W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Pieniężno

 

ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno

 

tel. 55 237 46 00

 

email: urzad@pieniezno.pl

 

Skrzynka ePUAP – /ucc8u547w1/skrytka 

 

NIP: 582-156-21-96
REGON: 170748005

Ogłoszenie Burmistrza o naborze na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Pieniężnie

BURMISTRZ PIENIĘŻNA
ogłasza nabór na stanowisko pracy
w Urzędzie Miejskim w Pieniężnie
ul. Generalska 8
14 – 520 Pieniężno

Inspektor w Wydziale Inwestycji i Ochrony Środowiska


1. Wymagania niezbędne:
a) Obywatelstwo polskie
b) Wykształcenie wyższe – kierunek budownictwo
c) Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych
d) Nieposzlakowana opinia

2. Wymagania dodatkowe:
a) Wskazane posiadanie uprawnień budowlanych
b) Umiejętność obsługi komputera i oprogramowania biurowego (pakiet Office, program do kosztorysowania, korzystanie z internetu i poczty elektronicznej)
c) Wskazane doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub państwowej

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Prowadzenie spraw w zakresie inwestycji i remontów realizowanych ze środków własnych gminy i współfinansowanych ze środków strukturalnych;
b) Prowadzenie kompleksowego procesu przygotowywania inwestycji do realizacji;
c) Przekazywanie zakończonych inwestycji do użytkowania wraz z niezbędnymi dokumentami;
d) Współdziałanie ze Starostwem Powiatowym, Powiatowym Inspektorem Nadzoru oraz konserwatorem zabytków.

4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV)
b) list motywacyjny
c) dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/
d) kwestionariusz osobowy
e) kserokopie świadectw pracy,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
g) zaświadczenie lekarskie stwierdzające dobry stan zdrowia,
h) oświadczenie o nie karalności

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pieniężnie na adres: 14 – 520 Pieniężno, ul. Generalska 8 w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwiskiem i imieniem kandydata oraz dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Wydziale Inwestycji i Ochrony Środowiska w terminie do dnia 18 lipca 2008 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Pieniężnie po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.pieniezno.pl / oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Pieniężnie przy ul. Generalskiej 8.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990r. o pracownikach samorządowych ( tekst jednolity Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)”.

Powiadom znajomego