W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Pieniężno

 

ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno

 

tel. 55 237 46 00

 

email: urzad@pieniezno.pl

 

Skrzynka ePUAP – /ucc8u547w1/skrytka 

 

NIP: 582-156-21-96
REGON: 170748005

Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy

Kod wydziału:

GK


Nazwa usługi:

Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy


Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.);
  • Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.)


Potrzebne dokumenty:

  • Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy odbywa się na wniosek zainteresowanego (wzór wniosku w załączeniu)
    Do wniosku należy dołączyć:
    • kopię mapy zasadniczej (lub katastralnej w skali 1:500 lub 1:1000, 1:2000 w przypadku inwestycji liniowych), przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego, obejmującej teren, którego wniosek dotyczy i obszar, na który inwestycja będzie oddziaływać, z zaznaczeniem granic terenu objętego wnioskiem – 3 egz.;
    • graficznie przedstawiony planowany sposób zagospodarowania terenu oraz charakterystyka zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym przeznaczenie i gabaryty projektowanych obiektów budowlanych;
    • wypis z rejestru gruntów.


Wysokość opłat:

Opłata skarbowa zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635 ze zm.) w wysokości 107 zł;

opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa – 17 zł.


Dokładne określenie miejsca wykonywania usługi:

Dokumenty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pieniężnie, ul. Generalska 8.
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Gospodarki Komunalnej UM w Pieniężnie,
pokój 22,
tel. 055 237 46 00 lub 055 237 46 71,
w godz. 7.30 – 15.30.


Czas realizacji usługi:

do 30 dni, w sprawach skomplikowanych do 60 dni (Zgodnie z art.35 Kodeksu postępowania administracyjnego)


Informacje o trybie odwoławczym:

Zgodnie z art.127 § 2 oraz 129 § 1 i § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego od decyzji służy stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Elblągu, ul. Zw. Jaszczurczego 14A, za pośrednictwem Burmistrza Pieniężna w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.


Ulgi:

Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635 ze zm.).


Pliki do pobrania:

Załączniki

Powiadom znajomego