg wzoru stanowiącego
załącznik Nr 3 ,
Zamawiający dopuszcza, aby doświadczenie zawodowe potwierdzone zostało
referencjami bądź protokołami odbioru,
4) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienia lub będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nich czynności – wg wzoru załącznika Nr 4,
Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje
niezbędnie do wykonania przedmiotu zamówienia,
5) oświadczenie na temat podwykonawców, przy udziale których Wykonawca
zamierza wykonać zamówienie wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 ( w
przypadku gdy Wykonawca nie zamierza powierzyć podwykonawcom wykonania
części usług, nie ma obowiązku wypełnienia powyższego dokumentu oraz nie musi
załączać go do oferty);
6) parafowany wzór umowy wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 jako akceptacja
jej treści i warunków ( nie opatrzony pieczęcią ).
3. Wszystkie załączniki do oferty powinny być ułożone w kolejności jak w pkt 2
( podpunktach od 1 do 6)
4. Zamawiający wymaga, aby treść oferty była jednoznaczna i nie przedstawiała propozycji
alternatywnych.
5. Oferta i wszystkie załączniki muszą być sporządzone w języku polskim i napisane pismem maszynowym, za pomocą komputera lub ręcznie pismem wyraźnym, nieścieralnym, atramentem.
6. Wykonawca składający dokumenty w innym języku niż polski zobowiązany jest do
złożenia ich wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego.
7. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane (można nie numerować i nie
podpisywać stron niezapisanych ) oraz spięte w sposób zapobiegający zdekompletowaniu
i podpisane przez Wykonawcę.
8. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty musi być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) musi być przedstawione w formie oryginału
9. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy.
10.Kopie wszystkich dokumentów dołączonych do oferty muszą być potwierdzone za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
11.Wykonawca, składając ofertę, może zastrzec znajdujące się w jego ofercie informacje
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji. Zastrzeżenie musi być dokonane przez złożenie oferty w dwóch częściach opisanych jako „ Część jawna oferty” i jako „ Część zastrzeżona oferty”.
Wszystkie strony „ części zastrzeżonej oferty” i „ części jawnej oferty” muszą być
ponumerowane. Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu
wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
12. Oferta musi być złożona w opakowaniu :
1/ nieprzejrzystym, zamkniętym;
2/ zaadresowana następująco:
Nazwa i adres
Wykonawcy
telefony
„ ZARZĄDZENIE SKŁADOWISKIEM ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJETNE POŁOŻONYM KOL. ŻUGIENIE”
W przypadku dostarczenia pocztą dopisek „dostarczyć do dnia 18.12.2008 r. do godz. 11:30
13.Zmiana i wycofanie oferty
1/ Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu ofert;
2/ powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofania oferty musi zostać złożone w sposób i formie przewidzianej dla oferty, z tym że opakowanie będzie dodatkowo oznaczone określenie „zmiana” lub „wycofanie”. Do zmiany lub wycofania oferty konieczne jest załączenie dokumentu stwierdzającego, że osoba podpisująca zmianę lub wycofanie jest uprawniona od reprezentowania Wykonawcy.
14.Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
15.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
ROZDZIAŁ XIV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 14, piętro I do dnia 18.12.2008 r., do godziny 11:30
2. Oferty złożone po terminie będą zwrócone bez otwarcia po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert, informując o tym wszystkich Wykonawców, zgodnie z art.38 ust. 6 PZP
4. Otwarcie ofert:
1/ otwarcie oferty nastąpi w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 12, I piętro w dniu 18.12.2008r. o godz. 12:00.
2/ otwarcie oferty jest jawne,
3/ bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
4/ podczas otwarcia ofert ( część jawna postępowania) Zamawiający ogłosi nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców i ceny ofert.
5. Informacje, o których mowa w ust. 4 pkt. 3 i 4, Zamawiający przekazuje
Wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek.
ROZDZIAŁ XV. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
Wykonawca określi wynagrodzenie na podstawie własnej kalkulacji z tytułu
sprawowania zarządu w wysokości ……… % od pobranych opłat za przyjmowanie
odpadów na składowisku.
Wynagrodzenie, o którym mowa wyżej będzie płatne w terminie 10 dni od dnia
wpłacenia opłat i przedłożenia przez Zleceniobiorcę faktury VAT.
Wynagrodzenie obejmuje wszystkie poniesione koszty i opłaty związane z wykonaniem
przedmiotu zamówienia.
