W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Pieniężno

 

ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno

 

tel. 55 237 46 00

 

email: urzad@pieniezno.pl

 

Skrzynka ePUAP – /ucc8u547w1/skrytka 

 

NIP: 582-156-21-96
REGON: 170748005

na podstawie art.4 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na zarządzanie składowiskiem odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne położonym kolonia Żugienie
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Pienięzno
Tryb zamówienia na podstawie art.4 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych
Wartość zamówienia poniżej 14.000 Euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wpłynęła jedna oferta firmy Miszel Spółka z o.o. w Pieniężnie ul. Królewiecka 8. Oferta spełnia warunki postępowania. W wyniku badania wybrano w/w ofertę za kwotę brutto 45.000 zł.

GK-341/4/2008                                                                             Pieniężno, dnia 08.12.2008r.
 
Zaproszenie Do Złożenia Oferty Cenowej
                                            
Burmistrz Pieniężna zaprasza do składania oferty cenowej na „ZARZĄDZENIE SKŁADOWISKIEM ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJĘTNE POŁOŻONYM KOL. ŻUGIENIE ” 
 
 
1.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
„ZARZĄDZENIE SKŁADOWISKIEM ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJĘTNE POŁOŻONYM KOL. ŻUGIENIE ”
            Materiały przetargowe konieczne do pobrania przez Wykonawców w celu wzięcia udziału w przetargu (specyfikacja istotnych warunków zamówienia) dostępne są w siedzibie Zamawiającego, w Wydziale Gospodarki Komunalnej – II piętro, pok. nr 23 od poniedziałku do piątku w godz.
8.00-15.00 oraz na stronie internetowej: bip.pieniezno.pl
2.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Rozpoczęcie: 01 stycznia 2009 roku.  Zakończenie: 31 grudnia 2009 rok.
3.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3.  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4.  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.;
5.  złożą prawidłowo wypełnioną ofertę zgodną z wymogami SIWZ;
6.  zaakceptują wszystkie zapisy SIWZ oraz warunki umowne zgodnie z projektem Umowy.
7.  wykonali w okresie ostatnich 3 latach co najmniej jedną usługę polegającą na pracach stanowiących przedmiot zamówienia;
8.  przedłożą kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana systemem: spełnia/nie spełnia
4.
PRACOWNIKIEM UPRAWNIONYM DO KONTAKTÓW Z OFERENTAMI JEST:
Fryderyk Czapliński – inspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej       (II p. pok. 23),
 tel. (0-55) 237-4674 w godz. 8.00-15.00.
5.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Pieniężnie, 14-520 Pieniężno, ul. Generalska 8 w pokoju Nr 14 piętro I do dnia 18.12.2008 r. do godz. 11.30
6.
MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Pieniężnie, ul. Generalska 8 w pokoju nr 12 w dniu 18.12.2008 r. o godz. 12:00
7.
KRYTERIA WYBORU OFERTY Cena                     - 100 %
8.
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH, ANI WARIANTOWYCH
9.
TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Termin związania z oferta upływa po 30 dniach od daty wyznaczonej jako termin złożenia ofert.
10.
UMOWA RAMOWA, DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW,  AUKCJA ELEKTRONICZNA nie dotyczy
11.
KOSZT POBRANIA SPECYFIKACJI – Nie dotyczy.
 
ZAMAWIAJĄCY:
 
Gmina Pieniężno, 14- 520 Pieniężno, ul. Generalska 8, woj. warm- maz., pow. braniewski
tel. (0-55) 237 4600, fax. (0-55) 237 4601 wew 23, e-mail:  urzad@pieniezno.pl,
Adres, siedziba: Urząd Miejski Pieniężno 14- 520 Pieniężno, ul. Generalska 8,
 NIP . 582-10-01-02, REGON 000530815
 
 
 

 
 
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA 
 
Oznaczenie sprawy : Znak GK. 341- 4/08
  
Dotyczy :
ZARZĄDZENIA  SKŁADOWISKIEM ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJĘTNE POŁOŻONYM KOL.  ŻUGIENIE
 
 
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone na podstawie art. 4 pkt  8 ustawy z 29 stycznia 2004 r. tekst jednolity – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655, zmiany  Dz.U z 2008 r. nr 171, poz. 1058 prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego. 

