W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Pieniężno

 

ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno

 

tel. 55 237 46 00

 

email: urzad@pieniezno.pl

 

Skrzynka ePUAP – /ucc8u547w1/skrytka 

 

NIP: 582-156-21-96
REGON: 170748005

Obwieszczenie

OBWIESZCZENIE

 

Na podstawie art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020r. poz. 256)

 

Burmistrz Pieniężna

zawiadamia strony o zakończeniu postępowania administracyjnego.

 

W toku postępowania w przedmiocie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia pn: „Budowa zespołu farm fotowoltaicznych Pakosze  o łącznej mocy do 2MW na działkach nr 55/1 i 55/2 obręb Pakosze, gmina Pieniężno”. 

 

- Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Olsztynie w dniu 03.02.2021r. wydał postanowienie (znak WSTE.4220.11.2021.JM.) stwierdzając, że dla ww. przedsięwzięcia nie ma potrzeby przeprowadzania oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko  i w związku z tym nie ma potrzeby opracowania raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko,

 

- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Braniewie w dniu 08.02.2021r, wydał opinie sanitarną (znak: ZNS.4464.4.2021), stwierdzając, że dla ww. przedsięwzięcia nie ma potrzeby przeprowadzania oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko,

 

- Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie w dniu 02.02.2021r. (data wpływu do tut. Urzędu 08.02.2021r.) wydało opinię (znak: GD.ZZŚ.2.435.24.2021.PK) stwierdzając, że dla ww. przedsięwzięcia nie ma potrzeby przeprowadzania oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, wskazując na konieczność uwzględnienia wskazanych w opinii warunków  i wymagań.

 

Jednocześnie informuje się, że w przedmiotowej sprawie został zgromadzony materiał dowodowy. Strony postępowania zgodnie z art. 10§1 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego mogą zapoznać się z treścią dokumentacji sprawy, w tym z treścią ww. opinii uzgadniających warunki realizacji przedsięwzięcia, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Pieniężnie, ul. Generalska 8, Wydział Gospodarki Komunalnej (pokój 22, w godz. 7.30 – 15.00) oraz wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, w terminie 7 dni od otrzymania niniejszego zawiadomienia.

Załączniki

Powiadom znajomego