W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Pieniężno

 

ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno

 

tel. 55 237 46 00

 

email: urzad@pieniezno.pl

 

Skrzynka ePUAP – /ucc8u547w1/skrytka 

 

NIP: 582-156-21-96
REGON: 170748005

Uchwała nr I/7/24

Szczegóły
jakiego organu Rady Miejskiej w Pieniężnie
z dnia
w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
na podstawie art. 18b ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 609) zgodnie z § 64 ust. 1 Statut Gminy Pieniężno (Dz. Urz. Woj. Warm. – Maz, poz. 1375 z dnia 25 lipca 2019 r.) Rada Miejska w Pieniężnie uchwala, co następuje :

§ 1. Na Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji wybrano Pana Pawła WOŹNICĘ.

§ 2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Pieniężnie.

Przewodniczący Rady Miejskiej
Andrzej Grzegorczyk

 

 

Załączniki

Powiadom znajomego