W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Pieniężno

 

ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno

 

tel. 55 237 46 00

 

email: urzad@pieniezno.pl

 

Skrzynka ePUAP – /ucc8u547w1/skrytka 

 

NIP: 582-156-21-96
REGON: 170748005

Uchwała nr XLIX/231/10

Szczegóły
jakiego organu Rady Miejskiej w Pieniężnie
z dnia
w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze roku budżetowego.
na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 zpóźn. zm.), art. 266 ust. 1 i 2 ustawy z dnia27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240) Rada Miejska w Pieniężnie uchwala, co następuje:
§1. 1. Burmistrz przedstawia Radzie Miejskiej i Regionalnej Izbie Obrachunkowej informację o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze roku budżetowego w terminie do dnia 31 sierpnia.,

2. Jednostki, o których mowa w art. 9 pkt. 10, 13 i 14 ustawy o finansach publicznych, dla których organem założycielskim jest Gmina Pieniężno, przedstawiają Burmistrzowi w terminie do dnia: 31 lipca roku budżetowego - informację o przebiegu wykonania planu finansowego jednostki za I półrocze, uwzględniającą w szczególności stan należności i zobowiązań, w tym wymagalnych, do 28 lutego roku następującego po roku budżetowym - sprawozdanie roczne z wykonania planu finansowego jednostki, w szczególności nie mniejszej niż w planie finansowym.

3. Informacja o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze winna być sporządzona w dwóch częściach w formie tabelarycznej i opisowej, obejmującej następujący zakres:

a) Część I tabelaryczna:

1) zestawienie planowanych i zrealizowanych dochodów według źródeł i działów klasyfikacji budżetowej w podziale na dochody bieżące i majątkowe.

2) zestawienie planowanych i zrealizowanych wydatków budżetowych, w podziale na działy i rozdziały klasyfikacji budżetowej z wyodrębnieniem wydatków bieżących, w tym w szczególności: - wynagrodzeń i pochodnych, - dotacji, - wydatków na obsługę długu, - wydatków na przypadającego spłaty w danym roku poręczenia i gwarancje, - wydatków majątkowych, - wydatków realizowanych ze środków Unii Europejskiej

3) zestawienie planowanych i zrealizowanych dotacji celowych otrzymanych z budżetu państwa na zadania zlecone, w podziale na działy i rozdziały klasyfikacji budżetowej,

4) zestawienie planowanych i zrealizowanych dotacji celowych otrzymanych z budżetu państwa na zadania własne, w podziale na działy i rozdziały klasyfikacji budżetowej,

5) zestawienie planowanych i zrealizowanych przychodów i rozchodów budżetu.

b) Część II opisowa:

1) omówienie dochodów z poszczególnych źródeł w ramach danych działów klasyfikacji budżetowej,

2) omówienie wydatków w poszczególnych działach i rozdziałach, ze szczególnym uwzględnieniem grup wydatków bieżących oraz wydatków majątkowych,

3) kwoty zaciągniętych pożyczek i kredytów w I półroczu oraz stan zadłużenia,

4) stan należności i zobowiązań w tym wymagalnych,

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Pieniężna.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Pieniężnie.


Przewodniczący Rady Miejskiej


Leon Kmiotek


Powiadom znajomego