SPIS TREŚCI :
 
ROZDZIAŁ I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
ROZDZIAŁ II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
ROZDZIAL III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
ROZDZIAŁ IV. OFERTY CZĘŚCIOWE
ROZDZIAŁ V. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE
ROZDZIAŁ VI. OFERTY WARIANTOWE
ROZDZIAŁ VII. TERMIN WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA
ROZDZIAŁ VIII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ROZDZIAŁ IX. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY JAKIE MA DOSTARCZYĆ
WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ W CELU POTWIERDZENIA OKREŚLONYCH WYMAGAŃ W STOSUNKU DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
ROZDZIAŁ X. SPOSÓB KOMUNIKACJI ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
ROZDZIAL XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
ROZDZIAŁ XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
ROZDZIAŁ XIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
ROZDZIAŁ XIV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
ROZDZIAŁ XV. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
ROZDZIAŁ XVI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH
ROZDZIAŁ XVII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU CENY OFERT
ROZDZIAŁ XVIII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
ROZDZIAŁ XIX. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
ROZDZIAL XX. WZÓR UMOWY
ROZDZIAŁ XXI. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ
ROZDZIAŁ XXII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
 
ROZDZIAL I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Gmina Pieniężno zwana dalej „ zamawiającym”, w imieniu którego postępowanie prowadzi
Burmistrz Pieniężna.
Adres, siedziba: Urząd Miejski Pieniężno  14- 520 Pieniężno, ul. Generalska 8,
tel./fax: (0-55) 23 4600, ( 055 ) 237 4601, NIP . 582-10-01-02, REGON 000530815
 
 
ROZDZIAŁ II.TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA 
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 4 pkt  8 ustawy Pzp. stosownie do ustawy z 29 stycznia 2004 r. tekst jednolity – Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz.1655zmiany, Dz..U z 2008 r. nr 171 poz. 1058).
 
 
ROZDZIAŁ III. OPIS PRZDMIOTU ZAMÓWIENIA 
Przedmiotem zamówienia jest:
ZARZĄDZENIE  SKŁADOWISKIEM ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJETNE POŁOŻONYM  kol.  ŻUGIENIE
 
2.Opis przedmiotu zamówienia :
zakres zamówienia obejmuje wykonywanie czynności związanych z zarządzaniem gminnym  składowiskiem odpadów komunalnych zwanych dalej „ składowiskiem”  urządzonym na działkach: nr ewid. 263/1, 263/2 i 263/3 obręb Żugienie o łącznej pow  4,71ha – zgodnie z instrukcją eksploatacji składowiska dla odpadów obojętnych, innych niż niebezpieczne i komunalnych kol. Żugienie. Miesięczna dostawa odpadów ok. 150 m3.
Wykonawca w ramach sprawowanego zarządu obowiązany jest w szczególności do :
      1)   przyjmowania na składowisko odpadów komunalnych z terenu miasta i gminy  
            Pieniężno z wyłączeniem nieczystości gromadzonych w  zbiornikach  
            bezodpływowych i odpadów niebezpiecznych,
2)   pobieranie opłat za przyjmowanie stałych odpadów komunalnych,
3)   utrzymywania i eksploatowania składowiska w sposób zapewniający właściwe
      funkcjonowanie urządzeń stanowiących wyposażenie składowiska,
4)   zachowania wymagań sanitarnych, bezpieczeństwa i higieny pracy, 
      przeciwpożarowych, a także zasad ochrony środowiska,
5) nadzorowanie składowiska.
6) utrzymanie przejezdności drogi dojazdowej do składowiska w okresie zimy na własny
    koszt,
7) prowadzenie  monitoringu,
8) rozplantowanie nieczystości stałych, ich zagęszczanie i rozplantowanie pospółki,
9) zgromadzenie materiału na wykonanie warstwy izolacyjnej,
10) przedkładanie sprawozdań do Urzędu Marszałkowskiego w Olsztynie i wnoszenie
     opłat od złożonych nieczystości na składowisku,
11) przystosowania składowiska do wymogów ustawy o odpadach i rozporządzeń  
    wykonawczych.
Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy przy użyciu sprzętu i środków własnych.
 
Wykonawca uprawniony jest do zawierania umów z podmiotami uprawnionymi do świadczenia usług w zakresie zbierania i transportu odpadów na terenie Gminy Pieniężno, na własne ryzyko i odpowiedzialność.
 
