W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Pieniężno

 

ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno

 

tel. 55 237 46 00

 

email: urzad@pieniezno.pl

 

Skrzynka ePUAP – /ucc8u547w1/skrytka 

 

NIP: 582-156-21-96
REGON: 170748005

Monitoring granty PPGR

Informacja o konieczności złożenia oświadczeń dotyczących sprzętu komputerowego otrzymanego w ramach programu grantowego Granty PPGR
    


Zgodnie z koniecznością procedury monitorowania utrzymania efektów projektu Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR”  obowiązkiem Obdarowanego jest coroczne (przez okres 2 lat) składanie oświadczeń o wykorzystywaniu sprzętu komputerowego zgodnie z celami projektu grantowego związanymi z edukacją (w tym edukacją zdalną) dzieci z rodzin z obszarów dotkniętych skutkami likwidacji Państwowych Gospodarstw Rolnych.

W związku z powyższym prosimy o uzupełnienie oświadczenia i złożenie go do siedziby Urzędu Miejskiego w Pieniężnie (sekretariat pokój nr 14) 
  w terminie do dnia 4.08.2023 r.

Załączniki

Powiadom znajomego