W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Pieniężno

 

ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno

 

tel. 55 237 46 00

 

email: urzad@pieniezno.pl

 

Skrzynka ePUAP – /ucc8u547w1/skrytka 

 

NIP: 582-156-21-96
REGON: 170748005

Uchwała nr II/7/06

Szczegóły
jakiego organu Rady Miejskiej w Pieniężnie
z dnia
w sprawie ustalenia czynności w sprawach z zakresu prawa pracy, które wobec Burmistrza Pieniężna dokonuje Przewodniczący Rady Miejskiej.
na podstawie art. 4 pkt 1 ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 – tekst jednolity z późn. zm.) Rada Miejska uchwala, co następuje:

§ 1. Czynności w sprawach z zakresu prawa pracy za Radę Miejską w Pieniężnie jako pracodawcę samorządowego wobec Burmistrza Pieniężna dokonywał będzie Przewodniczący Rady Miejskiej w Pieniężnie.

§ 2. Uchwała nie obejmuje prawa do ustalania przez Przewodniczącego Rady wynagrodzenia Burmistrza Pieniężna.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Pieniężnie.

Przewodniczący Rady Miejskiej
Leon Kmiotek

Powiadom znajomego