W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Pieniężno

 

ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno

 

tel. 55 237 46 00

 

email: urzad@pieniezno.pl

 

Skrzynka ePUAP – /ucc8u547w1/skrytka 

 

NIP: 582-156-21-96
REGON: 170748005

przetarg pisemny nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na sprzedaż autobusu szkolnego
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 15/2011
Zamawiający Burmistrz Pieniężna
Tryb zamówienia przetarg pisemny nieograniczony
Wartość zamówienia netto 40,894.31 zł
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
nabywcą autobusu zostało ustalone Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Koninie SA za kwotę 43,430 zł

Burmistrz Pieniężna
ogłasza przetarg pisemny
na sprzedaż środka trwałego:
 
dane identyfikacyjne pojazdu: 1.Rodzaj pojazdu:      autobus szkolny ‘Kleks”
2. marka       -  Autosan
3.model pojazdu           - H9-21.41 S  masa całkowita 12,5 t
4.nr rej. poj.       - NBR  E 390
5.data pierwszej rejestracji       - 2001/08/09
6.wskazanie drogomierza      - 296623 km
7.kolor powłoki lakieru       - pomarańczowy
8.rodzaj autobusu          - dalekobieżny , 2 drzwiowy, 52 + 1osobowy( 42 miejsca                 siedzące), miejsce dla osoby niepełnosprawnej na   wózku inwalidzkim oraz możliwość przewożenia 10 pasażerów stojących
9.  oznaczenie silnika         -6cT107/A6/3
10.  rodzaj silnika            - z zapłonem samoczynnym z turbodoładowaniem
11.  pojemność /moc silnika        - 6540 cm/110kW(150 KM)
12.  liczba cylindrów           - 6/ rzędowy cylindrowy
13. gabaryty             -10000mm/2500 mm/3150mm
14.  badanie techniczne ważne do 17.02.2011 r.
15. numer identyfikacyjny VIN      - SUASW3AAP1S  021915
16. numer silnika              - 268341
 
Stan techniczno-eksploatacyjny pojazdu: silnik i osprzęt silnika typowy o zużyciu proporcjonalnym do osiągniętego przebiegu, przy uwzględnieniu przeglądów i napraw wynikających z wymogów techniczno-eksploatacyjnych. Zespoły podwozia częściowo  zużyte eksploatacyjnie, odpowiednio do osiągniętego przebiegu i okresu eksploatacji. Nadwozie pojazdu kompletne. Nie stwierdzono zniszczeń mechanicznych. Pojazd garażowany.
 
Cena wywoławcza pojazdu wynosi netto:
40894.31 zł (słownie: czterdzieści tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt cztery  złotych 31/100)+23% VAT

Wadium wynosi  4100 zł (słownie: cztery tysiące sto zł).

Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest złożenie oferty w zamkniętej kopercie z podaniem proponowanej ceny zakupu oraz wpłacenie wadium w wyżej wymienionej wysokości do dnia 05.04.2011r. na konto Urzędu ( Braniewsko-Pasłęcki Bank Spółdzielczy 03 8313 0009 0042 6015 2000 0020 ).
 
Zastrzega się prawo unieważnienia przetargu jedynie z ważnych powodów, podając niezwłocznie przyczynę odwołania przetargu. Wadium wnosi się w pieniądzu – zgodnie z § 4 ust.3 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów i rokowań na zbycie nieruchomości (Dz.U.Nr 207 poz.2108).
 
1.Oferta
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Pieniężnie przy ul. Generalskiej  do dnia 05.04.2011 r. do godz. 15.30. 
Na kopercie umieszcza się napis:
 „OFERTA NA ZAKUP AUTOBUSU O NR  REJ  NBR E 390 ”, oraz  nazwę oferenta.
Oferta powinna zawierać:
1.      numer rejestracyjny i identyfikacyjny autobusu , którego dotyczy;
2.      imię, nazwisko i adres oferenta lub nazwę oraz siedzibę, jeżeli uczestnikiem przetargu  
         jest osoba prawna lub inny podmiot, adres do korespondencji, telefon kontaktowy;
3.      proponowaną cenę netto zakupu autobusu, która nie może być niższa od ceny
         wywoławczej; ( minimalne postąpienie 1%)
4.      wymagane oświadczenia, w tym oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami
         przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń;
5.      podanie właściciela i numeru rachunku bankowego na który ma zostać zwrócone
        wadium w przypadkach określonych w zasadach przetargu;
6.      podpis oferenta i data sporządzenia oferty.
 