Miesięczne rozliczenia się ze Zleceniodawcą z pobieranych opłat za przyjmowanie odpadów na Składowisko nie później niż  do 10 dnia następnego miesiąca.
 
Przechowywanie dokumentów związanych z pobieraniem opłaty za przyjmowanie odpadów na Składowisku przez okres 5 lat po upływie roku podatkowego, którego dotyczą.
 
ROZDZIAL IV. OFERTY CZĘŚCIOWE 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
 
ROZDZIAŁ V. ZAMOWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE 
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówienia uzupełniającego.
 
ROZDZIAŁ VI. OFERTY WARIANTOWE 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
 
ROZDZIAL VII. TERMIN WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA 
            1. Termin realizacji zamówienia – obowiązywania umowy: od dnia 01 stycznia 2009 r.  do dnia 31 grudnia 2009 r.
 
ROZDZIAL VIII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. :
            1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
                jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają
                niezbędną wiedzę i doświadczenie ( wykonali w ciągu ostatnich trzech lat,
                licząc od dnia upływu terminu składania ofert, co najmniej jedną usługę
                polegającą na pracach opisanych w rozdziale III pkt 2 )
                oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania
                zamówienia (kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do
                wykonywania przedmiotu zamówienia),
            2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
                zamówienia,
            3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 PZP.
2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
            1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował
                regułą: „spełnia albo nie spełnia”
            2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem 
                Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za
                odrzuconą. 
 
 
ROZDZIAŁ IX. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MA DOSTARCZYĆ WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPELNŁENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ W CELU POTWIERDZENIA OKREŚLONYCH WYMAGAŃ W STOSUNKU DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 
1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
    zgodnie z art.22 ust. 1 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 PZP.      Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2
2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do
    wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlegają wykluczeniu na
    podstawie art.24 PZP następującego dokumentu:
            odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
            gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszeń do
            ewidencji działalności gospodarczej – wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy
            przed upływem terminu składania ofert.
3. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i
    doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
    wykonania zamówienia, następującego dokumentu:
            1) wykazu wykonanych usług ( Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich trzech lat,     licząc od dnia upływu terminu składania ofert, co najmniej jedną usługę                polegającą na pracach opisanych w rozdziale III pkt 2 ) w okresie ostatnich         trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających   swoim rodzajem i wartością dostawom i usługom stanowiącym przedmiot  zamówienia, z podaniem dat wykonania i odbiorców -(wg wzoru stanowiącego   załącznik Nr 3 ),
           
2)    wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienia lub będą uczestniczyć     w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich     czynności, ( wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ);
       Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje
niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
 4.  Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienia ( konsorcjum ), zgodnie z art.23   w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda :
      1)   wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane
             od Wykonawców wymienione w pkt. 2. a dokumenty wymienione w pkt. 3 składane  mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie.
      2)   wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem
            konsorcjum
      3)   w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum,
            Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem
            umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum;
      4)  umowa o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel
działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakresie prac przewidzianych przez każdą ze stron zasady dokonywania rozliczeń.
5)   Jeżeli Wykonawca ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania poza terytorium
      Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do        
      wykonywania określonej  działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 
   rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów 
      dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te
      dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87,poz. 605 ).
6)   Zamawiający wymaga, aby żądanie przez niego dokumenty zostały złożone  w formie
       oryginału  lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
 
