W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Pieniężno

 

ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno

 

tel. 55 237 46 00

 

email: urzad@pieniezno.pl

 

Skrzynka ePUAP – /ucc8u547w1/skrytka 

 

NIP: 582-156-21-96
REGON: 170748005

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Pieniężnie CPV:30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe na okres 02.01.2013 r. do 30.06.2013r.
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy OR 271.1.2012
Zamawiający Urzęd Miejski w Pieniężnie
Tryb zamówienia Zaproszenie do złożenia oferty cenowej
Wartość zamówienia poniżej 14 tyś EUR
Termin składania ofert
unieważnienie
Postępowanie zostało unieważnione

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
 
Urząd Miejski w Pieniężnie zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej na cykliczną dostawę materiałów biurowych w okresie  roku od  02.01.2013r. do 30.06.2013r.

Formularz ofertowy do wypełnienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. Wyszczególnienie zamówienia materiałów biurowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia, umowa na dostawę materiałów biurowych stanowi zał. nr 3.

Wyszczególnienie zawiera średnie roczne zapotrzebowanie. Ilość  faktyczna  zamówienia w ciągu roku może być mniejsza lub większa od średniej ilości podanych w wyszczególnieniu. Ceny podane w ofercie nie mogą ulec zmianie w okresie trwania umowy.

Do wypełnionego formularza ofertowego należy dołączyć wypełnione wyszczególnienie zamówienia materiałów biurowych. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy który spełni wymogi i złoży ofertę z najniższą ceną.

Wielkość zamówienia i terminy dostaw będą uzgadniane pisemnie lub telefonicznie na 5 dni przed każdą dostawa.

Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Pieniężnie , ul. Generalska 8, 14-520 Pieniężno.
Płatność przelewem z konta zamawiającego w ciągu 21 dni od otrzymania faktury VAT. Ofertę należy złożyć na druku zgodnym z załącznikiem nr 1 i załącznikiem nr 2 do niniejszego zaproszenia do dnia 27 grudnia 2012r. do godziny 12.00 (decyduje data i godzina wpływu do zamawiającego).

Ofertę należy złożyć w formie  papierowej w zaklejonej kopercie z dopiskiem ,,Dostawa materiałów biurowych,, .

Osoba upoważnioną do kontaktu z oferentami z ramienia zamawiającego jest Łucja Dańczuk Kierownik Wydziału Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Pieniężnie  55 237 46 00.

Załączniki:
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3

Załączniki

Powiadom znajomego