Wszystkie wartości, w tym ceny jednostkowe powinny być liczone z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w sposób określony w
art.88 ustawy Prawo zamówień publicznych.
ROZDZIAŁ XVI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH
Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
ROZDZIAŁ XVII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT
1. Kryterium oceny ofert : Cena – 100 %.
Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami i ich wagami:
Nazwa kryterium
Waga
Cena 100 %
2. Sposób obliczenia ceny:
C = oferta najkorzystniejsza / oferta badana x 100
3. Sposób wyliczenia ceny oferty:
- należy pomnożyć cenę za odpady przez ilość szacunkową tj. 150 m3 ( dla jednego
miesiąca).
Wynik będzie traktowany jako wartość punktów oferty.
ROZDZIAL XVIII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPELNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. O wyborze oferty Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali
się o udzielenie zamówienia, podając nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, którego ofertę
wybrano oraz jej cenę.
2. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, ale przed upływem terminu związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród
pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art.93 ust. 1 PZP.
ROZDZIAŁ XIX. ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający odstępuje od pobierania zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
ROZDZIAŁ XX. WZÓR UMOWY
Wzór umowy jest przedstawiony w załączniku nr 6.
ROZDZIAŁ XXI. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ
Wykonawcom, których interes prawny, w uzyskaniu zamówienia, doznał lub może doznać uszczerbku, w wyniku naruszenia przez zamawiającego zasad określonych w ustawie PZP, przepisach wykonawczych oraz specyfikacji, przysługuje protest przewidziany w Dziale VI ustawy. Prawo zamówień publicznych zgodnie z art.179 – art.183 PZP.
ROZDZIAŁ XXII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W sprawach nieregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy
Prawo zamówień publicznych i przepisy Kodeksu Cywilnego.
2. Integralną częścią niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia są:
1) załącznik nr 1 – formularz oferty
2) załącznik nr 2 – oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
3) załącznik nr 3 – wykaz usług
4) załącznik nr 4 – wykaz osób i przedmiotów,
5) załącznik nr 5 – wykaz podwykonawców,
6) załącznik nr 6 – wzór umowy.
Załącznik nr 1 do SIWZ
FORMULARZ OFERTY
Nazwa i adres Wykonawcy :
NIP
REGON:
Nr konta bankowego
TEL
Faks:
E-mail
Zamawiający: Gmina Pieniężno
14 – 520 Pieniężno
ul. Generalska nr 8
Odpowiadając na zaproszenie do złożenia oferty cenowej, na
ZARZĄDZENIE SKŁADOWISKIEM ODPADOW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJĘTNE POŁOŻONYM KOL. ŻUGIENIE
oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę:
1. Wartość wynagrodzenia brutto z tytułu sprawowania zarządu składowiskiem w wysokości …………. % od pobranych opłat za przyjmowanie odpadów na składowisko co stanowi kwotę …………………… , przy założeniu przyjmowania na składowisku 150 m3 odpadów na miesiąc.
2. Zobowiązuje się do comiesięcznego rozliczenia się ze zleceniodawcą z pobieranych opłat za przyjmowanie odpadów na składowisko nie później niż do 10 dnia następnego miesiąca.
3. Deklaruję, że przedmiot zamówienia wykonam w terminie od dnia 01 stycznia 2009 r. do dnia 31 grudnia 2009 r.
4. Oświadczam, że zapoznałem się z dokumentami przetargowymi, stanem faktycznym oraz dokonałem wizji lokalnej
5. Oświadczam, że załączam parafowany wzór umowy jako akceptację jej treści i warunków i zobowiązuje się do zawarcia jej w przypadku wyboru mojej oferty.
6. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
7. W przypadku wyboru oferty firma
zobowiązuje się do podpisania umowy w terminie i
miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
8. Oferta została złożona na ……………. ponumerowanych stronach.
Załączniki do niniejszego formularza stanowiącymi integralną część oferty są:
Strona
1) …………………………………………………………………………… ……..
2) …………………………………………………………………………… ……..
3) …………………………………………………………………………… ……..
4) …………………………………………………………………………… ……..
5) …………………………………………………………………………… ……..
6) …………………………………………………………………………… ……..
7) …………………………………………………………………………… ……..
…………………….., …………… 2008 r.
……………………………………………………….
