W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Gmina Pieniężno

 

ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno

 

tel. 55 237 46 00

 

email: urzad@pieniezno.pl

 

Skrzynka ePUAP – /ucc8u547w1/skrytka 

 

NIP: 582-156-21-96
REGON: 170748005

przetrag nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Remont drogi gminnej w Białczynie na odcinku Droga wojewódzka nr 507 – Osiedle Białczyn wraz z przebudową włączenia do drogi wojewódzkiej
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Pieniężno
Tryb zamówienia Przetrag nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wybrano ofertę STRABAG Sp. z o.o., ul. B. Brechta 7, 03-472 Warszawa za cenę 207 002,56 zł brutto.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Treść ogłoszenia znajduje się w pliku poniżej:
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia znajduje się w plikach poniżej:

Część I
Część II
Część III
Część IV
Część V

ZAPYTANIA DO SIWZ!

Urząd Miejski w Pieniężnie informuje, że w dniu 06.06.2008 r. wpłynęły zapytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zadanie pn.: Remont drogi gminnej w Białczynie na odcinku Droga wojewódzka nr 507 – Osiedle Białczyn wraz z przebudową włączenia do drogi wojewódzkiej, na które udzielamy następujących odpowiedzi:

1. Jaki termin płatności faktury końcowej przewiduje Zamawiający?
Odp.:
Zamawiający przewiduje 30 dniowy okres płatności. W §7 pkt 1 projektu umowy jest: „Wynagrodzenie będzie wypłacone po odbiorze końcowym robót”. W umowie otrzyma on brzmienie: „Wynagrodzenie będzie wypłacone w terminie 30 dni od dnia przekazania faktury VAT za wykonane roboty”.

2. W projekcie umowy §7 pkt 4 Zamawiający podaje NIP: 583-136-96-54, w związku z tym zwracamy się z zapytaniem czy możemy go skorygować?
Odp:
Wpisany w §7 pkt 4 NIP stanowi oczywistą omyłkę pisarską Zamawiającego przy przygotowaniu projektu umowy, którą można skorygować.


Pieniężno, dnia 11.06.2008 r.

OGŁOSZENIE O WYNIKU PRZETARGU

Zamawiający informuje, że w postępowaniu o zamówienie publiczne na zadanie pn. „Remont drogi gminnej w Białczynie na odcinku droga wojewódzka nr 507 – Osiedle Białczyn wraz z przebudową włączenia do drogi wojewódzkiej.” wpłynęły 2 n/w oferty:
  1. Oferta nr 1 złożona przez STRABAG Sp. z o.o., ul. B. Brechta 7, 03-472 Warszawa z ceną ofertową w kwocie 207 002,56 zł brutto.
  2. Oferta nr 2 złożona przez Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych, ul. Wiejska 16, 14-500 Braniewo z ceną ofertową w kwocie 234 706,31 zł brutto.
Wobec powyższego jako ofertę najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 1: wykonawca: STRABAG Sp. z o.o. ul. B. Brechta 7 03-472 Warszawa, za cenę brutto: 207 002,56 zł (słownie: dwieście siedem tysięcy dwa złote 56 groszy).

Zgodnie z art. 180 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z póz. zm.) na niniejsze wyniki przetargu wykonawcom przysługuje prawo do wniesienia protestu. Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

Załączniki

Powiadom znajomego