ROZDZIAŁ X. SPOSÓB KOMUNIKACJI ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI  
1.   W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
      informacje Zamawiający i Wykonawca przekazuje drogą elektroniczną, faksem lub
      pisemnie.
2.  Zamawiający  dopuszcza i preferuje sposób komunikacji z Wykonawcami drogą  
     elektroniczną , przy wykorzystaniu adresu poczty elektronicznej.
3.   Wszelkie informacje dotyczące podjętych przez Zamawiającego czynności będą   
      przekazywane  Wykonawcom za pośrednictwem poczty elektronicznej, a ponadto w
      uzasadnionych przypadkach, w szczególności braku adresu Wykonawców, umieszczane
      na stronie internetowej Zamawiającego.
4.  Adres poczty elektronicznej Zamawiającego urzad@pieniezno.pl
5.  Zamawiający zastrzega, iż dla protestów oraz przystąpień do protestów jedyną właściwą
     dla Wykonawców formą komunikacji z Zamawiającym jest forma pisemna.
 6.  W przypadku gdy Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski,  
      zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną lub faksem, każda ze stron na żądanie  drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Zamawiający żąda, w każdym    przypadku, potwierdzenia otrzymanej wiadomości.
7.   W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę
      domniemuje się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na ostatni znany adres mailowy    lub numer faksu podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób
      umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z tym pismem.
8.   Protesty oraz przystąpienia do protestów przekazane drogą elektroniczną lub za pomocą       faksu będą złożone w terminie, jeżeli przed upływem terminu zostaną potwierdzone       pisemnie.
9.   W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, w każdym czasie przed
      upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść specyfikacji istotnych  
      warunków zamówienia. Dokonaną w ten sposób modyfikację przekazuje się niezwłocznie       wszystkim Wykonawcom.
10. Osoby upoważnione do kontaktowania się z wykonawcami:
      Fryderyk Czapliński  tel. (0-55) 237 4674   
11. Porozumienie się Wykonawcy z uprawnionymi pracownikami odbywać się może w
      godzinach od 8:00 do 15:00 w dni powszednie od poniedziałku do piątku w siedzibie
      Zamawiającego.
12. W przypadku gdy zostanie złożony do Zamawiającego wniosek o udostępnienie do  
      wglądu protokołu wraz z załącznikami, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin i  
      spisze protokół z tej czynności.
 
 
ROZDZIAŁ XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
 
ROZDZIAŁ XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1.  Wykonawcy zostają związani ofertą przez okres 30 dni.
2.  Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
ROZDZIAŁ XIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej, zgodnie ze wzorem formularza oferty –załącznik Nr 1.
2. Załącznik do oferty :
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22  
    ust.1, oraz  art.24 ust. 1 i 2 Pzp.  wg   wzoru stanowiącego załącznik Nr 2,
2) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
    gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
    ewidencji działalności gospodarczej  -  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
    przed upływem terminu składania ofert,
       3) wykaz wykonywania usług, (Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich
                trzech lat, licząc od dnia upływu terminu składania ofert, co najmniej jedną
                usługę polegającą na pracach opisanych w rozdziale III pkt 2 ), w okresie 
                ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,    a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
                odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom
                stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
                wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te
                dostawy lub usługi zostały wykonane należycie – wg wzoru stanowiącego
                załącznik Nr 3 ,
                Zamawiający dopuszcza, aby doświadczenie zawodowe potwierdzone zostało
                referencjami bądź protokołami odbioru,
            4) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienia lub będą
                uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich
               kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu    
               wykonywanych przez nich czynności – wg wzoru załącznika Nr 4,
                Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje
    niezbędnie do wykonania przedmiotu zamówienia,
5) oświadczenie na temat podwykonawców, przy udziale których Wykonawca  
    zamierza wykonać zamówienie wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 ( w
    przypadku gdy Wykonawca nie zamierza powierzyć podwykonawcom  wykonania
    części usług, nie ma obowiązku wypełnienia powyższego dokumentu oraz nie musi
    załączać go do oferty);
6) parafowany wzór umowy wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 jako akceptacja              
    jej treści i warunków  ( nie opatrzony pieczęcią ).
 
3.  Wszystkie załączniki do oferty powinny być ułożone w kolejności jak w pkt 2
     ( podpunktach od 1 do 6)
4.  Zamawiający wymaga, aby treść oferty była jednoznaczna i nie przedstawiała propozycji
     alternatywnych.
5.  Oferta i wszystkie załączniki muszą być sporządzone w języku polskim i napisane pismem    maszynowym, za pomocą komputera lub ręcznie pismem wyraźnym, nieścieralnym,       atramentem.
6.  Wykonawca składający dokumenty w innym języku niż polski zobowiązany jest do
      złożenia ich wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego.
7.  Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane (można nie numerować i nie
      podpisywać stron niezapisanych ) oraz spięte w sposób zapobiegający zdekompletowaniu
      i podpisane przez Wykonawcę.
8.  Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty musi być dołączone do oferty o ile      nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo)      musi być przedstawione w formie oryginału
9.  Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem      osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy.
10.Kopie wszystkich dokumentów dołączonych do oferty muszą być potwierdzone za
      zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
11.Wykonawca, składając ofertę, może zastrzec znajdujące się w jego ofercie informacje
      stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
      nieuczciwej konkurencji. Zastrzeżenie musi być dokonane przez złożenie oferty w dwóch       częściach opisanych jako „ Część jawna oferty” i jako „ Część zastrzeżona oferty”.
      Wszystkie strony „ części zastrzeżonej oferty” i „ części jawnej oferty” muszą być
      ponumerowane. Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu
      wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
12. Oferta musi być złożona w opakowaniu :
                        1/ nieprzejrzystym, zamkniętym;
                        2/ zaadresowana następująco:
Nazwa i adres
Wykonawcy
telefony
 
