W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Pieniężno

 

ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno

 

tel. 55 237 46 00

 

email: urzad@pieniezno.pl

 

Skrzynka ePUAP – /ucc8u547w1/skrytka 

 

NIP: 582-156-21-96
REGON: 170748005

GK.6220.1.3.2021

Pieniężno, dnia 07 maja 2021r.

GK.6220.1.3.2021


OBWIESZCZENIE


Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020r. poz. 256) w związku z art. 73 ust. 1 oraz art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz  o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2021, poz. 247),


[START] Burmistrz Pieniężna

zawiadamia strony o wszczęciu postępowania administracyjnego [KONIEC]


na wniosek inwestora PCWO Energy Projekt Sp. zo.o., ul. Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa w sprawie o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia pn: „Budowa Farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na części działki nr 5/43 obręb Piotrowiec, gmina Pieniężno”.
 

Jednocześnie informuję, że pismem z dnia 07 maja 2021r. wystąpiono do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Braniewie oraz Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie  w Elblągu, w celu zasięgnięcia opinii, co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby – co do zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.

Zgodnie z art. 10 K.p.a. zapewnia się stronom czynny udział w każdym stadium postępowania oraz możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań przed wydaniem decyzji.

 

Dokumentacja dotycząca ww. postępowania znajduje się w Urzędzie Miejskim  w Pieniężnie, ul. Generalska 8, Wydział Gospodarki Komunalnej (pokój 22, w godz. 7.30 – 15.00).

 

Wywieszono dnia ……………………….
 
Zdjęto dnia ………………………………

Pieczęć organu i podpis osoby odpowiedzialnej

Załączniki

Powiadom znajomego