Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy
Kod wydziału:
GK
Nazwa usługi:
Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy
Podstawa prawna:
-
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.);
-
Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.)
Potrzebne dokumenty:
-
Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy odbywa się na wniosek zainteresowanego (wzór wniosku w załączeniu)
Do wniosku należy dołączyć:-
kopię mapy zasadniczej (lub katastralnej w skali 1:500 lub 1:1000, 1:2000 w przypadku inwestycji liniowych), przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego, obejmującej teren, którego wniosek dotyczy i obszar, na który inwestycja będzie oddziaływać, z zaznaczeniem granic terenu objętego wnioskiem – 3 egz.;
-
graficznie przedstawiony planowany sposób zagospodarowania terenu oraz charakterystyka zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym przeznaczenie i gabaryty projektowanych obiektów budowlanych;
-
wypis z rejestru gruntów.
-
Wysokość opłat:
Opłata skarbowa zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635 ze zm.) w wysokości 107 zł;
opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa – 17 zł.
Dokładne określenie miejsca wykonywania usługi:
Dokumenty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pieniężnie, ul. Generalska 8.
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Gospodarki Komunalnej UM w Pieniężnie,
pokój 22,
tel. 055 237 46 00 lub 055 237 46 71,
w godz. 7.30 – 15.30.
Czas realizacji usługi:
do 30 dni, w sprawach skomplikowanych do 60 dni (Zgodnie z art.35 Kodeksu postępowania administracyjnego)
Informacje o trybie odwoławczym:
Zgodnie z art.127 § 2 oraz 129 § 1 i § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego od decyzji służy stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Elblągu, ul. Zw. Jaszczurczego 14A, za pośrednictwem Burmistrza Pieniężna w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Ulgi:
Pliki do pobrania: