W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Pieniężno

 

ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno

 

tel. 55 237 46 00

 

email: urzad@pieniezno.pl

 

Skrzynka ePUAP – /ucc8u547w1/skrytka 

 

NIP: 582-156-21-96
REGON: 170748005

przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na dostawa sprzętu do pielęgnacji traw, sprzętu AGD, do drewna wyposażenia boisk
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 6/2010
Zamawiający Burmistrz Pieniężna
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia 33.000 zł
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
wykonawcą została ustalona firma PHPU Zuber ul. Krakowska 29C 50-424 Wrocław za kwotę brutto 24,936.80 zł
PRZETARG NIEOGRANICZONY
Dostawa sprzętu do pielęgnacji traw, sprzętu AGD, sprzętu do drewna, wyposażenia boisk do siatkówki na potrzeby sołectw Gminy Pieniężno.
 
 
Dostawa sprzętu do pielęgnacji traw, sprzętu AGD, sprzętu do drewna, wyposażenia boisk do siatkówki  na potrzeby  sołectw Gminy Pieniężno.
Numer ogłoszenia: GK/ZP/6061-1/010; data zamieszczenia: 14.07.2010
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
 
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
SEKCJA I:  ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pieniężno, ul. Generalska 8, 14- 520 Pieniężno, woj. warmińsko- mazurskie, tel. 55-2374600, faks 55- 2374601.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.pieniezno.pl, bip.pieniezno.pl
 
 
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II  PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do pielęgnacji traw, sprzętu AGD, sprzętu do drewna, wyposażenia boisk do siatkówki na potrzeby sołectw Gminy Pieniężno.
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
 
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 szt. kosiarek i 4 szt. kos spalinowych, 1 szt. piły spalinowej oraz  sprzętu AGD w tym: 1 szt. kuchenka elektryczna, 1 szt. kuchenki gazowej, 1 szt. zmywarki, i 3 komp. siatek i słupków do siatkówki na potrzeby sołectw  Gminy Pieniężno.

 Dostawa obejmuje sprzęt opisany szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 W ramach zamówienia po zawarciu umowy Wykonawca przedstawi instrukcję obsługi w/w sprzętu i opis części zamiennych w języku polskim. Miejsce dostawy: Sołectwa na terenie Gminy Pieniężno: Kajnity, Białczyn, Łajsy, Lechowo, Łożnik, Żugienie, Wojnity, Różaniec, Radziejewo,  Piotrowiec. Przedmiot zamówienia musi być sprzęt nieużywany i fabrycznie nowy.  Wymagana gwarancja: minimum 24 miesiące (od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) bezpłatnego usunięcia w okresie gwarancji wszelkich usterek lub awarii sprzętu w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia. Jeżeli termin naprawy będzie dłuższy Wykonawca zapewnia równoważny sprzęt zastępczy; 2) dokonywania bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych nie rzadziej niż raz co 12 m-cy.7. Wymaga się serwisowania w okresie gwarancji - w obszarze max. 70 km od m. Pieniężno.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
 
16.31.00.00-1, 16.31.10.00-8, 16.31.11.10-9, 16.16.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III. 3.2. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
· III.3.3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia  
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
· opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
 
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty nie wymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy.
 
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
   
SEKCJA IV: PROCEDURA
 
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zgodnie z pkt. XV SIWZ
 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pieniezno.pl, bip.pieniezno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pieniężnie ul. Generalska 8, 14- 520 Pieniężno, pok. 11.
IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:                        
do dnia 29 lipca 2010 r.  godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Pieniężnie ul. Generalska 8, 14-520 Pieniężno, pokój nr 14 (sekretariat).
IV.4.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: n/d.
IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 

                                          
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
poniżej kwot określonych w art. 11 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759) na realizację zadania p/n
 
 
„Dostawa sprzętu do pielęgnacji traw, sprzętu AGD, sprzętu do drewna, wyposażenia boisk do siatkówki na potrzeby sołectw gminy Pieniężno”
  
 
I.ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa Zamawiającego:   Gmina Pieniężno
REGON:                        170748005
NIP:                               5821562196
14-520 Pieniężno            ul. Generalska 8
Strona internetowa:         www. pieniezno.pl
Godziny urzędowania:    pn-pt: 7:30 -15:30,
 
II.TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1.      Postępowanie prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759 zwaną dalej w skrócie PzpU), powszechnie obowiązującymi przepisami oraz przepisami obowiązującymi na terenie Gminy Pieniężno.
2.      Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3.      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
4.      Zamawiający  przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających
5.      Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
6.      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 

7.      Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.                     
 