Wzór oferty stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
 
Oferent ma prawo do zmiany swojej oferty przed upływem końcowego terminu składania ofert jedynie w przypadku wycofania poprzednio złożonej oferty.
2.Załączniki do oferty - do oferty należy załączyć:
1.      kopię potwierdzenia wpłaty wadium,
2.      oryginał lub potwierdzona przez oferenta za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa w przypadku umocowania pełnomocnika do podpisania protokołu i zawarcia umowy kupna-sprzedaży, wraz z potwierdzoną przez oferenta kopią dowodu osobistego pełnomocnika;
Brak spełnienia wymogu załączenia któregokolwiek z ww. dokumentów skutkuje odrzuceniem oferty.
 
3.Wpłata wadium - wadium należy wpłacić najpóźniej do dnia 05.04.2011 r.
 
Oferent winien dokonać wpłaty wadium w wysokości 4100,00 zł (słownie: cztery tysiące sto zł) na  konto Urzędu ( Braniewsko-Pasłęcki Bank Spółdzielczy          03 8313 0009 0042 6015 2000 0020) (za datę wpłaty uznaje się datę uznania rachunku przez Organizatora przetargu).
 
4. Część jawna i część niejawna przetargu
Część jawna odbędzie się w obecności oferentów w siedzibie Urzędu Miejskiego w Pieniężnie przy ul. Generalskiej 8, pokój nr 12 w dniu 08.04.2011 r. o godz. 11.00.
Przetarg może odbyć się, chociażby wpłynęła tylko jedna oferta spełniająca wymogi i warunki określone w ogłoszeniu o przetargu.
Przetarg uważa się za zakończony wynikiem negatywnym, jeżeli w przetargu pisemnym nie wpłynęła ani jedna oferta lub żaden z uczestników przetargu nie zaoferował ceny wyższej od wywoławczej, a także, jeżeli komisja przetargowa stwierdziła, że żadna oferta nie spełnia warunków przetargu.
W części jawnej przewodniczący komisji przetargowej otwiera przetarg. Komisja przetargowa:
-   podaje liczbę otrzymanych ofert,
-   dokonuje otwarcia kopert z ofertami oraz sprawdza kompletność złożonych ofert oraz tożsamość osób, które je złożyły,
-   przyjmuje wyjaśnienia lub oświadczenia zgłoszone przez oferentów,
-   weryfikuje oferty i ogłasza, które oferty zostały zakwalifikowane do części niejawnej przetargu,
-   zawiadamia oferentów o terminie i miejscu części niejawnej przetargu,
-   zawiadamia oferentów o przewidywanym terminie zamknięcia przetargu.
Komisja przetargowa odmawia zakwalifikowania ofert do części niejawnej przetargu, jeżeli:
-   nie odpowiadają warunkom przetargu,
-   zostały złożone po wyznaczonym terminie,
-   nie zawierają danych, jakie zgodnie z warunkami przetargu powinna zawierać oferta lub dane te są niekompletne,
-   do ofert nie dołączono kopii dowodu wpłacenia wadium,
-   są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich treści.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty komisja przetargowa bierze pod uwagę jako jedyne kryterium zaoferowaną cenę.
W części niejawnej przetargu komisja przetargowa dokonuje szczegółowej analizy ofert
oraz wybiera najkorzystniejszą z nich lub stwierdza, że nie wybrała żadnej ze złożonych ofert.
W przypadku złożenia równorzędnych ofert komisja przetargowa organizuje dodatkowy przetarg ustny ograniczony do oferentów, którzy złożyli równorzędne oferty. Komisja zawiadamia tych oferentów o terminie dodatkowego przetargu oraz umożliwia im zapoznanie się z treścią równorzędnych ofert.
W dodatkowym przetargu ustnym ograniczonym oferenci zgłaszają ustnie kolejne postąpienia ceny powyżej najwyższej ceny zamieszczonej w równorzędnych ofertach, dopóki mimo trzykrotnego wywołania nie ma dalszych postąpień. O wysokości postąpień decydują uczestnicy przetargu, z tym że postąpienie nie może wynosić mniej niż 1% ceny wywoławczej, z zaokrągleniem w górę do pełnych dziesiątek złotych.
Przetarg uważa się za zamknięty z chwilą podpisania protokołu.
 
