W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Pieniężno

 

ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno

 

tel. 55 237 46 00

 

email: urzad@pieniezno.pl

 

Skrzynka ePUAP – /ucc8u547w1/skrytka 

 

NIP: 582-156-21-96
REGON: 170748005

Nabór na wolne stanowisko pracy do Biura Obsługi Rady

Urząd Miejski w Pieniężnie ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy do Biura Obsługi Rady.

Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów magisterskich),
d) kwestionariusz osobowy,
e) kserokopie świadectw pracy, w tym co najmniej trzyletni staż pracy w obsłudze rady
f) zaświadczenie lekarskie stwierdzające dobry stan zdrowia,
g) oświadczenie o niekaralności.

Dokumenty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pieniężnie, ul. Generalska 8 do dnia 8 lutego 2008 roku.





INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
URZĄD MIEJSKI W PIENIĘŻNIE

Stanowisko: Inspektor w Wydziale Organizacyjnym – Biuro Obsługi Rady.

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana: Pani Krystyna Szkólnik – Piotrkowska.

Uzasadnienie dokonanego wyboru: spełnia wszystkie wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze.

Burmistrz Pieniężna
Kazimierz Kiejdo

Pieniężno, 15 luty 2008 r.


Powiadom znajomego