III.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do pielęgnacji traw, sprzętu Agd, sprzętu do drewna, wyposażenia boisk do siatkówki na potrzeby Urzędu Gminy Pieniężno dla sołectw Kajnity, Białczyn, Łajsy, Lechowo, Łoźnik, Żugienie, Wojnity, Różaniec, Radziejewo, Piotrowiec  o parametrach technicznych przedstawionych w tabeli:

Lp. Przedmiot zamówienia Ilość
 1.   Kosiarka spalinowa do trawy, szerokość koszenia minimum 46 cm, z regulacją wysokości koszenia, z koszem, z wyrzutem bocznym, z rozdrabnianiem, silnik 4- suwowy moc silnika 5 i więcej KM. Z dostawą do sołectw: Białczyn, Kajnity, Łajsy. 3 szt.
 2. Kosa spalinowa do trawy, moc silnika 2- 3 KM, z wymienną główką na żyłkę i tarczę. Z dostawą do sołectw: Lechowo, Łajsy, Łoźnik, Żugienie. 4 szt.
3. Stół do tenisa stołowego- z profili stalowych, blat o grubości min. 16 mm. Przeznaczony do użytku wewnętrznego o wymiarach olimpijskich (274x152x76) z siatką regulowaną z uchwytami, składany z możliwością treningu po złożeniu. Stół powinien mieć zabezpieczenia w postaci narożników ochronnych, zamki do bezpiecznego składania stołu, blokady nóg itp. Wymaga się certyfikacji atestem bezpieczeństwa CE. W zestawie ze stołem do tenisa powinny być dołączone 4 szt. rakietek do tenisa stołowego oraz komplet 100 szt. piłeczek. Z dostawą do świetlic w sołectwie Żugienie i Kainity. 2 szt.
4. Kuchenka gazowa z piekarnikiem elektrycznym o parametrach: szerokość 50 cm, 4 palniki gazowe z zapalarką przycisku. Elektryczny piekarnik z termo obiegiem o pojemności min. 50 litrów, elektroniczny programator pracy piekarnika, kolor biały. Z dostawą do świetlicy w Piotrowu. 1 szt.
5. Kuchenka elektryczna o parametrach: szerokość 50 cm, piekarnik z termo obiegiem o pojemności min. 50 l, elektroniczny programator pracy piekarnika, klasa energetyczna A, kolor biały. Z dostawą do świetlicy w  Radziejewie. 1 szt.
6.   Piła spalinowa min. 4,6 KM, ciężar max 5,9 kg, długość prowadnicy 37 cm, poj. 59 cm 3. Z dostawą do sołectwa Kajnity. 1 szt.
7. Zmywarka wolnostojąca, szerokość 60 cm, pojemność 1 i więcej kompletów, klasa A zmywania i suszenia, metalowe dno, z dostawą do świetlicy  w  Radziejewie. 1 szt.
8. Słupki i siatka do siatkówki wykonane z profili stalowych pomalowanych proszkowo (kolor niebieski) fi 76 mm, jeden z napinaczem śrubowym siatki drugi z elementami zaczepowymi siatki wraz z siatką długości 9,5 m i szerokości 1,0 m z linkami naciągowymi o wzmocnionych bokach, koloru białego. Do boiska na gruncie. Komplety 3 z dostawą do sołectw : Kajnity, Wojnity, Różaniec. 3 szt.

 
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tj. zgodnie z przyjętym podziałem na części 1-8 Wskazana w tabeli pozycja „Lp.” odpowiada poszczególnym częściom zamówienia. Wykonawcy mogą składać ofertę dostawę wszystkich części lub dowolnie wybranych.
3. W ramach zamówienia po zawarciu umowy Wykonawca przedstawi instrukcję obsługi w/w sprzętu i opis części zamiennych w języku polskim.
4. Miejsce dostawy: sołectwa wyszczególnione w  specyfikacji.
5. Przedmiot zamówienia musi być sprzęt  nieużywany i fabrycznie nowy.
6. Wymagana gwarancja: minimum 24 m-ce, od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
Wykonawca zobowiązuje się do:
- bezpłatnego usunięcia w okresie gwarancji wszelkich usterek lub awarii sprzętu w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia. Jeżeli termin naprawy będzie dłuższy Wykonawca zapewnia równoważny sprzęt zastępczy.
 
