W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Pieniężno

 

ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno

 

tel. 55 237 46 00

 

email: urzad@pieniezno.pl

 

Skrzynka ePUAP – /ucc8u547w1/skrytka 

 

NIP: 582-156-21-96
REGON: 170748005

Uchwała nr II/12/24

Szczegóły
jakiego organu Rady Miejskiej w Pieniężnie
z dnia
w sprawie zmiany Uchwały Nr XLIV/279/23 w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta i gminy Pieniężno.
na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15, art. 40 ust. 1, art. 41 ust. 1 i art. 42 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (jednolity tekst: Dz.U. z 2024 r. poz. 609 z późn. zm.) oraz art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (jednolity tekst: Dz. U. z 2024 r. poz. 399), po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Braniewie, Rada Miejska w Pieniężnie uchwala, co następuje:
Uchwała opublikowana w
Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego z dnia poz. 3343

§ 1. W załączniku nr 1 do Uchwały Nr XLIV/279/23 Rady Miejskiej w Pieniężnie z dnia 12 stycznia 2023r., wprowadza się następujące zmiany:

- ROZDZIAŁ IV § 4 ust. 1 pkt 2) otrzymuje brzmienie:

„tereny wiejskie – w okresie czerwiec – sierpień dwa razy w miesiącu a w pozostałym okresie raz w miesiącu”.

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Pieniężna. 

§ 3. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego. 


Przewodniczący Rady Miejskiej 
Andrzej Grzegorczyk

Powiadom znajomego