W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Pieniężno

 

ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno

 

tel. 55 237 46 00

 

email: urzad@pieniezno.pl

 

Skrzynka ePUAP – /ucc8u547w1/skrytka 

 

NIP: 582-156-21-96
REGON: 170748005

Uchwała nr LII/254/10

Szczegóły
jakiego organu Rady Miejskiej w Pieniężnie
z dnia
w sprawie podjęcia apelu dotyczącego przeprowadzenia inwentaryzacji oraz usunięcia spróchniałych drzew przydrożnych.
na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 13, Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z późn. zm./ w związku z § 23 ust. 2 lit c Statutu Gminy Pieniężno (Dz. Urz. Województwa Warmińsko-Mazurskiego z 2003 r. Nr 100, poz. 1375 ze zm.) Rada Miejska w Pieniężnie uchwala, co następuje:
§ 1. Rada Miejska w Pieniężnie podejmuje apel o przeprowadzenie inwentaryzacji oraz usunięcia spróchniałych drzew przydrożnych, stanowiący załącznik do niniejszej uchwały i postanawia go skierować do Generalnej Dyrekcji Dróg, Zarządu Dróg Wojewódzkich, zarządu Dróg Powiatowych, Wojewody Warmińsko-Mazurskiego, Starosty oraz gmin powiatu braniewskiego.


§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Rady.


§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Pieniężnie.


Przewodniczący Rady Miejskiej


Leon Kmiotek


Załacznik do uchwały Nr LII/254/10 z dnia 5 listopada 2010 r.

Załączniki

Powiadom znajomego