 
7. Termin realizacji zamówienia 14 dni od dnia zawarcia umowy.
8.      Wspólny Słownik Zamówień CPV:
 
16.31.10.00–8 Kosiarka spalinowa
39.71.13.61 kuchenka elektryczna
  
IV.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków
1.      Udział w postępowaniu publicznym mogą wziąć Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
a)      posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b)     posiadania wiedzy i doświadczenia;  
c)      dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d)     sytuacji ekonomicznej i finansowej
oraz którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp.
2.      Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków według formuły „spełnia – nie spełnia”. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.                  Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wyko­nawcę o wykluczeniu z postępowania                o udzielenie za­mówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
3.      Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
 
V.Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1.      Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić warunki udziału                          w postępowaniu oraz złożyć następujące dokumenty lub ich kserokopie poświadczone              „za zgodność z oryginałem” przy czym uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania            i złożenia oferty oraz wszelkich wymaganych w SIWZ oświadczeń obejmuje w swoim zakresie pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentów załączonych do oferty.

Lp Warunek do spełnienia: Nazwa dokumentu potwierdzającego: Nr załącznika do SIWZ 1.         Formularz ofertowy Załącznik nr 1 2.  Warunki określone w  art. 24 ust. 1 PzpU Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - 3.  Podpisane przez Wykonawcę Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia   w okolicznościach, o których mowa  w art. 24 ust. 1 Pzp Załącznik nr 2 4.    Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega             z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu — wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - 5.  Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków  o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - 6.  Warunki określone w  art. 22 ust. 1 PzpU oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp   Załącznik nr 3 7.  Warunek, że  oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien załączyć do oferty przetargowej: a)    zdjęcia lub wizualizacje oferowanego przedmiotu b) szczegółowy opis techniczny wraz z parametrami oferowanego przedmiotu (w języku polskim) - 8. Warunek, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia -

 
2.      Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 2-4 ustawy Pzp polegał będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b. ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w punktach 2-5 powyższej tabelki wymienionej w ust. 1. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest także udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
3.      Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp zamawiający, w odniesieniu do tych podmiotów wymaga przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej w których podmiot ten posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.      Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów, lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości.
5.      Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 89 ust. 1 PzpU.
6.      Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 Pzp.

Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu                   o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy               w sprawie zamówienia publicznego.
 
 
 
Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty tworzące konsorcjum lub ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
-        ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
-        zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu              o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z  oryginałem wszystkich dokumentów;
-        pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem;
-        jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
7.      Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane           (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) czyli  w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp składa odpowiednio dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
 
1)      nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2)      nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
 
Dokumenty, o których mowa w ust. 7 pkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 7 pkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7 pkt 1-2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
 
VI.Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
1.      Wszelkie informacje dotyczące przedmiotu zamówienia będą udzielane, przez :
Stanisław Gacura  – (sprawy formalne dot. zamówień publicznych) tel. 055-2374675
2.      Wyjaśnienia dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia udzielane będą                  z zachowaniem zasad określonych w art. 38 ustawy PzpU.
3.      Obowiązuje zasada pisemności korespondencji, z zastrzeżeniem, że Zamawiający dopuszcza możliwość wszelkiej korespondencji za pomocą faxu (055 2374601) lub pocztą elektroniczną (www.pieniezno.pl),  bip.pieniezno.pl z niezwłocznym potwierdzeniem pisemnym.
4.      Korespondencję uważa się za złożoną w terminie, jeżeli jej treść dotarła do Zamawiającego przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona na piśmie.
   