5. Wynik i skargi 
Przewodniczący komisji przetargowej zawiadamia na piśmie wszystkich, którzy złożyli oferty o wyniku przetargu w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia zamknięcia przetargu.
W terminie 3 dni roboczych od daty wywieszenia komunikatu o zamknięciu przetargu uczestnik przetargu może wnieść do Burmistrza Pieniężna skargę na czynności związane z przeprowadzeniem przetargu.
Burmistrz rozpatruje skargę w terminie 7 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Do czasu rozpatrzenia skargi czynności związane ze sprzedażą ulegają wstrzymaniu.
W przypadku nie zaskarżenia w wyznaczonym terminie czynności związanych z przeprowadzeniem przetargu albo w razie uznania skargi za niezasadną, Burmistrz podaje do publicznej wiadomości, wywieszając na tablicy ogłoszeń Urzędu na okres 7 dni, informację o wyniku przetargu.
Komunikat Burmistrza o wyniku przetargu zostanie umieszczony na okres 7 dni na stronie internetowej BIP.Pieniezno.pl/  oraz wywieszony na tablicach ogłoszeń Urzędu niezwłocznie po rozpatrzeniu ewentualnych skarg.
 
6.Umowa
Umowę kupna-sprzedaży( zgodnie z zał. nr 2 do ogłoszenia) z oferentem, którego oferta została wybrana, zawiera Burmistrz Pieniężna.
Przy podpisaniu umowy kupna sprzedaży oferent zobowiązany jest okazać dowód wpłaty całej kwoty i oryginały dokumentów, których kopie zostały załączone do oferty.
Organizator zastrzega prawo własności autobusu do chwili uiszczenia ceny z przetargu. Wydanie autobusu nastąpi po uiszczeniu ceny ustalonej w przetargu.
 
7. Zwrot wadium
Wadium wpłacone przez oferenta, który wygrał przetarg nie podlega zwrotowi i zalicza się je na poczet ceny zakupu autobusu.
W przypadku, gdy z przyczyn leżących po stronie oferenta, oferent, który wygrał przetarg nie zawarł umowy kupna w terminie 7 dni od daty pisemnego zawiadomienia o rozstrzygnięciu przetargu, wadium nie podlega zwrotowi.
Oferentom, których oferty zostały rozpatrzone negatywnie, wadium zostaje zwrócone przelewem na wskazany w ofercie rachunek bankowy nie później niż przed upływem 3 dni roboczych od dnia wywieszenia komunikatu Burmistrza o wyniku przetargu.
 
8. Burmistrz Pieniężna zastrzega sobie prawo wycofania autobusu wystawionego do przetargu oraz prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.
9. Informacje o przetargu
Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Pieniężnie  (tel.  55 237 4674) lub ze strony internetowej gminy BIP.Pieniezno.pl
 
 
  
 
Załącznik nr 1


OFERTA
 
Ja /my/ niżej podpisany/i/ odpowiadając na zaproszenie do wzięcia udziału w przetargu ogłoszonym przez Urząd Miejski w Pieniężnie na sprzedaż autobusu marki   Autosan  szkolny „Kleks” o numerze rejestracyjnym NBR  E 390, o numerze indentyfikacyjnym VIN    SUASW3 AAPIA021915,  rok produkcji 2001.
 
  zgodnie z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu oferuję/my/ za powyższy autobus niżej wymienioną cenę:
Wartość oferty netto  wynosi:...................................................zł   (minimalne postąpienie 1% ceny wywoławczej)
 
Słownie ……...................................................................................................................
 
1.DANE PODSTAWOWE:
 
Imię i nazwisko / nazwa / firma OFERENTA .................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Adres / siedziba OFERENTA
.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
Adres korespondencyjny
.....................................................................................................................................
Telefon, faks, tel. komórkowy ...................................................................................
   .........................................................................................................................................
 
2.DANE DODATKOWE:
Dane personalne osób upoważnionych do podpisania umowy:
 

      Imię i nazwisko ..........................................................................................................
Adres zamieszkania ........................................................................................................
Nr dowodu osobistego .........................................................................................

Określenie rachunku bankowego na który ma zostać zwrócone wadium
Wpłaty wadium w kwocie ……………………….. zł dokonałem/łam przelewem w dniu ............... r.
W przypadku przysługiwania mi zwrotu wadium w sytuacjach określonych w zasadach przetargu, proszę o przelanie wadium na rachunek bankowy: właściciel rachunku
...............................................................nr rachunku ..............................................................
 