„ ZARZĄDZENIE  SKŁADOWISKIEM ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJETNE POŁOŻONYM KOL. ŻUGIENIE”
 
W przypadku dostarczenia pocztą dopisek „dostarczyć do dnia 18.12.2008 r. do godz. 11:30
 
13.Zmiana i wycofanie oferty
    1/ Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed                     upływem terminu ofert;
    2/ powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofania oferty musi zostać                 złożone w sposób i formie przewidzianej dla oferty, z tym że opakowanie              będzie dodatkowo oznaczone określenie „zmiana” lub „wycofanie”. Do   zmiany lub wycofania oferty konieczne jest załączenie dokumentu stwierdzającego, że osoba podpisująca zmianę lub wycofanie jest uprawniona  od reprezentowania Wykonawcy.
14.Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
15.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
 
ROZDZIAŁ XIV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 14, piętro I do                  dnia 18.12.2008 r., do godziny 11:30
2. Oferty złożone po terminie będą zwrócone bez otwarcia po upływie terminu                 przewidzianego na wniesienie protestu.

3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert, informując o tym wszystkich        Wykonawców, zgodnie z art.38 ust. 6 PZP 
 4. Otwarcie ofert:
 1/ otwarcie oferty nastąpi w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 12, I piętro w     dniu 18.12.2008r. o godz. 12:00.
 2/ otwarcie oferty jest jawne,
 3/ bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką                          zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
 4/ podczas otwarcia ofert ( część jawna postępowania) Zamawiający ogłosi                       nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców i ceny ofert.
5. Informacje, o których mowa w ust. 4 pkt. 3 i 4, Zamawiający przekazuje  
    Wykonawcom,  którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek.
 
ROZDZIAŁ XV. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
 
       Wykonawca określi wynagrodzenie na podstawie własnej kalkulacji z tytułu
       sprawowania zarządu w wysokości  ……… % od pobranych opłat za przyjmowanie  
        odpadów na składowisku.
 
        Wynagrodzenie, o którym mowa wyżej będzie płatne w terminie 10 dni od dnia
        wpłacenia opłat i przedłożenia przez Zleceniobiorcę faktury VAT.
        Wynagrodzenie obejmuje wszystkie poniesione koszty i opłaty związane z wykonaniem
        przedmiotu zamówienia.
 
        Wszystkie wartości, w tym ceny jednostkowe powinny być liczone z dokładnością do
        dwóch miejsc po przecinku.
 
         Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w sposób określony w
         art.88 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
ROZDZIAŁ XVI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH
 
Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
 
ROZDZIAŁ XVII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT
 
1. Kryterium oceny ofert : Cena – 100 %.
Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami i ich wagami:
Nazwa kryterium
Waga
Cena 100 %
 
2. Sposób obliczenia ceny:
C = oferta najkorzystniejsza / oferta badana x 100
3. Sposób wyliczenia ceny oferty:
    - należy pomnożyć cenę za odpady przez ilość szacunkową tj. 150 m3 ( dla jednego 
       miesiąca).
 Wynik będzie traktowany jako wartość punktów oferty. 
 
 
ROZDZIAL XVIII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPELNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. O wyborze oferty Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali
    się o udzielenie zamówienia, podając nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, którego ofertę
    wybrano oraz jej cenę.
2. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym     niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, ale przed upływem terminu     związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w
    sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród
    pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki,     o których mowa w art.93 ust. 1 PZP.
 
ROZDZIAŁ XIX. ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający odstępuje od pobierania zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
 
ROZDZIAŁ XX. WZÓR UMOWY
Wzór umowy jest przedstawiony w załączniku nr 6.
 
ROZDZIAŁ XXI. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ
 
Wykonawcom, których interes prawny, w uzyskaniu zamówienia, doznał lub może doznać uszczerbku, w wyniku  naruszenia przez zamawiającego zasad określonych w ustawie PZP, przepisach  wykonawczych oraz specyfikacji, przysługuje protest przewidziany w Dziale VI ustawy. Prawo zamówień publicznych zgodnie z art.179 – art.183 PZP.
 
