W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Pieniężno

 

ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno

 

tel. 55 237 46 00

 

email: urzad@pieniezno.pl

 

Skrzynka ePUAP – /ucc8u547w1/skrytka 

 

NIP: 582-156-21-96
REGON: 170748005

Uchwała nr XXXV/227/22

Szczegóły
jakiego organu Rady Miejskiej w Pieniężnie
z dnia
w sprawie przejęcia przez Gminę Pieniężno prowadzenia zadań z zakresu administracji rządowej, dotyczących utrzymania grobów i cmentarzy wojennych.
na podstawie podstawie art. 18 ust. 2 pkt 11 i art. 8 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. 2022.559 ze zmianami) Rada Miejska w Pieniężnie uchwala, co następuje:

§ 1. Gmina Pieniężno przyjmuje do realizacji prowadzenie w 2022 r. zadań z zakresu administracji rządowej dotyczących utrzymania grobów i cmentarzy wojennych, znajdujących się na terenie gminy Pieniężno.

§ 2. Zobowiązuje się Burmistrza Pieniężna do zawarcia porozumienia z Wojewodą Warmińsko-Mazurskim określającego obowiązki stron porozumienia w zakresie utrzymania grobów 
i cmentarzy wojennych oraz sposobu finansowania.

§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Pieniężna.

§4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Pieniężnie.

 


Przewodniczący Rady Miejskiej
Krzysztof Kisiel

 

Powiadom znajomego