W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Pieniężno

 

ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno

 

tel. 55 237 46 00

 

email: urzad@pieniezno.pl

 

Skrzynka ePUAP – /ucc8u547w1/skrytka 

 

NIP: 582-156-21-96
REGON: 170748005

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na opracowanie dokumentacji projektowej zadania: "Remont wieży dawnego kościoła ewangelickiego w Pieniężnie".
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy IN.271.2.1.2013
Zamawiający Gmina Pieniężno
Tryb zamówienia Zaproszenie do złożenia oferty cenowej
Wartość zamówienia poniżej 14 tyś.
Termin składania ofert
unieważnienie
Złożone oferty znacząco przekroczyły kwotę którą Zamawiający zabezpieczył na realizację zamówienia. Postępowanie zostaje unieważnione.
IN.271.2.1.2013 
Pieniężno, dnia 10.01.2013 r.
 
 
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej 
 
Gmina Pieniężno zaprasza do złożenia oferty cenowej na opracowanie dokumentacji projektowej zadania – „Remont wieży dawnego kościoła ewangelickiego w Pieniężnie”.
 
 
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej niezbędnej do przeprowadzenia remontu na obiekcie zabytkowym
 
Zakres i warunki robót objętych niniejszym zaproszeniem
W zakres dokumentacji wchodzić będzie:
- projekt budowlany
- inwentaryzacja techniczna obiektu
- orzeczenie konstrukcyjne ze wskazaniami remontowymi
- przedmiar robót
- kosztorys inwestorski
- kosztorys ofertowy
- wykonanie adaptacji dzwonnicy na punkt widokowy
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
- informacja dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
- dokumentacja musi zostać uzgodniona z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków
 
Zakres robót przedstawiony w wytycznych konserwatorskich na dokumentację i remont wieży dawnego kościoła ewangelickiego:
- adaptacja dzwonnicy na cele wystawowe i wieżę widokową
- należy przeprowadzić stabilizację konstrukcji
- wykonać remont zwieńczenia, który najprawdopodobniej będzie polegał na wymianie hełmu i narożnych sterczyna nowe, drewniane, pokryte blachą z zachowaniem ich historycznego kształtu
- konieczna jest wymiana wewnętrznych konstrukcji drewnianych i zaprojektowanie nowych podestów oraz schodów drewnianych
- remont elewacji zewnętrznych z cegły licowej należy przeprowadzić metodami konserwatorskimi wraz z odtworzeniem zniszczonych fragmentów detalu elewacyjnego
- należy zachować wielkość i kształt otworów okiennych i drzwiowych oraz drewniane żaluzje. Stolarka drewniana drzwi wejściowych winna być zaprojektowana indywidualnie
- konieczne jest zabezpieczenie otworu – dawnego przejścia z poddasza kościoła
- wewnętrzne ściany wieży dzwonnej winny być otynkowane tynkiem piaskowo – wapiennym i pozostawienie bez malowania
- ze względu na ochronę prawną wieży poprzez wpis do rejestru zabytków, na wszystkie prace należy uzyskać stosowne pozwolenia konserwatorskie.
Zakres robót oprócz w/w powinien obejmować wszystkie prace remontowe niezbędne do wykonania , wynikające z orzeczenia konstrukcyjnego.
 
Powyższe opracowanie należy wykonać w 4 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egzemplarz  w wersji elektronicznej (na nośniku , np. płyta CD, DVD)
 
 
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień dotyczący remontu budynku wpisanego do rejestru zabytków  
 
Termin wykonania zamówienia: do dnia 30 kwietnia 2013 r.
 
Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy posiadający stosowne uprawnienia.
Złożenie oferty w wyznaczonym terminie.
 
Termin i miejsce złożenia oferty:
Złożenie oferty do dnia 24 stycznia 2013r. w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pieniężnie
ul. Generalska 8, 14-520 Pieniężno do godziny 12:00.
 
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- oferta określająca cenę wykonania zamówienia – załącznik nr 1 do zapytania
- Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania i posiadaniu uprawnień – załącznik nr 2 do zapytania
 
Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów
- oferta wraz z wymaganymi dokumentami musi zostać złożona w formie pisemnej w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pieniężnie ul. Generalska 8, 14-520 Pieniężno przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert tj. 24 stycznia 2013 r., do godz. 12:00.
- Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego ofertę uzna za najkorzystniejszą wskazując miejsce i termin podpisania umowy.
- do kontaktów z wykonawcami upoważniony jest Pan Mateusz Sobieszczuk kierownik Wydziału Inwestycji w Urzędzie Miejskim w Pieniężnie w dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 – 15:30 pod nr telefonu 55 237 46 60
 
Opis sposobu przygotowania ofert.
Ofertę należy przygotować w języku polskim, w formie pisemnej.
 
Opis sposobu obliczania ceny.
Cena oferty winna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie wykonawca przy realizacji zamówienia i powinna być określona do dwóch miejsc po przecinku
Kryterium wyboru oferty : Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który złoży ofertę zawierającą najniższą cenę.

 pliki do pobrania:
Zdjęcia :
- {2}
- {3}



Załączniki

Powiadom znajomego