ROZDZIAŁ XXII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
 
1. W sprawach nieregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy
    Prawo zamówień publicznych i przepisy Kodeksu Cywilnego.
2. Integralną częścią niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia są:
      1) załącznik nr 1 – formularz oferty
      2) załącznik nr 2 – oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
      3) załącznik nr 3 – wykaz usług
   4) załącznik nr 4 – wykaz osób i przedmiotów,
   5) załącznik nr 5 – wykaz podwykonawców,
   6) załącznik nr 6 – wzór umowy.
 
 
 
 
  
Załącznik nr 1 do SIWZ
 
 
FORMULARZ OFERTY
 
Nazwa i adres Wykonawcy :
 
 
 
NIP
REGON:
Nr konta bankowego
TEL
Faks:
E-mail
 
 
Zamawiający:                                                       Gmina Pieniężno
                                                                           14 – 520 Pieniężno
                                                                           ul. Generalska nr 8
            Odpowiadając na zaproszenie do złożenia oferty cenowej, na  
ZARZĄDZENIE SKŁADOWISKIEM  ODPADOW  INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJĘTNE POŁOŻONYM KOL. ŻUGIENIE
oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę:
 
1. Wartość wynagrodzenia brutto z tytułu sprawowania zarządu składowiskiem w wysokości  …………. % od pobranych opłat za przyjmowanie odpadów na składowisko co stanowi kwotę …………………… , przy założeniu  przyjmowania na składowisku  150 m3 odpadów na miesiąc.
 
2. Zobowiązuje się do comiesięcznego rozliczenia się ze zleceniodawcą z pobieranych opłat    za przyjmowanie odpadów na składowisko nie później niż do 10 dnia następnego miesiąca.
 
3. Deklaruję, że przedmiot zamówienia  wykonam w terminie od dnia 01 stycznia 2009 r. do    dnia 31 grudnia 2009 r.
 
4. Oświadczam, że zapoznałem się z dokumentami przetargowymi, stanem faktycznym oraz    dokonałem wizji lokalnej
 
5. Oświadczam, że załączam parafowany wzór umowy jako akceptację jej treści i warunków i     zobowiązuje się do zawarcia jej w przypadku wyboru mojej oferty.
 
6. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
 
7. W przypadku wyboru oferty firma zobowiązuje się do podpisania umowy w terminie i
    miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
 
8. Oferta została złożona na ……………. ponumerowanych stronach.
Załączniki do niniejszego formularza stanowiącymi integralną część oferty są:
Strona
1)         ……………………………………………………………………………                     ……..
2)         ……………………………………………………………………………                     ……..
3)         ……………………………………………………………………………                     ……..
4)         ……………………………………………………………………………                     ……..
5)         ……………………………………………………………………………                     ……..
6)         ……………………………………………………………………………                     ……..
7)         ……………………………………………………………………………                     ……..
 
 
 
 
                                                            …………………….., …………… 2008 r.


 
                                                          ……………………………………………………….
(podpis i pieczątka imienna uprawnionego(-ych) przedstawiciela(-li) Wykonawcy)
 
 
 
 
 

 
 
                                                                                Załącznik nr 2 do oferty
(pieczęć wykonawcy)
  Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art 24 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych , Tekst jednolity : Dz. U.  z 2007r, nr 233, poz. 1655; zmiany; Dz. U.  z 2008r., poz.1058
 Przystępując do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego: „Zarzadzanie Składowiskiem odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne położonym kol. Żugienie” ja niżej podpisany, reprezentując firmę, której nazwa jest wskazana w pieczęci nagłówkowej, jako upoważniony na piśmie lub wpisany w odpowiednich dokumentach rejestrowych, w imieniu reprezentowanej przeze mnie firmy oświadczam, że:
1)  spełniamy indywidualnie lub razem z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia warunki udziału w po­stępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, który brzmi:
Art. 22.
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;                                                                  
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjał technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia  ;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2)  nie podlegamy indywidualnie ani żaden z wykonawców wspólnie z nami ubiegających się o udzielenie zamówienia nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, które brzmią:
Art. 24.
1.   Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1)   wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
2)   wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony  prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspo­kojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wy­jątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie za­mówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku, mających na celu popełnienie prze­stępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5)   spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udziele­nie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestęp­stwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6)       spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z po­stępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjnef których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7)     osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobko­wą, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8)     podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w a/t. 22 ust 1  
pkt 1-3.
2.  Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
1)     wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust 1 pkt 2 lub a/t. 67 ust 1 pkt 1 i 2;
2)  złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
3)  nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem a/t. 26 ust. 3;
4)     nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu zwią­zania ofertą.