VII.Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
 
VIII.Termin związania ofertą
1.      Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
2.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

3.      Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą z tym, że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
 
IX.Opis sposobu przygotowania ofert
1.      Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2.      Wykonawca powinien zapoznać się z całością dokumentów, a następnie wypełnić „Formularz oferty” oraz wszystkie załączniki w miejscach do tego celu wskazanych.
3.      Poza wypełnieniem miejsc do tego przewidzianych Wykonawca nie może skreślać, dopisywać ani w jakikolwiek sposób nzmieniać tekstu dokumentów otrzymanych od Zamawiającego, jeśli miałoby to zmienić treść oferty,
4.      Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę według postanowień niniejszej Specyfikacji.
5.      Oferta musi być napisana w języku polskim pod rygorem nieważności, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem.
6.      Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami powinny być złączone w sposób trwały, uniemożliwiający jej przypadkowe zdekompletowanie.
7.      Każda strona Oferty winna być podpisana i opieczętowana przez osobę (osoby) uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
8.      Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
9.      Dokumenty załączone do oferty winny być złożone w oryginale lub kserokopii                potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionych przedstawicieli wykonawcy.
10.  We wszystkich przypadkach, gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci zawierającego co najmniej oznaczenie nazwy firmy i siedziby.
11.  Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
 
X.Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1.      Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Pieniężno, 14- 520 Pieniężno ul. Generalska 8 pokój nr 14 (sekretariat Urzędu) do dnia 29.07.2010r. do godziny 12.00

Oferta przetargowa na: „Dostawę sprzętu do pielęgnacji traw, sprzętu AGD, sprzętu do drewna, wyposażenia boisk do siatkówki  na potrzeby sołectw Gminy Pieniężno”   Sygnatura akt: GK/ZP 6067-1/2010 Nie otwierać przed: 29.07.2010r. godz. 12.15

2.      Oferty powinny być w nieprzeźroczystym opakowaniu (kopercie) uniemożliwiającym jego przypadkowe otwarcie, opisanym w sposób następujący :
      na odwrocie opakowania należy podać nazwę i adres z nazwą  Wykonawcy.
3.      Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4.      Dostarczenie oferty na wskazane miejsce i we wskazanym terminie odbywa się na koszt          i ryzyko Wykonawcy.
5.      Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie przed terminem składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie to musi być opisane w sposób wskazany w rozdziale XI pkt 2 oraz dodatkowo oznaczone słowami „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
6.      Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.07.2010r. o godz. 12.15. w sali nr 12, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Pieniężnie ul. Generalska 8.
Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
Po części jawnej  komisja dokona sprawdzenia ważności ofert  pod względem  spełniania wymogów zawartych w SIWZ. Informacje ze sprawdzenia i oceny ofert zostaną pisemnie przesłane wszystkim Wykonawcom, którzy złożą ofertę w niniejszym postępowaniu.
 
XI.Opis sposobu obliczenia ceny oferty
   
1.            Cena ofertowa brutto powinna obejmować wszystkie czynności niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
2.            Wykonawca powinien wypełnić Formularz Ofertowy podając:  cenę ofertową brutto obejmującą wszelkie koszty właściwej realizacji przedmiotu zamówienia.
3.            W ofercie Wykonawca określi całkowity koszt brutto poszczególnych części zamówienia (dostawy, instalacji, szkoleń) poprzez podanie stałego kosztu brutto czynności obligatoryjnych do wykonania oraz kosztu  jednej godziny szkolenia
4.            Cena musi być podana w złotych polskich (PLN). Cenę należy podać cyfrowo i słownie.
5.            Każdy Wykonawcą przedłoży jedną ofertę cenową z wyszczególnieniem cen jednostkowych zgodnie z załącznikiem szczegółowym do Formularza Ofertowego.
 
 
XII.Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz              z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1.      Ocena ofert
-        Weryfikacji ofert i wyboru dokona komisja stała powołana z ramienia Zamawiającego składająca się pracowników Zamawiającego.
-        W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści z zastrzeżeniem  art. 87 ust. 2 Pzp.
-        Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty
– niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
-        Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
2. Kryteria oceny ofert przez Zamawiającego:
Dla każdej z cen ofertowych podanych w Formularzu Oferty i dotyczących poszczególnych części zamówienia punktacja zostanie wyliczona odrębnie.
 
-----------------------------------------------------
Cena oferty (brutto)          -          waga  100%
-----------------------------------------------------
Oferta o najniższej cenie brutto obejmującej realizację przedmiotu zamówienia uzyska największą ilość punktów. Cenę należy podać z 2 miejscami po przecinku.
Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio ilość punktów wyliczona wg wzoru:
                                 On =  ( Cmin. : Cn ) x 100 pkt
gdzie :
             On        - ilość punktów n-tej ocenianej oferty brutto  
             Cmin.   - najniższa cena oferty brutto
             Cn        - cena badanej n-tej  oferty brutto
 
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Jeżeli okaże się, że nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych. Zamawiający przyzna Zamówienie Wykonawcy, który spełnia wszystkie warunki określone w niniejszej SIWZ oraz uzyska największą ilość punktów.
 
