W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Pieniężno

 

ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno

 

tel. 55 237 46 00

 

email: urzad@pieniezno.pl

 

Skrzynka ePUAP – /ucc8u547w1/skrytka 

 

NIP: 582-156-21-96
REGON: 170748005

Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko pracy

BURMISTRZ PIENIĘŻNA
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
w Urzędzie Miejskim w Pieniężnie
ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno

nazwa stanowiska pracy: Referent w Wydziale Promocji i Informacji

1. Wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie,

b) wykształcenie wyższe – kierunek turystyka, zarządzanie zasobami ludzkimi, polityka regionalna,

c) niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych,

d) nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

a) dobra znajomość obsługi komputera i oprogramowania biurowego,

b) znajomość jednego języka obcego w stopniu przynajmniej podstawowym.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) obsługa Punktu Informacji Turystycznej,

b) promowanie walorów przyrodniczych, historycznych, kulturalnych, turystycznych i gospodarczych gminy,

c) gromadzenie informacji o dostępnych źródłach finansowania projektów związanych z rozwojem zasobów ludzkich, turystyką, edukacją, kulturą.

4. Wymagane dokumenty:

a) życiorys (CV),

b) list motywacyjny,

c) dokument poświadczający wykształcenie / dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów,

d) kwestionariusz osobowy,

e) kserokopie świadectw pracy,

f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

g) zaświadczenie lekarskie stwierdzające dobry stan zdrowia,

h) oświadczenie o nie karalności.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pieniężnie na adres: 14-420 Pieniężno, ul. Generalska 8 w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwiskiem i imieniem kandydata oraz dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Referenta w Wydziale Promocji i Informacji” w terminie do dnia 5 lutego 2007r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Pieniężnie po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Pieniężno (https://bip.pieniezno.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Pieniężnie przy ul. Generalskiej 8.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)”.

Powiadom znajomego