miejsce i data____
                                                                                                        Podpisano       

                                                               (imię, nazwisko i     podpis)      
                     (Podpis osoby uprawnionej lub osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy)
 
 
 
 
        Załącznik nr 3 do SIWZ
 
WYKAZ USŁUG
Zestawienie sporządza się podając informacje o usługach zrealizowanych  w ciągu ostatnich ……. lat.
 
 
Nazwa i adres
Zamawiającego
 
Nazwa
i lokalizacja


Terminy
realizacji
 
rozpoczęcie
zakończenia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
…………………,dnia ……………… 2008 r.
 
 
…………………………………………………….
 
( podpis upoważnionego przedstawiciela oferenta )
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Zał. Nr 4
 
POTENCJAŁ KADROWY
.............................................................
pieczęć wykonawcy
 
Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności.
 
L.p.
Imię i nazwisko
Lata doświadczeń
Posiadane kwalifikacje
Rodzaj i nr uprawnień
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik nr 5
 
 
 
 
WYKAZ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA,
JAKIE BĘDĄ POWIERZONE PODWYKONAWCOM
 
 
 
 
Roboty, które będą zlecone podwykonawcom
Nazwa i adres podwykonawcy
Procentowy udział wartości robót zleconych podwykonawcom
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Do niniejszego załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające wykonywanie przez każdego z podwykonawców robót z należytą starannością (referencje).
 
 
 
 
UWAGA!
W przypadku, kiedy Wykonawca zamierza wykonać zadanie siłami własnymi bez udziału podwykonawców na załączniku należy wpisać „nie dotyczy”.
 
 
 
 
 
 
                                                                                  ....................................................................
                                                                                              Czytelne podpisy osób uprawnionych
                                                                                                                                   do reprezentowania wykonawcy
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Umowa o usługę
Nr GK – 342/ ……. /2008
 
zawarta w dniu 29.02.2008 r. w Urzędzie Miejskim w Pieniężnie pomiędzy Gminą Pieniężno reprezentowaną przez:
 
1. Burmistrza Pieniężna Kazimierza Kiejdo
zwanym dalej „Zleceniodawcą”,

………………………………………………………….
reprezentowanym przez:
1.  …………………………………………………………
zwanym dalej „ Zleceniobiorcą” 
 
§ 1.
 
 Przedmiotem umowy jest zarządzenie gminnym składowiskiem odpadów komunalnych zwanych
    dalej „Składowiskiem” położonym w Żugieniach urządzonym na działce nr263/1,263/2i 263/3
obręb Żugienie o łącznej  pow. 4,71 ha –  zgodnie z instrukcją eksploatacji miejskiego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne położonym kol.w Żugienie.
 
§ 2.
 
1. Zleceniobiorca w ramach sprawowanego zarządu obowiązany jest do prowadzenia składowiska
    odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności do :
            1) przyjmowanie na składowisko odpadów komunalnych z terenu gminy Pieniężno z   
                 wyłączeniem nieczystości gromadzonych w zbiornikach bezodpływowych i
                odpadów niebezpiecznych,
            2) pobierania opłat za przyjmowanie stałych odpadów komunalnych
            3) utrzymania i eksploatowania składowiska w sposób zapewniający właściwe
                funkcjonowanie urządzeń stanowiących wyposażenie składowiska,
            4) zachowania wymagań sanitarnych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowych, a
                także zasad ochrony środowiska,
       5) nadzorowania składowiska,
       6) utrzymanie przejezdności drogi dojazdowej do składowiska w okresie zimy na  
           własny koszt,
      7) prowadzenie monitoringu,
      8) rozplantowanie nieczystości stałych, ich zagęszczanie i przysypanie warstwą    
          izolacyjną,
     9) zgromadzenie materiału na wykonanie warstwy izolacyjnej,
     10) przedkładanie sprawozdań do Urzędu Marszałkowskiego w Olsztynie i wnoszenie
          opłat od złożonych nieczystości na składowisku,
    11) przystosowania składowiska do wymogów ustawy o odpadach i rozporządzeń  
            wykonawczych.
 