 
 
XIII.Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty           w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
1.      O dokonaniu wyboru oferty lub unieważnieniu postępowania Zamawiający powiadomi niezwłocznie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.
2.      Powiadomienie o dokonaniu wyboru oferty będzie zawierało nazwę (firmę), albo imię            i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację; wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne; wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne – jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, negocjacji bez ogłoszenia albo zapytania o cenę; terminie, określonym zgodnie z art. 94 ust. 1 lub 2, po którego upływie umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta.
3.      Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie określonym w art. 94 ustawy Pzp.
4.      Zgodnie z przepisem art. 94 ust. 3 Pzp, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1.
5.      Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli zaistnieje jedna z okoliczności przewidzianych w art. 93 ust. 1 lub 1a Pzp.
 
XIV.WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
      Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia należytego wykonania umowy.
 
XV.   ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCY, ABY ZAWARŁ Z NIM UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA TAKICH WARUNKACH
1.      Istotne dla Stron postanowienia określa projekt umowy stanowiący załącznik do niniejszej Specyfikacji.
2.      Zamawiający na podstawie art. 144 ust 1 ustawy PzpU przewidział następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia istotnych zmian w treści zawartej umowy w formie aneksu, pod następującymi warunkami:
1) zmiana terminu realizacji zamówienia z powodu:
a)      przestojów i opóźnień powstałych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
b)      przerw w realizacji dostaw, powstałych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
c)      zlecenia dodatkowych dostaw przez Zamawiającego jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego.
d)      pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skrócenia terminu
e)      kłopotów proceduralnych przy wyborze operatora łącza internetowego.
2) zmiana nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych.
3) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy
4) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;
5) zmiana może dotyczyć wprowadzenia zapisu - informacji o  przyznanym  dofinansowaniu ze źródeł zewnętrznych.
6) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
7) zmiany dokonane według zasad zapisanych w umowie;
8) wystąpienie okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
 
Jeżeli z inicjatywą zmiany występuje Wykonawca, powyższe zmiany dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.
3.      W razie wystąpienia istotnych zmian okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania czynności umowy. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu odszkodowanie, jak też żądanie zapłaty kar umownych.
   
XVI.POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
1.      W prowadzonym postępowaniu mają zastosowanie przepisy zawarte w dziale VI ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759).
 
2.      Zastosowanie mają także przepisy wykonawcze:  
a)            Rozporządzanie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie regulaminu postępowania przy rozpoznawaniu odwołań (Dz. U. z dnia 29 marca 2010 r. Nr 48, poz. 280);
b)            Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 marca 2010 r. w sprawie wysokości i sposobu pobierania wpisu od odwołania oraz rodzajów kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania (Dz. U. z dnia 17 marca 2010 r. Nr 41, poz. 238).
 
W sprawach nienormowanych niniejszą dokumentacją przetargową ma zastosowanie ustawa z dnia 29 stycznia 2004r.–Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 oraz ze zm.), akty wykonawcze do ustawy i Kodeks cywilny oraz inne obowiązujące przepisy prawa.
  
XVII.ZAŁĄCZNIKI
 
Załącznik nr 1  –  Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 –   Oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
                            zamówienia  w okolicznościach, o których mowa  w art. 24 ust. 1 Pzp
Załącznik nr 3  –  Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie
                           określonym w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Załącznik nr 4  –  Projekt umowy
 
 
   

Pieczęć wykonawcy                                                                                                                                                          Załącznik nr 1 do SIWZ
 
Formularz oferty
 
 
NAZWA  WYKONAWCY :
 
ADRES   WYKONAWCY :
 
 DANE  WYKONAWCY :
 
-          numer NIP .........................................................................................................
 
-          numer REGON .....................................................................................................
 
-          nr telefonu............................... nr faksu..............................................................
 
-          nr konta bankowego......................................................................................
 
-          e-mail...........................................................................................................
 
