W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Pieniężno

 

ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno

 

tel. 55 237 46 00

 

email: urzad@pieniezno.pl

 

Skrzynka ePUAP – /ucc8u547w1/skrytka 

 

NIP: 582-156-21-96
REGON: 170748005

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 235 972,00 PLN (słownie złotych: milion trzysta dwadzieścia pięć tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt dwa) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Pieniężno
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia 1 235 972,00
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wybrano ofertę Braniewsko-Pasłęckiego Banku Spółdzielczego z/s w Pasłęku ul. Westerplatte 17, 14-400 Pasłęk. Cena oferty: 227.858,70.
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym na udzielenie kredytu w wysokości
1.235.972,00 PLN

dla

Gmina Pieniężno
ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno

Tryb zamówienia
PRZETARG NIEOGRANICZONY

o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.
( poniżej 211 000 euro)
adres strony internetowej na której umieszczone będą poszczególne Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.pieniezno.pl

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 235 972,00 PLN (słownie złotych: milion trzysta dwadzieścia pięć tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt dwa) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek

Kod CPV: 66.13.00.00-0 (usługi udzielania kredytu)

Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
Waluta kredytu: złoty polski (PLN)
Okres spłaty – do 31 grudnia 2014r.

Spłata kapitału – od 31 stycznia 2008r. do 31 grudnia 2014r. w miesięcznych ratach, na podstawie informacji przekazanej przez Bank. Dopuszcza się wstępne informowanie przez bank w drodze faxu w terminie 7 dni przed datą płatności rat kapitałowych.

Spłata odsetek – od dnia uruchomienia kredytu w okresach miesięcznych, na koniec każdego miesiąca, na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank. Dopuszcza się wstępne informowanie przez Bank w drodze faxu w terminie 7 dni przed datą płatności odsetek.

Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek od zaciągniętego kredytu.

W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty.

Oprocentowanie – według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stała marżę banku:
- stopa bazowa WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej.
- stała dla całego okresu kredytowania marża banku

Dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 1M w wysokości 4,95 % z dnia 10 października 2007r.

Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia.

Kredyt będzie dostępny najpóźniej w dniu następnym po dniu podpisania umowy, W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów). O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje w formie pisemnej wykonawcę.

Prowizja od udzielonego kredytu – płatna będzie jednorazowo w dniu wypłaty kredytu.

Kredyt będzie zabezpieczony w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Termin wykonania zamówienia:

Data postawienia kredytu do dyspozycji - najpóźniej w dniu następnym po dniu podpisania umowy.

Termin spłaty kredytu: do 31 grudnia 2014r.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w szczególności wynikające z ustawy Prawo bankowe)
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia – art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych.

Ocena spełnienia warunków będzie polegała na sprawdzeniu, czy wszystkie złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty są zgodne z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (metoda ocen: spełnia – nie spełnia).

Zamawiający żąda wniesienia (pod rygorem wykluczenia z postępowania) do dnia 11 grudnia 2007r. godz. 10.30 wadium w wysokości 5.000,00zł.

Kryteria oceny oferty - cena (obejmująca wszystkie koszty) - 100 procent.

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego lub przesłać na adres Zamawiającego do dnia 11.12.2007r. do godz. 10.30 pokój nr 14 (sekretariat ).

Termin związania ofertą - 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można otrzymać w Urzędzie Miejskim w Pieniężnie, ul. Generalska 8 pok. Nr 5 w godzinach 9.00– 15.00 od poniedziałku do piątku (bezpłatnie ).

Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest:
Stanowisko: imię i nazwisko tel.
Skarbnik Gminy
Kazimiera Kołek
tel. /055/ 2436086
tel/fax. /055/ 2436159

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.12.2007r. o godz. 11.00 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Pieniężnie , ul. Generalska 8 , pok. Nr 12.

Ogłoszenie umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dn. 27.11.2007r.

Strona internetowa bip.pieniezno.pl w dniu 27.11.2007r.

Tablica ogłoszeń w siedzibie zamawiającego

Burmistrz Kazimierz Kiejdo

Pieniężno, dn. 21.11.2007r

Do pobrania:

Ogłoszenie o przetargu

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
Załącznik nr 1 do SIWZ
Załącznik nr 2 do SIWZ
Załącznik nr 3 do SIWZ



[2007-12-04] Niżej zamieszczono odpowiedzi na pytania oferentów wraz z wymaganymi załącznikami:

Odpowiedź na pytania oferentów

Uchwały budżetowe:
Uchwała budżetowa na rok 2007
Uchwała budżetowa na rok 2008

Sprawozdania finansowe:
Sprawozdanie rb-Z na dzien 31-12-2006
Sprawozdanie Rb-NDS na dzien 31-12-2006
Sprawozdanie Rb-Z na dzien 30-09-2007
Sprawozdanie Rb-NDS na dzien 30-09-2007

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie:
Uchwała, opinia RIO ws sprawozdania z wykonania budzetu za rok 2006
Uchwała opinia RIO ws absolutorium za rok 2006
Uchwała, opinia RIO o projekcie budżetu na rok 2007
Uchwała, opinia RIO o możliwosci spłaty zaciąganego przez gmine kredytu

Źródła finansowania deficytu:
Źródła finansowania deficytu w roku 2007
Źródła finansowania deficytu w roku 2008
Uchwała Rady Miejskiej o zaciągnięciu kredytu na pokrycie planowanego na rok 2008 deficytu

Zaświadczenia z ZUS i US:
Zaświadczenie o niezaleganiu w płaceniu składek ZUS
Zaświadczenie z ZUS o niefigurowaniu jako płatnik składek w Centralnym Rejestrze Płatników Składek
Zaświadczenie z US o niezaleganiu w podatkach

Zaświadczenia o wyborze burmistrza:
Zaświadczenie o wyborze burmistrza
Wyciąg z protokołu o ślubowaniu burmistrza



[2007-12-06] Niżej zamieszczono odpowiedzi na pytania oferentów wraz z wymaganymi załącznikami:


Odpowiedź na pytania oferentów

Sprawozdania finansowe:
Sprawozdanie Rb-N na dzien 31-12-2006
Sprawozdanie Rb-N na dzien 30-09-2007



[2007-12-18] Niżej zamieszczono informację o wynikach przetargu:

Informacja o wyniku przetargu

Załączniki

Powiadom znajomego