W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Pieniężno

 

ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno

 

tel. 55 237 46 00

 

email: urzad@pieniezno.pl

 

Skrzynka ePUAP – /ucc8u547w1/skrytka 

 

NIP: 582-156-21-96
REGON: 170748005

Uchwała nr XVII/111/12

Szczegóły
jakiego organu Rady Miejskiej w Pieniężnie
z dnia
w sprawie ustanowienia tytułów: "Honorowy Obywatel Gminy Pieniężno" i "Zasłużony dla Miasta i Gminy Pieniężno" oraz przyjęcia regulaminu zasad i trybu nadawania i pozbawiania tych tytułów.
na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 14 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. 2001 r. Nr 142 , poz. 1591 z późń. zm.) Rada Miejska w Pieniężnie uchwala, co następuje:
§ 1. Mając na uwadze uhonorowanie Obywateli za zasługi dla Gminy Pieniężno ustanawia się tytuły:
1) Honorowy Obywatel Pieniężna
2) Zasłużony dla Miasta i Gminy Pieniężno

§ 2. Ustala się Regulamin zasad i trybu nadawania i pozbawiania wymienionych w § 1 tytułów, w brzmieniu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej uchwały.

§ 3. Koszty związane z nadawaniem tytułu „Honorowego Obywatela Gminy Pieniężno” i „Zasłużonego dla Miasta i Gminy Pieniężno” pokrywane są z budżetu gminy.

§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Pieniężna.

§ 5. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego Pieniężnie.


Przewodniczący Rady Miejskiej

Zbigniew Żyndul

Załacznik do pobrania

Załączniki

Powiadom znajomego