Odpowiadając na ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na realizację inwestycji p/n Dostawa sprzętu do pielęgnacji traw, sprzętu AGD, sprzętu do drewna, wyposażenia boisk do siatkówki  na potrzeby sołectw Gminy Pieniężno, oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia następujących części zamówienia (wymienić numery części od 1 do 8):
 
……………………………………………………….........................................
 
Lp. Przedmiot zamówienia

 Ilość    Cena jedn.      netto zł      Wartość netto  zł      Podatek VAT zł Wartość brutto zł

1.   Kosiarka spalinowa do trawy, szerokość koszenia minimum 46 cm, z regulacją wysokości koszenia, z koszem, z wyrzutem bocznym, z rozdrabnianiem, silnik 4-suwowy moc 5 i więcej KM. Z dostawą do sołectw: Białczyn, Kajnity, Łajsy.
3szt  ..................zł ..................zł ..................zł ..................zł ..................zł
2. Kosa spalinowa do trawy, moc silnika 2-3 KM, z wymienną główką na żyłkę i tarczę. Z dostawą do sołectw: Lechowo, Łajsy, Łoźnik, Żugienie.
4szt ..................zł ..................zł ..................zł ..................zł ..................zł
3. Stół do tenisa stołowego- z profili stalowych, blat o grubości min. 16 mm. Przeznaczony do użytku wewnętrznego o wymiarach olimpijskich (274x152x76) z siatką regulowaną z uchwytami, składany z możliwością treningu po złożeniu. Stół powinien mieć zabezpieczenia w postaci narożników ochronnych, zamki do bezpiecznego składania stołu, blokady nóg itp. Wymaga się certyfikacji atestem bezpieczeństwa CE. W zestawie ze stołem do tenisa powinny być dołączone 4 szt. rakietek do tenisa stołowego oraz komplet 100 szt. piłeczek. Z dostawą do świetlic w sołectwie Żugienie i Kajnity
2szt ..................zł ..................zł ..................zł ..................zł ..................zł
4. Kuchenka gazowa z piekarnikiem elektrycznym o parametrach: szerokość 50 cm, 4 palniki gazowe z zapalarką przycisku. Elektryczny piekarnik z termo obiegiem o pojemności min. 50 litrów, elektroniczny programator pracy piekarnika, kolor biały. Z dostawą do świetlicy w Piotrowu.
1szt ..................zł ..................zł ..................zł ..................zł ..................zł
5. Kuchenka elektryczna o parametrach: szerokości 50 cm, piekarnik z termo obiegiem o pojemności min. 50 l., elektroniczny programator pracy piekarnika, klasa energetyczna A, kolor biały. Z dostawą do świetlicy w i Radziejewie.
1szt ..................zł ..................zł ..................zł ..................zł ..................zł
6.   Piła spalinowa min. 4,6 KM, ciężar max 5,9 kg, długość prowadnicy 37 cm, poj. 59 cm 3.Z dostawą do sołectwa Kajnity.
1szt ..................zł ..................zł ..................zł ..................zł ..................zł
7. Zmywarka wolnostojąca, szerokość 60 cm, pojemność 1 i więcej kompletów, klasa A zmywania i suszenia, metalowe dno z dostawą do świetlicy w  Radziejewie.
1szt ..................zł ..................zł ..................zł ..................zł ..................zł
8. Słupki i siatka do siatkówki wykonane z profili stalowych pomalowanych proszkowo (kolor niebieski) fi 76 mm, jeden z napinaczem śrubowym siatki drugi z elementami zaczepowymi siatki wraz z siatką 9,5 m i szerokości 1,0 m z linkami naciągowymi o wzmocnionych bokach, koloru białego. Do boiska na gruncie. Komplety 3 z dostawą do sołectw: Kajnity, Wojnity, Różaniec.
3szt ..................zł ..................zł ..................zł ..................zł ..................zł
 
 
1.    Oświadczamy, że:
-      zapoznaliśmy się z warunkami podanymi przez Zamawiającego w SIWZ i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń,
-      uzyskaliśmy wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia.
-      zapoznaliśmy się z projektem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ, akceptujemy zawarte w nim postanowienia oraz termin realizacji przedmiotu zamówienia.
-      uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert,
-      zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu  i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego
-      Zadanie objęte przedmiotem zamówienia zobowiązujemy się wykonać sami / wraz z podwykonawcami w następującym zakresie**: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
 ** Niepotrzebne skreślić. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część prac podwykonawcom zobowiązany jest wskazać zakres tych prac.
 