2. Zleceniobiorca będzie wykonywał przedmiot umowy przy użyciu sprzętu i środków własnych,
3. Zleceniobiorca uprawniony jest do zawierania umów z podmiotami uprawnionymi do świadczenia
   usług w zakresie zbierania i transportu odpadów z terenie miasta i gminy Pieniężno, na własne   
   ryzyko i   odpowiedzialność,
 
§ 3.
 
Zleceniobiorca zobowiązany jest do uzyskania decyzji właściwego organu zatwierdzającego instrukcję eksploatacji Składowiska odpadów lub wystąpienia z wnioskiem do właściwego organu o przeniesienie takiej decyzji na jego rzecz -wydanej na rzecz poprzedniego zarządcy.
 
§ 4.
 
Po zakończeniu umowy Zleceniobiorca zobowiązany jest do zdania Składowiska  w stanie nie pogorszonym. Z powyższej czynności zostanie spisany protokół zdawczo – odbiorczy.
 
 
§ 5.
 
Zleceniobiorca jest zobowiązany do:
1)  miesięcznego rozliczenia się ze Zleceniodawcą z pobieranych opłat za przyjmowanie odpadów na
     Składowisku nie później niż do 10 następnego miesiąca,
 2) przechowywania dokumentów związanych z poborem opłaty za przyjmowanie odpadów na
     Składowisku przez okres 5 lat po upływie roku podatkowego, którego dotyczą.
 
§ 6.
1. Strony ustalają,  wartość wynagrodzenia brutto z tytułu sprawowania zarządu składowiskiem w wysokości  100 %  pobranych opłat za przyjmowanie odpadów na składowisko co stanowi kwotę ………… ( słownie:…………………………………………..) , przy założeniu  przyjmowania na składowisku  150 m3 odpadów na miesiąc.
2. Wynagrodzenie, o którym mowa wyżej będzie płatne w terminie 10 dni od dnia wpłacenia opłat i
    przedłożenia przez Zleceniobiorcę faktury VAT.
3. W przypadku uchybienia terminu rozliczenia pobranych opłat za przyjmowanie odpadów na
   składowisku naliczane będą odsetki według stawek jak za zwłokę od zaległości podatkowych.
4. Wynagrodzenie określone w ust. 1 obejmuje wszystkie wydatki i koszty związane z zarządzaniem
    Składowiskiem, w tym wydatki w zakresie obowiązków nałożonych przepisami prawa.
 
§ 7.
 
Zleceniobiorca nie może powierzyć wykonania umowy osobie trzeciej.
 
 
§ 8.
 
1. Zleceniobiorca zobowiązuje się do wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą
    starannością, do czuwania nad prawidłowością realizacji umów z osobami trzecimi, a także do
    ochrony interesów Zleceniodawcy w realizacji powierzonych zadań i czynności.
2. Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy przy wykonaniu umowy.
3. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do kontrolowania prawidłowości wykonywani a zadań
   wynikających z umowy.
 
 
§ 9.
 
1. Zleceniobiorca zapłaci Zleceniodawcy kary z tytułu nienależytego wykonania obowiązków
   określonych w § 2 ust. 1 oraz innych obowiązków nałożonych przepisami prawa w wysokości 5%
   miesięcznego wynagrodzenia brutto za miesiąc, w którym stwierdzono nienależyte wykonanie
   umowy.
 
2. Zleceniobiorca wyraża zgodę na potrącenie z faktury ewentualnych kar umownych.
 
§ 10
 
Zleceniobiorca zobowiązuje się do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością – zarządzeniem gminnym składowiskiem odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne położonym kol.w Żugienie.
 
§ 11.
 
1. Umowa obowiązuje od dnia 01 stycznia 2009 r. do dnia 31 grudnia 2009 r.
2. Umowa może być rozwiązana z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia ze
    skutkiem na koniec miesiąca.
 
§ 12.
 
Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
 
§ 13.
 
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o wprowadzeniu ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych ustaw oraz przepisy wykonawcze do w/w ustaw.
 
§ 14.
 
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednej dla każdej ze stron.
 
 
 
 
Zleceniodawca:                                                                                   Zleceniobiorca:
 


  
 
 
 
 
 
 
 
 

Powiadom znajomego