(podpis i pieczątka imienna uprawnionego(-ych) przedstawiciela(-li) Wykonawcy)
Załącznik nr 2 do oferty
(pieczęć wykonawcy)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art 24 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych , Tekst jednolity : Dz. U. z 2007r, nr 233, poz. 1655; zmiany; Dz. U. z 2008r., poz.1058
Przystępując do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego: „Zarzadzanie Składowiskiem odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne położonym kol. Żugienie” ja niżej podpisany, reprezentując firmę, której nazwa jest wskazana w pieczęci nagłówkowej, jako upoważniony na piśmie lub wpisany w odpowiednich dokumentach rejestrowych, w imieniu reprezentowanej przeze mnie firmy oświadczam, że:
1) spełniamy indywidualnie lub razem z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, który brzmi:
Art. 22.
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjał technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2) nie podlegamy indywidualnie ani żaden z wykonawców wspólnie z nami ubiegających się o udzielenie zamówienia nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, które brzmią:
Art. 24.
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku, mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjnef których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w a/t. 22 ust 1
pkt 1-3.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust 1 pkt 2 lub a/t. 67 ust 1 pkt 1 i 2;
2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem a/t. 26 ust. 3;
4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
miejsce i data____
Podpisano
(imię, nazwisko i podpis)
(Podpis osoby uprawnionej lub osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy)
Załącznik nr 3 do SIWZ
WYKAZ USŁUG
Zestawienie sporządza się podając informacje o usługach zrealizowanych w ciągu ostatnich ……. lat.
Nazwa i adres
Zamawiającego
Nazwa
i lokalizacja
Terminy
realizacji
rozpoczęcie
zakończenia
…………………,dnia ……………… 2008 r.
…………………………………………………….
( podpis upoważnionego przedstawiciela oferenta )
Zał. Nr 4
POTENCJAŁ KADROWY
.............................................................
pieczęć wykonawcy
Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności.
L.p.
Imię i nazwisko
Lata doświadczeń
Posiadane kwalifikacje
Rodzaj i nr uprawnień
Załącznik nr 5
WYKAZ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA,
JAKIE BĘDĄ POWIERZONE PODWYKONAWCOM
Roboty, które będą zlecone podwykonawcom
Nazwa i adres podwykonawcy
Procentowy udział wartości robót zleconych podwykonawcom
Do niniejszego załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające wykonywanie przez każdego z podwykonawców robót z należytą starannością (referencje).
UWAGA!
W przypadku, kiedy Wykonawca zamierza wykonać zadanie siłami własnymi bez udziału podwykonawców na załączniku należy wpisać „nie dotyczy”.
....................................................................
Czytelne podpisy osób uprawnionych
do reprezentowania wykonawcy
Umowa o usługę
Nr GK – 342/ ……. /2008
zawarta w dniu 29.02.2008 r. w Urzędzie Miejskim w Pieniężnie pomiędzy Gminą Pieniężno reprezentowaną przez:
1. Burmistrza Pieniężna Kazimierza Kiejdo
zwanym dalej „Zleceniodawcą”,
a
………………………………………………………….
reprezentowanym przez:
1. …………………………………………………………
zwanym dalej „ Zleceniobiorcą”
§ 1.
Przedmiotem umowy jest zarządzenie gminnym składowiskiem odpadów komunalnych zwanych
dalej „Składowiskiem” położonym w Żugieniach urządzonym na działce nr263/1,263/2i 263/3
obręb Żugienie o łącznej pow. 4,71 ha – zgodnie z instrukcją eksploatacji miejskiego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne położonym kol.w Żugienie.
§ 2.
1. Zleceniobiorca w ramach sprawowanego zarządu obowiązany jest do prowadzenia składowiska
odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności do :
1) przyjmowanie na składowisko odpadów komunalnych z terenu gminy Pieniężno z
wyłączeniem nieczystości gromadzonych w zbiornikach bezodpływowych i
odpadów niebezpiecznych,
2) pobierania opłat za przyjmowanie stałych odpadów komunalnych
3) utrzymania i eksploatowania składowiska w sposób zapewniający właściwe
funkcjonowanie urządzeń stanowiących wyposażenie składowiska,
4) zachowania wymagań sanitarnych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowych, a
także zasad ochrony środowiska,
5) nadzorowania składowiska,
6) utrzymanie przejezdności drogi dojazdowej do składowiska w okresie zimy na
własny koszt,
7) prowadzenie monitoringu,
8) rozplantowanie nieczystości stałych, ich zagęszczanie i przysypanie warstwą
izolacyjną,
9) zgromadzenie materiału na wykonanie warstwy izolacyjnej,
10) przedkładanie sprawozdań do Urzędu Marszałkowskiego w Olsztynie i wnoszenie
opłat od złożonych nieczystości na składowisku,
11) przystosowania składowiska do wymogów ustawy o odpadach i rozporządzeń
wykonawczych.