2.    Oferta została złożona na ………… stronach
3.    Do oferty dołączono następujące dokumenty :
……………………………………………………………….,
……………………………………………………………….,
……………………………………………………………….,
 
 
............................, dn. …………………..r.                                                                        ................................................................
Podpis osób uprawnionych do składania świadczeń woli w imieniu Wykonawcy oraz pieczątka / pieczątki

 



  Załącznik nr 2 do SIWZ
 
 
   
.......................................................
       pieczęć Wykonawcy
 


  
OŚWIADCZENIE
 
Oświadczam, że:
Spełniamy warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
 
 
 
 
 
     ..................................................
         data / podpis Wykonawcy
 
 
 
  Załącznik nr 3
 
                                                                   ........................., dn. .........................   
 
OŚWIADCZENIE
 
Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie  art. 24 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych
 (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058)
 
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na inwestycję pn. „Dostawa sprzętu do pielęgnacji traw, sprzętu AGD, sprzętu do drewna, wyposażenia boisk do siatkówki na potrzeby sołectw Gminy Pieniężno”.
 
Oświadczam, że moja firma:

nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie                           art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
 
   
 
........................., dn. .........................       

    .................................. ....................................................... 
Podpis osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy oraz pieczątka / pieczątki
 



 
Załącznik nr 4  –  Projekt umowy

GK/ZP 6067-1/2010
 
                                      Umowa nr GK/ ZP 6067-1/2010 (projekt)
 
zawarta w dniu .........2010 r. w Pieniężnie, w wyniku rozstrzygnięcia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759) pomiędzy
Gminą Pieniężno
reprezentowaną przez:
Burmistrza – Kazimierza Kiejdo
przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy –  Kazimiera Wyręba- Kołek
z siedzibą w 14- 520 Pieniężno ul. Generalska 8
zwaną w dalszej części umowy „Zamawiającym”
a
..............................
którą reprezentują:
.........................................
.........................................
z siedzibą w ................................. 
zwaną dalej "Wykonawcą"
o następującej treści:
 
§ 1
 
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa  sprzętu do pielęgnacji traw, sprzętu AGD, sprzętu do drewna, wyposażenia boisk do siatkówki  na potrzeby sołectw Gminy Pieniężno o parametrach technicznych przedstawionych w załączniku nr 1 do umowy.
2. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca przedstawi instrukcję obsługi zamówionego sprzętu i opis części zamiennych w języku polskim.
3. Wyznacza się miejsce dostawy: sołectwa: Białczyn, Żugienie, Kajnity, Łajsy, Lechowo, Różaniec, Piotrowiec, Wojnity, Radziejewo,  14- 520 Pieniężno.
4. Przedmiot zamówienia musi być nieużywany i fabrycznie nowy  (rok. produkcji 2010 r.)
5. Wykonawca zobowiązał się udzielić Zamawiającemu na przedmiot umowy gwarancji: ...... m-cy od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
6. Niezbędne warunki techniczne, wymagania i parametry przedmiotu umowy ujęte są w SIWZ pkt. II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
7. Integralną częścią umowy jest oferta Wykonawcy i SIWZ.
 
 
§ 2
 
1.      Termin wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę wynosi: 14 dni od dnia zawarcia umowy tj. do ......................2010 r.
2.      Za dzień wydania przedmiotu umowy - uważać się będzie dzień, w którym przedmiot umowy zostanie przekazany odpowiednio osobie upoważnionej ze strony Zamawiającego co zostanie potwierdzone protokołem odbioru.
 
 
§ 3
 
1.      Za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 1 ust. 1, zgodnie z ofertą wynagrodzenie Wykonawcy  wynosi brutto: ........................... zł (słownie złotych: ............................ ....................................................................),  
2.      Cena obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zadania w tym w szczególności koszty załadunku, transportu na miejsce dostawy, podatki, cła itp.
 
