Zapytanie ofertowe na utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w okresie zimowym 2024/2025
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający:
Gmina Pieniężno ul. Generalska 8, 14-520 Pieniężno NIP 582-156-21-96; REGON 170748005 Tel: (55) 237 46 00 Fax: (55) 237 46 01 email: urzad@pieniezno.pl; strona internetowa: www.bip.pieniezno.pl zaprasza do udziału w postępowaniu na:
„Utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w okresie zimowym 2024/2025 na terenie gminy Pieniężno w zakresie odśnieżania (4 części)”.
2. Przedmiot zamówienia:
Wykonanie usługi utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych w okresie zimowym 2024/2025 na terenie gminy Pieniężno w zakresie odśnieżania (5 działań). Zamówienie zostało podzielone na 4 odrębne odcinki.
Część 2
Odcinek obejmujący drogi w miejscowościach Glądy, Jeziorko, Kowale, Lubianka (część), Łoźnik, Pawły, Pełty, Pluty, Wopy.
Łączna długość dróg do zimowego utrzymania w zakresie odśnieżania:
kategoria I – 8,89 km, kategoria II – 8,28 km, Razem: 17,17 km
Część 3
Odcinek obejmujący drogi w miejscowościach Jesionowo, Lechowo, Lubianka (część), Niedbałki, Radziejewo.
Łączna długość dróg do zimowego utrzymania w zakresie odśnieżania:
kategoria I – 10,38 km kategoria II – 17,40 km, Razem: 27,78 km
Część 4
Odcinek obejmujący drogi w miejscowościach Bornity, Brzostki, Glebiska, Kajnity, Kierpajny Wielkie, Pakosze, Pieniężno Pierwsze, Wojnity, Żugienie (część).
Łączna długość dróg do zimowego utrzymania w zakresie odśnieżania:
kategoria I – 12,29 km, kategoria II – 7,46 km, Razem: 19,75 km
Część 5
Odcinek obejmujący drogi w miejscowościach Borowiec, Cieszęta ul. Łąkowa, Łajsy, Pajtuny, Różaniec.
Łączna długość dróg do zimowego utrzymania w zakresie odśnieżania:
kategoria I – 10,21 km, kategoria II – 11,90 km, Razem: 22,11 km
3. Termin realizacji zamówienia:
Etap I – od dnia zawarcia umowy do 31.12.2024 r. (2 działania) i Etap II – od dnia 01.01.2025 r. do dnia 30.04.2025 r. (3 działania).
4. Okres gwarancji:
-
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Termin i miejsce składania ofert: ofertę można złożyć w wersji papierowej lub wersji elektronicznej (e-mail, fax) w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pieniężnie (pokój nr 14) do dnia 07 listopada 2024 r. Uwaga: dla ofert przesyłanych pocztą liczy się data otrzymania oferty przez Zamawiającego a nie nadania.
Dokumenty składające się na ofertę: formularz ofertowy, kosztorys ofertowy, wykaz sprzętu do wykonania przedmiotu zamówienia i wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - według wzorów z załącznika nr 2.
Oferty składane osobiście w siedzibie zamawiającego lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej należy złożyć w nieprzezroczystej, nieprzejrzystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco: Gmina Pieniężno, ul. Generalska 8, 14-520 Pieniężno oferta na: Utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w okresie zimowym 2024 / 2025 na terenie gminy Pieniężno w zakresie odśnieżania z oznaczeniem na którą część zamówienia. Na kopercie (paczce) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz napis „NIE OTWIERAĆ”.
6. Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert:
1) Cena - waga 100 %
7. Termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 08.11.2024 r. o godzinie 10:00 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Pieniężnie, ul. Generalska 8, 14-520 Pieniężno, pokój nr 21.
8. Warunki płatności:
Wykonawca będzie wystawiał faktury do 15-go dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym usługi zostały wykonane po ustaleniu z zamawiającym faktycznie wykonanych ilości usług.
Podstawą wystawienia faktury będzie potwierdzenie wykonania usługi przez przedstawiciela Zamawiającego.
Zapłata miesięcznego wynagrodzenia należnego Wykonawcy następować będzie przelewem na rachunek bankowy. Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
9. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
10. Warunki wymagane od wykonawcy:
Według załącznika nr 1 i 2 do niniejszego zaproszenia.
11. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Dominika Jamróz, młodszy referent, wydział Gospodarki Komunalnej, tel. 55 237 46 72, pok. nr 21 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Pieniężnie
12. Sposób przygotowania oferty:
a)oferta powinna być przygotowana w języku polskim i napisana pismem maszynowym lub ręcznie nieścieralnym długopisem. Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane,
b)oferta winna być złożona na formularzu ofertowym przygotowanym przez zamawiającego. Wzór formularza został dołączony do niniejszego zaproszenia,
c)oferta powinna być napisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania
w imieniu wykonawcy,
d)wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany, zostaną parafowane przez osobę podpisującą ofertę,
e)wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z postanowieniami niniejszego zaproszenia,
f)każdy wykonawca może złożyć w niniejszym zamówieniu tylko jedną ofertę na daną część,
g)oferty można składać osobiście w siedzibie zamawiającego, za pośrednictwem poczty, drogą elektroniczną lub faksem,
h)cena oferty musi być podana cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT,
i) nie dopuszcza się składania ofert wariantowych,
j)wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca,
k)według załączników nr 1 i 2 załączonych do niniejszego zaproszenia umieszczonego na stronie internetowej www.bip.pieniezno.pl w zakładce zamówienia publiczne.
13. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert.
14. Tryb udzielania wyjaśnień: według załącznika nr 1.
15. Podstawy wykluczenia:
Na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
• wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
• wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
• wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Zgodnie z art. 7 ust. 9 ww. Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. Przepisy ust. 1-8 stosuje się do postępowania zmierzającego do udzielenia zamówienia publicznego oraz konkursów o wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych lub z wyłączeniem stosowania tej ustawy.
Wobec powyższego Wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Treść oświadczenia zawarta jest w formularzu ofertowym.
14. W załączeniu do zaproszenia przesyłamy:
a) instrukcja dla wykonawców 2024 r;
b) druki;
c) załącznik nr 3 – umowa do 31.12.2024 r.;
d) załącznik nr 3 – umowa od 01.01.2025 r.;
e) mapy dróg do odśnieżania.