W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Pieniężno

 

ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno

 

tel. 55 237 46 00

 

email: urzad@pieniezno.pl

 

Skrzynka ePUAP – /ucc8u547w1/skrytka 

 

NIP: 582-156-21-96
REGON: 170748005

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na cykliczną dostawę materiałów biurowych w okresie roku od 01.01.2010 do 31.12.2010 r.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy OR341/40/2009
Zamawiający Urząd Miejski w Pieniężnie
Tryb zamówienia Zaproszenie do złożenia oferty cenowej
Wartość zamówienia .
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
w odpowiedzi na zaproszenie do złożenia oferty cenowej na dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Pieniężnie na okres od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. wpłynęło 2 n/w oferty: 1. ,,ESCOM’’ Biuroserwis ul. Świętojańska 11 14-500 Braniewo Dariusz Schulz, wartość oferty: 8.884,67 zł 2. ,, SKIBA PERFECT’’, ul.. 1 Maja 2 14-520 Pieniężno ,wartość oferty 8.746,63 zł Wobec powyższego jako ofertę najkorzystniejszą wybrano ofertę cenową nr 2: Wykonawca: ,, SKIBA PERFECT’’, ul.. 1 Maja 2 14-520 Pieniężno, za cenę brutto: 8.746.63 zł
Pieniężno, dn. 14.12.2009
OR 341 / 40 / 2009

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

Urząd Miejski w Pieniężnie zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej na cykliczną dostawę materiałów biurowych w okresie roku od 01.01.2010 do 31.12.2010 r.

Formularz ofertowy do wypełnienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. Wyszczególnienie zamówienia materiałów biurowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia, natomiast umowa na dostawę materiałów biurowych stanowi zał. nr 3.

Wyszczególnienie zawiera średnie roczne zapotrzebowanie.

Ilość faktyczna zamówienia w ciągu roku może być mniejsza lub większa od średniej ilości podanych w wyszczególnieniu.

Ceny podane w ofercie nie mogą ulec zmianie w okresie trwania umowy.

Do wypełnionego formularza ofertowego należy dołączyć wypełnione wyszczególnienie zamówienia materiałów biurowych.

Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który spełni wymogi i złoży ofertę z najniższą ceną. Wielkości zamówienia i terminy dostaw będą uzgadniane pisemnie lub telefonicznie na 5 dni przed dostawą.

Miejsce dostawy: Urząd Miejski , ul. Generalska 8, 14-520 Pieniężno.

Płatność przelewem z konta zamawiającego w ciągu 21 dni od otrzymania faktury VAT.

Ofertę należy złożyć na druku zgodnym z załącznikiem nr 1 do niniejszego zaproszenia do dnia 22.12.2009 r. do godziny 12:00 (decyduje data i godzina wpływu do zamawiającego).

Ofertę należy złożyć w formie papierowej lub elektronicznej na adres urząd@pieniezno.pl lub faksem na nr 0 55 237 46 01

Osoba upoważnioną do kontaktu z oferentami z ramienia Zamawiającego jest Łucja Dańczuk Inspektor Wydziału Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Pieniężnie 0 55 237 46 00.

pliki do pobrania:

załącznik 1 - Wyszczególnienie zamówienia
załącznik 2 - Formularz ofertowy
załącznik 3 - Wzor umowy

Załączniki

Powiadom znajomego