§ 4
 
1. Wynagrodzenie, o którym mowa w § 3 ust. 1, Zamawiający zapłaci Wykonawcy przelewem na jego konto bankowe nr ..........................................., w terminie 21 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, na każdy asortyment i sołectwo oddzielnie, której podstawą do wystawienia będzie dokument potwierdzający wykonanie przedmiotu umowy – podpisany obustronnie protokół zdawczo-odbiorczy.
2. Adresatem faktury  jest  Gmina Pieniężno ul. Generalska 8, 14- 520 Pieniężno,
NIP: 582 156 21 96.
 
§ 5
 
1.        Miejscem przekazania przedmiotu umowy sołectwa wyszczególnione w § 1.
2.        O dokładnym terminie przekazania przedmiotu umowy Wykonawca powiadomi osobę wskazaną przez Zamawiającego z minimum dwudniowym wyprzedzeniem.
3.        Osobą uprawnioną do odbioru przedmiotu umowy ………………..
4.        W trakcie odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu Karty Gwarancyjne.
5.        Z czynności odbioru przedmiotu umowy Strony sporządzą protokół podpisany przez  osoby w skazane w  ust. 3.
6.        Dostawa przedmiotu umowy bez potwierdzenia na piśmie w formie protokołu przez przedstawiciela wskazanego w ust. 3 będzie dokonana na ryzyko Wykonawcy i nie wiąże Zamawiającego co do przyjęcia dostawy i zapłaty.
7.        Z chwilą przekazania – odbioru przedmiotu umowy przez osoby wskazane w ust. 3  – na Zamawiającego przechodzi ryzyko jego przypadkowej utraty  i zniszczenia.
 
 
 
 
 
§ 6
 
1.    Strony postanawiają że obowiązującą je formą odszkodowania są wymienione niżej kary umowne.
1) w przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, zapłaci on Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5% wynagrodzenia o którym mowa w § 3 ust. 1;
2) w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po jego stronie, zapłaci on Wykonawcy karę umowną w wysokości 5% wynagrodzenia o którym mowa w § 3 ust. 1; kara nie przysługuje w sytuacji opisanej w § 7 ust. 1;
3) W razie wystąpienia nieterminowej realizacji dostawy będącej przedmiotem umowy, Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,02%
wynagrodzenia o którym mowa w § 3 ust. 1, za każdy dzień zwłoki.
4) za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie rękojmi lub gwarancji za wady Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,02% wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki liczonej od dnia wyznaczonego na usunięcie wad
2. Jeżeli zwłoka w wydaniu przedmiotu umowy przekroczy 14 dni, Zamawiający po uprzednim wezwaniu do wydania przedmiotu umowy z wyznaczeniem dodatkowego co najmniej 3 dniowego terminu, będzie uprawniony do odstąpienia od niniejszej umowy z przyczyn obciążających Wykonawcę.
3. Jeżeli wysokość kar umownych nie pokrywa poniesionej szkody, Strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego na podstawie przepisów kodeksu cywilnego.
 
§ 7
 
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku o którym mowa powyżej Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową - mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego.
 
§ 8
 
1.      Wykonawca udziela rękojmi za wady i gwarancji na dostarczony sprzęt przez okres 24 miesięcy, licząc od daty odbioru.
2.      Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny w miejscu, w którym sprzęt jest użytkowany (w obszarze max. 70 km od m. Pieniężno.)
3.      Gwarancja obejmuje:
1) bezpłatne usunięcie w okresie gwarancji wszelkich usterek lub awarii sprzętu w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia. Jeżeli termin naprawy będzie dłuższy Wykonawca zapewnia równoważny sprzęt zastępczy;
 
 
 
§ 9
 
1. W zakresie bieżącej współpracy w trakcie realizacji postanowień niniejszej umowy Zamawiającego reprezentować będzie: ...........................................

2. Wykonawca reprezentowany będzie przez: .......................... tel. ......................
 
§ 10
 
1. Spory mogące wyniknąć w związku z realizacją niniejszej umowy Strony zobowiązują się rozwiązywać polubownie na drodze negocjacji. W razie braku porozumienia – spory będzie rozstrzygał sąd właściwy dla Zamawiającego.
2. Umowa sporządzona została w 5 jednobrzmiących egzemplarzach: 1 egzemplarz dla Wykonawcy, 4 egz. dla Zamawiającego.
           

ZAMAWIAJĄCY                                                       WYKONAWCA
 
 
 

Powiadom znajomego