2. Zleceniobiorca będzie wykonywał przedmiot umowy przy użyciu sprzętu i środków własnych,
3. Zleceniobiorca uprawniony jest do zawierania umów z podmiotami uprawnionymi do świadczenia
usług w zakresie zbierania i transportu odpadów z terenie miasta i gminy Pieniężno, na własne
ryzyko i odpowiedzialność,
§ 3.
Zleceniobiorca zobowiązany jest do uzyskania decyzji właściwego organu zatwierdzającego instrukcję eksploatacji Składowiska odpadów lub wystąpienia z wnioskiem do właściwego organu o przeniesienie takiej decyzji na jego rzecz -wydanej na rzecz poprzedniego zarządcy.
§ 4.
Po zakończeniu umowy Zleceniobiorca zobowiązany jest do zdania Składowiska w stanie nie pogorszonym. Z powyższej czynności zostanie spisany protokół zdawczo – odbiorczy.
§ 5.
Zleceniobiorca jest zobowiązany do:
1) miesięcznego rozliczenia się ze Zleceniodawcą z pobieranych opłat za przyjmowanie odpadów na
Składowisku nie później niż do 10 następnego miesiąca,
2) przechowywania dokumentów związanych z poborem opłaty za przyjmowanie odpadów na
Składowisku przez okres 5 lat po upływie roku podatkowego, którego dotyczą.
§ 6.
1. Strony ustalają, wartość wynagrodzenia brutto z tytułu sprawowania zarządu składowiskiem w wysokości 100 % pobranych opłat za przyjmowanie odpadów na składowisko co stanowi kwotę ………… ( słownie:…………………………………………..) , przy założeniu przyjmowania na składowisku 150 m3 odpadów na miesiąc.
2. Wynagrodzenie, o którym mowa wyżej będzie płatne w terminie 10 dni od dnia wpłacenia opłat i
przedłożenia przez Zleceniobiorcę faktury VAT.
3. W przypadku uchybienia terminu rozliczenia pobranych opłat za przyjmowanie odpadów na
składowisku naliczane będą odsetki według stawek jak za zwłokę od zaległości podatkowych.
4. Wynagrodzenie określone w ust. 1 obejmuje wszystkie wydatki i koszty związane z zarządzaniem
Składowiskiem, w tym wydatki w zakresie obowiązków nałożonych przepisami prawa.
§ 7.
Zleceniobiorca nie może powierzyć wykonania umowy osobie trzeciej.
§ 8.
1. Zleceniobiorca zobowiązuje się do wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą
starannością, do czuwania nad prawidłowością realizacji umów z osobami trzecimi, a także do
ochrony interesów Zleceniodawcy w realizacji powierzonych zadań i czynności.
2. Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy przy wykonaniu umowy.
3. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do kontrolowania prawidłowości wykonywani a zadań
wynikających z umowy.
§ 9.
1. Zleceniobiorca zapłaci Zleceniodawcy kary z tytułu nienależytego wykonania obowiązków
określonych w § 2 ust. 1 oraz innych obowiązków nałożonych przepisami prawa w wysokości 5%
miesięcznego wynagrodzenia brutto za miesiąc, w którym stwierdzono nienależyte wykonanie
umowy.
2. Zleceniobiorca wyraża zgodę na potrącenie z faktury ewentualnych kar umownych.
§ 10
Zleceniobiorca zobowiązuje się do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością – zarządzeniem gminnym składowiskiem odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne położonym kol.w Żugienie.
§ 11.
1. Umowa obowiązuje od dnia 01 stycznia 2009 r. do dnia 31 grudnia 2009 r.
2. Umowa może być rozwiązana z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia ze
skutkiem na koniec miesiąca.
§ 12.
Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 13.
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o wprowadzeniu ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych ustaw oraz przepisy wykonawcze do w/w ustaw.
§ 14.
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednej dla każdej ze stron.
Zleceniodawca: Zleceniobiorca: