Zaproszenie do złożenia oferty
Zaproszenie do złożenia oferty na realizację remontu drogi w zakresie poprawy systemu odwodnienia odcinka drogi na działce nr 243 w miejscowości Lechowo (odcinek o długości 350,00 metrów)
1. Zamawiający:
Gmina Pieniężno
ul. Generalska 8, 14-520 Pieniężno
NIP 582 156 21 96
REGON 170748005
2. Przedmiot zamówienia: Realizacja remontu drogi w zakresie poprawy systemu odwodnienia odcinka drogi na działce nr 243 w miejscowości Lechowo (odcinek o długości 350,00 metrów)
Droga na odcinku planowanym do poprawienia systemu odwodnienia posiada na przeważającej części nawierzchnię z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, tylko na niedługim fragmencie z płyt drogowych betonowych. Szerokość nawierzchni gruntowej wynosi od 3,3m do 4,4 m. Zabudowę obrzeżną stanowią pojedyncze budynki jednorodzinne oraz gospodarcze oraz pola uprawne i łąki. Istniejące pobocza gruntowe są zawyżone, co utrudnia a nawet uniemożliwia odpływ wód opadowych z jezdni drogi do rowów przydrożnych. Fragmentami brak jest rowów przydrożnych, a istniejące są częściowo zamulone i zarośnięte krzakami. Jeśli chodzi o ukształtowanie pionowe, to droga biegnie w terenie o różnicy wzniesień sięgającym m. Spadek podłużny na całym odcinku przewidzianym do poprawy systemu odwodnienia jest w kierunku istniejącego cieku.
Szerokość pasa drogowego wynosi zasadniczo od 15,0 m. Podziemne urządzenia obce – kanalizacja sanitarna i linia telefoniczna na początkowym odcinku przechodzą pod drogą. Słupy energetyczne stoją po za pasem drogowym. Podobnie linia światłowodowa biegnie po za pasem drogowym. Na tym odcinku drogi po lewej stronie występują dwa zjazdy, jeden o nawierzchni z płyt betonowych do gospodarstwa, drugi na drogę gruntową.
Zadanie obejmuje wykonanie następujących robót:
- przepusty pod zjazdami - 26,0 m
- roboty ziemne – wykopy - 164,3 m3
- odmulenie istniejących rowów - 143,0 m
- odtworzenie rowów - 136,0 m
- wykonanie odwodnienia - 48,0 m
Uszczegółowienie:
a. Roboty pomiarowe - 0,353 km
b. Mechaniczne karczowanie zagajników i krzewów o zagęszczeniu średnim - 0,01 ha
c. Rozebranie nawierzchni betonowej na fragmencie zjazdu dla ułożenia przepustu (płyty do ponownego ułożenia) - 12,0 m2
d. Roboty ziemne (wykopy) z profilowaniem skarp i dna, w gruncie kat. III z wywozem
- usunięcie poboczy 353,0 m x 0,5 m x 0,2 m = 35,3 m3
- wykopy pod przepusty na zjazdach 26,0 m x 1,0 m2 = 26,0 m3
- odtworzenie rowu przydrożnego 136,0 m x 0,75 m2 = 102,0 m3
Razem: 164,3 m3
e. Odmulenie istniejących rowów przydrożnych - 143,0 m
f. Ława pospółki pod przepusty na zjazdach - 0,15 m x 1,0 m x 26,0 m = 3,9 m3
g. Ułożenie przepustów z rur HDPE o średnicy 40 cm pod zjazdami - 18,0 m + 8,0 m = 26,0 m
h. Zasypanie przepustów pod zjazdami warstwami z zagęszczeniem z pozyskaniem materiału - 23,0 m3
i. Obrukowanie wlotów i wylotów przepustów na zjazdach - 2 x 2 szt = 4szt
j. Wbudowanie osadnika (piaskownika) w dnie rowu przed przepustem - 1szt
k. Wykonanie odwodnienia wzdłuż drogi na odcinku pomiędzy działkami nr 110 i 233 - 24,0 m + 24,0 m = 48,0 m
l. Ułożenie nawierzchni z płyt betonowych pochodzących z rozbiórki na fragmencie zjazdu nad przepustem - 12,0 m2
3. Opis sposobu przygotowania oferty:
a. Oferta powinna być przygotowana w języku polskim i napisana pismem maszynowym lub ręcznie nieścieralnym długopisem. Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane.
b. Oferta winna być złożona na formularzu ofertowym przygotowanym przez zamawiającego. Wzór formularza został dołączony do niniejszego zaproszenia.
c. Oferta powinna być napisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy.
d. Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany, zostaną parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
e. Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z postanowieniami niniejszego zaproszenia.
f. Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym zamówieniu tylko jedną ofertę.
g. Oferty można składać za pośrednictwem poczty, drogą elektroniczną lub faksem.
h. Cena oferty musi być podana cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT.
i. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
j. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca.
4. Warunki wymagane od wykonawcy:
Zdolność techniczna do realizacji zamówienia.
5. Dokumenty składające się na ofertę: formularz ofertowy
6. Termin i miejsce składania ofert:
27.10.2020 rok, Urząd Miejski w Pieniężnie, ul. Generalska 8 lub elektronicznie na adres email: urzad@pieniezno.pl
7. Termin wykonania zamówienia:
Do dnia 30.11.2020 rok
8. Tryb udzielania wyjaśnień:
Telefonicznie – nr tel. 55 237 4660 lub elektronicznie na adres email: inwestycje@pieniezno.pl