OŚWIADCZAM/Y/, ŻE:
1.zapoznałem/liśmy/ się z warunkami przystąpienia do przetargu, nie wnoszę/simy/ do nich
   zastrzeżeń oraz uzyskałem/liśmy/ niezbędne informacje potrzebne do przygotowania oferty;
2.zapoznałem/liśmy/ się ze stanem technicznym oferowanego autobusu i w przypadku
  zawarcia ze mną umowy kupna sprzedaży nie będę wnosił uwag do przetargu.
3.zobowiązuję/emy/ się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i
  terminie wyznaczonym przez Sprzedającego.
4.zobowiązuję/emy/ się do wpłaty oferowanej kwoty za w/w. autobus w terminie do 7 dni od
  daty wystawienia faktury przez Sprzedającego;
5.Oświadczam także, że wszelkie dane zawarte w niniejszej ofercie odpowiadają
  rzeczywistości i złożone zostały przeze mnie zgodnie z prawdą
6.Do oferty dołączam/y następujące dokumenty:
a)dowód wniesienia wadium w wysokości ........... zł (słownie: …………………..
b)oryginał lub potwierdzona przez oferenta za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa
   w przypadku umocowania pełnomocnika do podpisania protokołu i zawarcia umowy kupna-
   sprzedaży, wraz z potwierdzoną przez oferenta kopią dowodu osobistego pełnomocnika;
   Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia przetargu oraz realizacji umowy sprzedaży .
                                                                           
                                                                                                                                         
                                                                                         ............................................
                                                                                                czytelny podpis OFERENTA
 dnia .....................................                                                             (pieczątka firmy)    
 
 
 
 
  
Załącznik nr 2

 
 
 
UMOWA KUPNA-SPRZEDAŻY
 
Zawarta w dniu ………………………… 2011 r. w Pieniężnie, pomiędzy Gminą Pieniężno reprezentowaną przez Burmistrza Pieniężna Kazimierza Kiejdo zwanym dalej Sprzedającym
a.........................................................................................................................................
…………………………………………………………………………………………
zwanym dalej Kupującym, o następującej treści:
§1
1. Zgodnie z wynikiem przeprowadzonego  przetargu nieograniczonego ofertowego na sprzedaż autobusu marki Autosan  Sprzedający będący właścicielem pojazdu oświadcza, że sprzedaje, a Kupujący nabywa autobus o numerze rejestracyjnym NBR  E 390., numerze fabrycznym SUASW3AAPIA021915,rok produkcji 2001 wraz  z wyposażeniem wg. protokołu przekazania będącego załącznikiem do niniejszej umowy.
2. Autobus jest wolny od wad prawnych, nie jest obciążony prawami na rzecz osób trzecich oraz nie toczy się żadne postępowanie, którego przedmiotem jest ten pojazd, ani nie stanowi on również przedmiotu zabezpieczenia.
§2
Cenę sprzedaży samochodu zgodnie ze złożoną przez Kupującego ofertą ustala się
na kwotę zł netto +23 % VAT………………: ……………………………. zł
słownie: …………………………………………………………………….
§3
1.  Na poczet ceny zaliczona zostaje kwota wadium w wysokości .....................................zł,
2. Do zapłaty pozostaje kwota zł  …………………… zł, którą Kupujący ureguluje przelewem na konto Sprzedającego nr ……………..na podstawie wystawionej faktury w terminie do 7 dni od daty jej wystawienia.  
§4
Wydanie przedmiotu sprzedaży nastąpi z miejsca postoju samochodu, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, po wpłynięciu na konto bankowe Sprzedającego kwoty określonej w § 3 ust.2.
§5
Ze strony Sprzedającego do podpisania protokołu, o którym mowa w § 4 umowy są upoważnione osoby : Piotrkowski Daniel i Czapliński Fryderyk
§6
 Z chwilą podpisania protokołu, o którym mowa w § 4 na Kupującego przechodzą wszelkie prawa  i obowiązki związane z przedmiotem umowy.
§7
1. Kupujący oświadcza, że znany jest mu stan techniczny autobusu określonego w § 1 niniejszej umowy, i oświadcza ponadto, iż z tego tytułu nie będzie rościł żadnych pretensji  do Sprzedającego.
2. Kupujący oświadcza, iż sprawdził oznaczenie numerów pojazdu z numerami w Dowodzie Rejestracyjnym.
§8
Wszelkie koszty związane z realizacją niniejszej umowy obciążają Kupującego.
§9
Wszelkie zmiany do umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§10
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają obowiązujące w tym zakresie przepisy Kodeksu cywilnego.
§ 11
Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach: dwa egzemplarze dla Sprzedającego oraz jeden egzemplarz dla Kupującego.
 
 
 
SPRZEDAJĄCY: ……………………………           KUPUJĄCY: …...………



Sprzedaż autobusu będzie zwolniona z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku VAT.

Powiadom znajomego