Całoroczne utrzymanie czystości i porządku na terenie Pieniężna w roku 2016
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Całoroczne utrzymanie czystości i porządku na terenie Pieniężna w roku 2016. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | IN. 271.1.4.2015 |
Zamawiający | Gmina Pieniężno |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | powyżej 30 tyś. euro |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Urząd Miejski w Pieniężnie, ul. Generalska 8 |
Działając na podstawie art. 92 ustawy - prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907), zawiadamia się, że w postępowaniu na: "Całoroczne utrzymanie czystości i porządku na terenie Pieniężna w roku 2016" została wybrana oferta złożona przez Miszel Spółkę z o.o. z Pieniężna, na kwotę 190 084,32 brutto.
Do przetargu zgłosiła się tylko jedna firma.
SIWZ - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
90.62.00.00-9 – usługi odśnieżania
90.61.10.00-3 – usługi zamiatania ulic
3.1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu czystości i porządku ulic, chodników i placów na terenie Pieniężna wraz z ich zimowym utrzymaniem.
3.2. Zakres robót będzie obejmował:
- utrzymywanie czystości ulic, chodników i placów – usuwanie zanieczyszczeń minimum 2 razy w tygodniu,
- opróżnianie rozmieszczonych na terenie miasta koszy ulicznych co najmniej 2 razy
w tygodniu lub w zależności od potrzeb, a w okresie letnim tj. od miesiąca maja do miesiąca września co najmniej 3 razy w tygodniu,
- obsługa imprez plenerowych (ustawianie i opróżnianie pojemników na śmieci),
- lustrację terenu i bieżące usuwanie odpadów komunalnych (papiery, butelki, puszki, gałęzie, opakowania plastykowe, itp.),
- systematyczne usuwanie chwastów rosnących przy krawężnikach i obrzeżach,
- wywożenie nieczystości z ulic, chodników, placów i koszy ulicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- w przypadku wystąpienia anomalii pogodowych (ulewne opady deszczu, silne wichury itp.) przystąpienie do usuwania ich skutków w okresie nie dłuższym niż 2 godziny po ich ustąpieniu,
- interwencyjny wywóz śmieci zgromadzonych na terenie miasta,
- uprzątanie bieżące z jezdni i chodników zabitych zwierząt,
- odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni lub gołoledzi z ulic, chodników
i placów wraz z posypywaniem mieszanką soli,
- skutki zjawiska powodującego śliskość (gołoledź, śliskość pośniegowa, lodowica, szadź itp.), należy usunąć w ciągu 2 godzin od jego wystąpienia,
- wywóz nadmiaru śniegu z ulic, chodników i placów w przypadku nagromadzenia się takiej ilości śniegu, która utrudniać będzie ruch pieszy lub kołowy,
- utrzymanie czystości ulic, chodników i placów w okresie bezśnieżnym,
- odśnieżanie należy prowadzić na całej szerokości jezdni usuwając śnieg na pobocze,
- zapewnienie przejezdności wyjazdów i skrzyżowań ze wszystkich dróg bocznych na drogi główne,
- odśnieżanie przeprowadzać nie później niż po dwóch godzinach od zaprzestania opadów, przy odśnieżaniu chodników należy zastosować taki sprzęt aby nie doszło do uszkodzenia nawierzchni i urządzeń.
Ogłoszenie o zamówieniu na stronie Urzędu Zamówień Publicznych
Załącznik nr 1 - formularz oferty
Załącznik nr 2 - Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń
Załącznik nr 5 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia
Załącznik nr 6 - Oświadczenie oferenta
Załącznik nr 8 - Projekt umowy